نشریه تحقیقات کاربردی در برق ، کامپیوتر و سیستم های انرژی

Journal of Applied Research in Electrical, Computer and Energy Systems

نشریه علمی-تخصصی تحقیقات کاربردی در برق و کامپیوتر و سیستم های انرژی ، یک نشریه الکترونیک تخصصی است که به صورت فصلنامه و به زبان فارسی و چکیده انگلیسی منتشر می شود. این نشریه پذیرای مقالات پژوهشی (Research Paper) ، مروری (Review Article)، مطالعه موردی (Case study)، روش شناسی (Methodologies)، کاربردی (Applied Article )، مفهومی (Conceptual paper) در حوزه های برق ،الکترونیک، سیستم های انرژی ، کامپیوتر و فناوری می باشد.

مجوز انتشار این نشریه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تاریخ ۱۹/۱۰/۱۴۰۱ با شماره ثبت ۹۲۳۳۳ اخذ شده است و به صورت فصلنامه می باشد.در هر شماره حداقل ۷ مقاله منتشر می شود.فرایند داوری مقاله در این نشریه دوسو ناشناس است به این معنی که هویت نویسندگان و داوران برای همدیگر در طول فرایند داوری پنهان باقی می ماند. سیاست انتشار نشریه به صورت دسترسی آزاد به متن کامل مقالات می باشد. فایل تمام متن مقالات به شکل pdf در تارنمای نشریه قرار گرفته است و مراجعه کنندگان می توانند به طور رایگان آن را دانلود و با ذکر منبع در تارنماهای دلخواه منتشر کنند.

این نشریه با احترام به قوانین اخلاق در نشریات، تابع قوانین کمیته اخلاق در انتشار (COPE) می باشد و از آیین نامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی پیروی می نماید.

مقالات مهم ژورنال از کلیه شماره ها (بیشترین دریافت)

مشاهده همه مقالات