Speech: همایش تبیین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با محوریت بررسی نقش دانشجویان در پیشرفت ایران

همایش تبیین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با محوریت بررسی نقش دانشجویان در پیشرفت ایران روز دوشنبه، 14 آبان، 1397 توسط دانشگاه امام صادق در شهر تهران استان تهران برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: Islamic Science

برگزار کننده: دانشگاه امام صادق

با توجه به توصیه مقام معظم رهبری درباره ورود جمع های دانشگاهی و جوانان به بررسی سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، تبیین سازوکارهای موجود برای تحقق این مشارکت یکی از اقدامات اولیه در این راستا است. به همین جهت این نشست می تواند زمینه های همکاری علمی دانشجویان و مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را تبیین نماید.

پیش نشست کنگره ملی پیشگامان پیشرفت در دانشگاه امام صادق(ع) با مسئولیت هسته پژوهشی مطالعات اسلامی ایرانی امنیت برگزار خواهد شد که موضوع محوری برنامه تبیین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و نقش جوانان در تدوین و اجرای آن است که به صورت تخصصی بحث هایی در زمینه الگوی اسلامی ایرانی امنیت ملی نیز مورد بحث قرار خواهد گرفت.
سخنران این همایش آقای دکتر آقاجانی (مدیر بخش جوانان مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت)، آقای حسن شهباز(به نمایندگی از هسته پژوهشی مطالعات اسلامی ایرانی امنیت) و یکی از اساتید دانشگاه به صلاح دید مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت خواهد بود.

درج در سایت: 12 آبان 1397 - تعداد مشاهده 474 بار