Entrepreneurship event: کارگاه آموزشی استارتاپ های با رشد نمایی – از انتخاب ایده تا اصول رشد انفجاری استارتاپ ها درعصرفناوری

کارگاه آموزشی استارتاپ های با رشد نمایی – از انتخاب ایده تا اصول رشد انفجاری استارتاپ ها درعصرفناوری روز سه شنبه، 18 تیر، 1398 توسط هاب اصفهان در شهر اصفهان استان اصفهان برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: Business

برگزار کننده: هاب اصفهان

اگر می خواهید بدانید برای راه اندازی کسب و کاری که بتواند در دنیای پرشتاب امروزی دوام بیاورد چه ایده ای را باید انتخاب کنید و چگونه باید این ایده را به صورت نمایی رشد دهید، در این کارگاه آموزشی شرکت کنید.

چرا هنگام انتخاب ایده کارآفرینی باید به روندهای فناوری دقت کنیم؟

داستان شرکت فیلم و عکس کداک، از آن داستان­ هایی است که نشان می دهد بی توجهی به دنیای پرشتاب فناوری می تواند هر نوع کسب و کاری را نابود کند؛ حتی شرکتی با 140 هزار کارمند!

خیلی ها می دانند که شرکت کداک دیگر به قدرت قدیم وجود ندارد! بزرگترین شرکت تولید کننده فیلم ­های عکاسی جهان نابود شد! می ­دانید چرا این اتفاق افتاد؟

بله درست است! با به میدان آمدن دوربین دیجیتال، دیگر کسی به فیلم عکاسی نیازی نداشت. اما عجیب نیست که چرا چنین شرکت بزرگی از بازار اطلاع نداشت و نمی­ دانست که به زودی دوربین دیجیتال ساخته خواهد شد؟
بسیاری از افراد به اشتباه فکر می کنند که شرکت کداک به خاطر این که خیلی دیر از وجود دوربین دیجیتال آگاه شد، نتوانست خود را با این بازار وفق دهد و شکست خورد…

 

درج در سایت: 5 تیر 1398 - تعداد مشاهده 755 بار