Speech: کانون های ایجاد بدهی بخش عمومی "کنترل و ساماندهی"

کانون های ایجاد بدهی بخش عمومی "کنترل و ساماندهی" روز چهارشنبه، 7 دی، 1401 توسط مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری در شهر تهران استان تهران برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: Economics and Finance

برگزار کننده: مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری

برگزاری نشست علمی و تخصصی کانون های ایجاد بدهی بخش عمومی شناسایی می شود نشست علمی-تخصصی با عنوان"کانون‌های ایجاد بدهی بخش عمومی؛ کنترل و ساماندهی" از سلسله نشست های همایش بهبود روند بودجه ریزی در ایران به میزبانی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی یکصد‌‌ و پنجمین نشست علمی-تخصصی خود را با عنوان"کانون‌های ایجاد بدهی بخش عمومی؛ کنترل و ساماندهی" روز چهارشنبه ۷ دی ماه ۱۴۰۱، از ساعت ۱۰ الی ۱۲، با حضور جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهی، صاحب نظران، مدیران، کارشناسان دستگاه های اجرایی ملی و استانی به صورت مجازی برگزار می شود. بر اساس این گزارش، دکتر ابراهیم نامداری "مدیر کل دیوان محاسبات استان تهران" به عنوان مدیر علمی نشست و همچنین، دکتر محسن برزوزاده "تحلیلگر و متخصص مالیه عمومی و مدیر کل خزانه"، دکتر مهدی بنانی "رئیس مرکز مدیریت بدهی‌های عمومی و روابط مالی دولت" به عنوان سخنرانان این نشست خواهند بود. لازم به ذکر است این نشست علمی-تخصصی، ششمین نشست از سلسله نشست های "نخستین همایش بهبود روند بودجه ریزی در ایران؛ حکمرانی بودجه از تفریغ تا تدوین" است که با همکاری مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودجه کشور، مرکز آموزش و برنامه ریزی دیوان محاسبات کشور، دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران و پژوهشکده اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی از آبان ماه لغایت اسفند ماه سال جاری برگزار می شود. در این همایش ضمن برگزاری نشست ها و کارگاه های علمی-تخصصی، ابعاد مختلف و متنوعی از اصلاح ساختار بودجه ذیل محور پایش و مدیریت بدهی های دولت، به عنوان یکی از محورهای هفت گانه، مورد ارزیابی و واکاوی قرار می گیرد. علاقه مندان، برای حضور، بیان دیدگاه و ارائه نقد و مباحث تکمیلی به همراه پرسش و پاسخ کاربردی، در جهت غنی‌تر شدن هرچه بیشتر نشست می‌توانند به نشانی تالار نشست مجازی مرکز: http://connect.mporg.ir/dfrc مراجعه نمایند.

معرفی سخنرانان: دکتر ابراهیم نامداری "مدیر کل دیوان محاسبات استان تهران" به عنوان مدیر علمی نشست و همچنین، دکتر محسن برزوزاده "تحلیلگر و متخصص مالیه عمومی و مدیر کل خزانه"، دکتر مهدی بنانی "رئیس مرکز مدیریت بدهی‌های عمومی و روابط مالی دولت"

درج در سایت: 5 دی 1401 - تعداد مشاهده 484 بار