Speech: اولین همایش بین‌المللی تجربه نگاری استانداردهای جهانی GS1 ایران

اولین همایش بین‌المللی تجربه نگاری استانداردهای جهانی GS1 ایران روز یکشنبه، 1 اردیبهشت، 1398 توسط مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران در شهر تهران استان تهران برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: Business

برگزار کننده: مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران

مدیران و صاحبان کسب‌وکارهای موفق در کشورمان، با توجه به شرایط و وضعیت اقتصادی در حال تغییر کشورمان، صاحب تجارب و دیدگاه‌های ارزنده‌ای در زمینه‌های گوناگون مدیریت از جمله تعامل با نیروهای متخصص، مواجهه با مسائل پیش‌بینی نشده و بسیاری از حوزه‌های دیگر می‌باشند. تجربه‌نگاری (TEDx) فضایی را فراهم می‌آورد که در آن مجموعه‌ای از ایده‌ها و تجربیات متخصصان در حوزه‌های گوناگون به زبانی ساده، صمیمی و جذاب ارائه شده و در اختیار همگان قرار می‌گیرد. در یک همایش تجربه‌نگاری (TEDx)، سخنرانی‌های زنده اجرا شده و سخنرانان، چکیده‌ی تجربیات و دانش خود را در زمانی کوتاه برای مخاطبان عرضه می‌کنند. این سخنرانی‌ها زمینه‌ساز مباحثه و گفتگوهای عمیق‌تر و مؤثرتر میان شرکت‌کنندگان در گروه‌های کوچک‌تر می‌شود.

در همین راستا شبکه‌های اجتماعی و نرم‌افزارهای تلفن همراه رسانه‌هایی هستند که با توجه به کاربرد گسترده در حال حاضر می‌توانند در تحقق شعار «زبان جهانی کسب‌وکار» نقش مهمی را ایفا نمایند. به همین سبب GS1 ایران درصدد است با برگزاری نخستین همایش بین‌المللی تجربه‌نگاری استانداردهای جهانیGS1 تحت عنوان ( TEDx GS1 Iran) در روز 10 اردیبهشت ماه گامی بلند در حوزه‌ی آموزش و استانداردسازی اطلاعات کالا و خدمات بردارد. این رویداد سرآغاز گسترش همکاری‌ها، توسعه ایده‌ها و به‌اشتراک‎‌گذاری تجربیات ارزشمند مدیران و صاحبان کسب‌و‌کارها و همچنین بیانگر اهمیت حفاظت از داده‌های قابل استناد و کاربرد استانداردها می‌باشد.

استفاده از تجربیات مدیران و صاحبان کسب‌وکارهای نوین و ارائه راهکارهای مبتنی بر استاندارهای GS1 در زمینه‌های متعدد مدیریت اطلاعات زنجیره تأمین از مهم‌ترین دستاوردهای این رویداد است که زمینه‌ساز رشد ایده‌های نوین توسط پژوهشگران و کارآفرینان علاقه‌مند به این حوزه می‌باشد.
 

درج در سایت: 23 بهمن 1397 - تعداد مشاهده 497 بار