Workshop: کارگاه آموزشی کتابخانه قالب استاندارد STL در زبان ++C

کارگاه آموزشی کتابخانه قالب استاندارد STL در زبان ++C روز دوشنبه، 11 دی، 1396 توسط موسسه آموزش عالی زند شیراز در شهر شیراز استان فارس برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: Computer Science

برگزار کننده: موسسه آموزش عالی زند شیراز

کتابخانه قالب استاندارد STL در زبان سی پلاس پلاس ++C
کتابخانه قالب استاندارد Standard Template Library ، SLT یکی از ویژگی هایی است که اخیرا به زبان برنامه نویسی C++ اضافه شده است. افزودن STL به C++ تلاشی برای استانداردسازی آن بوده است.
STL، کلاس ها و توابع همه منظوره و قالب را ارائه میکند که بسیاری از الگوریتم ها و ساختمان داده های معروف و متداول را پیاده سازی میکنند. همچنین روال هایی را برای دستیابی به آنها ارائه مینماید. چون STL از کلاس های قالب درست شده است، الگوریتم ها و ساختمان داده های موجود در آنها، تقریبا برای تمام انواع داده ها قابل استفاده اند.
STL قطعه پیچیده ای از مهندسی نرم افزار است که از بسیاری از خواص پیشرفته C++ استفاده میکند. برای درک و کاربرد STL باید فهم درستی از زبان C++ داشته باشید، از جمله اشاره گرها، مراجع و قالب ها. واقعیت این است که شیوه کاربرد قالب ها در STL بسیار پیچیده است.
گرچه STL یک کتابخانه بزرگ و پیچیده است، ولی اگر با چگونگی ساخت و اجزای تشکیل دهنده آن آشنا باشید به راحتی میتوانید با آن کار کنید.

درج در سایت: 28 آذر 1396 - تعداد مشاهده 1003 بار