فصلنامه تخصصی بیماری های قابل انتقال بین انسان و حیوان

Journal of Zoonosis

مجله بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان، فصلنامه‌ای تخصصی در زمینة پزشکی، پیراپزشکی و دامپزشکی است که از سال 1400 به صورت برخط و با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر می‌شود. فعالیت این مجله به صورت مستقل و با مدیریت دکتر فهام خامسی پور می باشد. این مجله به صورت متن کامل فارسی، چکیده انگلیسی، منتشر می شود و آماده دریافت، داوری سریع (حداکثر 14 روز) و چاپ مقالات ارزشمند اعضای محترم هیأت علمی، دانشجویان، کارشناسان، صاحبنظران، علاقمندان و پژوهشگران عزیز برای شماره های دوم و سوم سال 1401 مقاله می باشد. رتبه مجله علمی تخصصی می باشد و پس از چاپ شماره چهارم مجله اقدامات لازم جهت امتیاز پژوهشی و نمایه سازی صورت خواهد گرفت و این امتیاز برای مقالات چاپ شده مجله نیز لحاظ خواهد شد.

مقالات مورد پذیرش: پژوهش اصلی، مروری، گزارش موردی، گزارش کوتاه و مکاتبه با سردبیر

محور های انتشار:

✅ بیماری‌های انگلی قابل انتقال بین انسان و حیوان
✅ بیماری‌های باکتریایی قابل انتقال بین انسان و حیوان
✅ بیماری‌های ویروسی قابل انتقال بین انسان و حیوان
✅ بیماری‌های قارچی قابل انتقال بین انسان و حیوان
✅ بیماری‌های نوپدید و بازپدید قابل انتقال بین انسان و حیوان
✅ اپیدمیولوژی بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان

اعلام نتیجه داوری: حداکثر 14 روز پس از ارسال مقاله

هزینه انتشار: رایگان (به همراه ارائه گواهی آنلاین پذیرش و چاپ به صورت انفرادی)

مجله بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان، فصلنامه‌ای تخصصی در زمینه پزشکی، پیراپزشکی و دامپزشکی است که به صورت الکترونیک - غیر برخط منتشر می‌شود. به موجب ماده ۱۳ قانون مطبوعات مصوب ۲۸/ ۱۲/ ۶۴ مجلس شورای اسلامی، پروانه و مجوز انتشار این نشریه به زبان فارسی و انگلیسی، در تاریخ ۶ /۱۱/ ۱۳۹۹ و به شماره ثبت ۸۷۵۲۲؛ توسط هیات نظارت و معاون محترم امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر گردیده است.

این فصلنامه با دامنه چند رشته ای، مربوط به بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان (زئونوز) وابسته بوده که بصورت مقالات پژوهش اصلی، مروری، گزارش موردی، گزارش کوتاه و مکاتبه با سردبیرانجام می شود. این مجله به صورت متن کامل فارسی، چکیده انگلیسی، و بصورت فصلنامه منتشر می شود و آماده دریافت، داوری سریع و چاپ مقالات ارزشمند اعضای محترم هیات علمی، دانشجویان، کارشناسان، صاحبنظران، علاقمندان و پژوهشگران عزیز است.

مقالات مهم ژورنال از کلیه شماره ها (بیشترین دریافت)

مشاهده همه مقالات