هجدهمین کنگره شنوایی شناسی ایران

Eighteenth Iranian Audiology Congress

Eighteenth Iranian Audiology Congress روز سه شنبه، 3 اردیبهشت، 1398 لغایت پنجشنبه، 5 اردیبهشت، 1398 توسط انجمن علمی شنوایی شناسی ایران, انجمن علمي شنوايي شناسي ايران و تحت حمایت سیویلیکا در شهر Tehran برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

اطلاعات کنفرانس

Eighteenth Iranian Audiology Congress

محل برگزاری: تهران
سال برگزاری: 1398
شناسه ملی این کنفرانس: AUMED18

توضیحات کنفرانس

باعث افتخار ماست شما را دعوت نماييم در هجدهمين كنگره علمي شنوايي شناسي ايران شركت فرماييد. كنگره هجدهم همچون سالهاي پيش و كنگره هاي گذشته با موضوعات و مقالات به روز، فناوريهاي به روز و نمايشگاه هاي جانبي درخدمت شما خواهد بود. انجمن علمي شنوايي شناسي ايران برگزاركننده اين كنگره خواهد بود و برنامه كنگره، شامل كارگاه هاي آموزشي پيش از كنگره،ميزگردهاي تخصصي،مقالات علمي حاصل تحقيقات به روز در حوزه هاي تخصصي و سمپوزيومهاي جانبي خواهد بود.همچنين نمايشگاهي از آخرين فناوريهاي روزجهان درحوزه شنوايي شناسي و حوزه هاي وابسته دركنار و همزمان با كنگره برگزار خواهيم كرد.شركت دركنگره ،حضور در مراسم علمي و  ديدار از نمايشگاه هاي جانبي آن فرصتي بي نظير براي ارتقا دانش و آگاهي در حيطه شنوايي شناسي فراهم خواهد كرد. 
تاكيد كنگره هجدهم بر حوزه هاي تحقيقاتي تا راهكارهاي باليني كارامد خواهد بود و بزودي برنامه آن برروي سايت قرارخواهد گرفت.بخش فراخوان مقالات اكنون آماده دريافت چكيده مقالات ارزشمند شما عزيزان گرانقدر است و ثبت نام كنگره بزودي فعال خواهد شد. 
مكان هجدهمين كنگره شنوايي شناسي ايران در مجتمع برج سپيد (دانشگاه علوم پزشكي ) مشهد مقدس خواهد بود كه يكي از لوكس ترين و بزرگترين سالنهاي شهر مشهد ميباشد. مفتخر خواهيم بود يكروز پيش از كنگره در كارگاه هاي آموزشي و سوم تا پنج ارديبهشت در محل كنگره درخدمتتان باشيم. 

درج در تقویم: 24 دی 1397 - تعداد مشاهده 6818 بار