اولین کنفرانس ملی فناوری های نوین در مهندسی عمران

1st National Conference on ?Advanced Technologies in Civil Engineering

1st National Conference on ?Advanced Technologies in Civil Engineering روز چهارشنبه، 14 اسفند، 1398 توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبد کاووس, دانشگاه آزاد اسلامي واحد گنبدكاووس و تحت حمایت سیویلیکا در شهر Gonbad-e Qabus برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

اطلاعات کنفرانس

1st National Conference on ?Advanced Technologies in Civil Engineering

محل برگزاری: گنبد کاووس
سال برگزاری: 1398
شناسه ملی این کنفرانس: ATCE01

توضیحات کنفرانس

امروزه با توجه به روند افزايش ساخت و سازه ضرورت معرفي و استفاده از فناوري هاي نوين در صنعت ساختمان و سازه هاي عمراني كشور بيشتر از گدشته احساس مي شود.  در اين راستا، ارتقاي سطح علمي و تخصصي جامعه مهندسي كشور و آشنايي با سيستم هاي و فناوري هاي نوين امري اجتناب نا پذير است. پيدايش و ظهور فناوري هاي نوين مي تواند روند ساخت را بهبود ببخشد و مي تواند منجر به حل بسياري از مشكلات كشور در حيطه ساخت و ساز شود. از اين رو، دانشگاه آزاد اسلامي واحد گنبد كاووس با همكاري برخي از دانشگاه ها و دستگاه هاي اجرايي اقدام به برگزاري اولين كنفرانس ملي فناوري هاي نوين در مهندسي عمران نموده است. 

 

محورهاي همايش:


1) مهندسي عمران
آسيب سازي و مقاوم سازي سازه ها- روش هاي عددي در مهندسي عمران- فناوري هاي نوين در مهندسي عمران- مديريت ساخت، مهندسي زلزله و ديناميك سازه ها- مهندسي سازه هاي هيدروليكي و دريايي- مهندسي و مديريت منابع آب- نقشه برداري، ژئودزي و ژئوماتيك- سازه هاي بتني و فولادي- مهندسي راه، حمل و نقل و ترافيك- مهندسي محيط زيست و توسعه پايدار.

2) عمران و توسعه پايدار شهري
مهندسي عمران و توسعه پايدار- برنامه ريزي، مديريت و طراحي شهري- حمل و نقل و زيرساخت هاي شهري- شهرسازي و توسعه شهري پايدار.

3) مصالح و سازه هاي نوين در مهندسي عمران
فناوري هاي نوين در صنعتي سازي ساختمان- يافته هاي جديد در تحليل، طراحي و اجراي سازه هاي سبك- سيستم هاي سازه اي، اعضا و يا اتصالات نوين در ساختمان- روش ها و يا مصالح جديد در مقاوم سازي سازه ها- كاربردهاي نوين مصالح و قطعات سبك در مهندسي عمران- توليد و كاربرد بتن هاي ويژه.

4) مهندسي ساخت و ارزيابي پروژه هاي عمراني
نقش مديريت پروژه در تامين شاخصه هاي كمي و كيفي اجراي پروژه هاي عمراني- ارزيابي آسيب پذيري و روش هاي بهسازي، مقاوم سازي، تعمير و تقويت سازه ها- ارزيابي روش هاي مختلف احداث سازه هاي بتني و فولادي- مهندسي ارزش در پروژه هاي عمراني.

5) فناوري هاي نوين در ساخت و ساز شهري
كاربرد فناوري هاي نوين در بهسازي و نوسازي بافت هاي فرسوده شهري.

6) كاربرد فناوري هاي نوين در صنعت ساختمان
 مشكلات پيش رو ، تجربيات كشورهاي پيشرفته و صنعتي- كاربرد فناوري ها نوين در هوشمند سازي ساختمان- ساختمان هاي هوشمند- كاربرد فناوري هاي نوين در ساختمان هاي شهري. 

7) اقليم ساختمان و بهينه سازي مصرف انرژي
راهكارهاي نوين در مهندسي ساختمان جهت مقابله با اثرات منفي تغييرات اقليمي در جهت كاهش مصرف انرژي- چگونگي نقش مهندسان طراح اعم از معماري، عمران و تاسيسات در جهت بهره گيري بيشتر از منابع انرژي اقليمي در منظقه در جهت طراحي بهنيه ساختمان.

8) مهندسي زلزله، سازه و ژئوتكنيك
آسيب پذيري و بهسازي لرزه اي، راهكارهاي به صرفه اقتصادي در بهسازي لرزه هاي سازه ها- سيستم هاي هوشمند و هشدار سريع زلزله- بافت شهري در مناطق زلزله خيز. 

9) مهندسي تخريب در صنعت ساختمان
انواع روش ها و تكنيك هاي تخريب ساختمان ها وسازه ها- مباني و اصول مهندسي تخريب، مديريت و نظارت تخريب.

درج در تقویم: 13 مهر 1398 - تعداد مشاهده 7271 بار