Speech: نقش تبلیغات بصری در بازاریابی

نقش تبلیغات بصری در بازاریابی روز دوشنبه، 8 مرداد، 1397 توسط موسسه آموزش عالی زند شیراز در شهر شیراز استان فارس برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: Administration and Marketing

برگزار کننده: موسسه آموزش عالی زند شیراز

برندهای موفق با استفاده از تکنیک های تبلیغات بصری نه تنها محصولات خود را به فروش می رسانند، بلکه مصرف کنندگان را تشویق می کنند که شیوه زندگی خاصی را اتخاذ کنند.

هنگامی که یک وب سایت شرکت موجب افزایش حالت ذهنی ما می شود و از ارائه اطلاعات برای ایجاد یک تجربه فراتر می رود، تصور ما از نام تجاری تغییر می کند. به این معنی که ما حتی می توانیم از لحاظ احساسی در آن سرمایه گذاری کنیم. این احساس مثبت، وابستگی نام تجاری ما را افزایش می دهد. که به نوبه خود ما را به مشتریان وفادار تبدیل می کند. و موجب می شود اعضای خانواده و دوستان خود را به آن نام تجاری ارجاع دهیم.

با دانستن اینکه خریداران اغلب از طریق احساسات تصمیم می گیرند؛ بسته به اینکه چقدر کمپین تبلیغاتی آنها را به چالش می کشد، تبلیغ کنندگان دیجیتال و معمولی، از تکنیک های خاصی برای تأثیرگذاری بر نظرات خریداران استفاده می کنند. بنابراین، برندهای موفق تنها به مصرف کنندگان نمی گویند که محصولات آنها را خریداری کنند. بلکه آنها را تشویق می کنند تا بر اساس احساسات تصمیم گیری کنند.

برای کمک به شما در درک مکانیزم های اساسی که در جذب مشتری خوب عمل می کنند، در این پست ۹ مورد از تکنیک های تبلیغات بصری را بیان می کنیم. با پدیده فکر مهتر همراه باشید.

سرفصل:
رنگ مناسب
تکرار تبلیغات
برقراری نگاه مستقیم
زبان بدن
ترکیب بندی
قاعده یک سوم ها
بردارها
نقطه کانونی
نمادگرایی

***

سخنران:دکتر علی رمضانی قطب آبادی

درج در سایت: 8 مرداد 1397 - تعداد مشاهده 594 بار