Entrepreneurship event: هفتمین ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه کشور

هفتمین ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه کشور روز پنجشنبه، 28 شهریور، 1398 لغایت شنبه، 30 شهریور، 1398 توسط دانشگاه صنعتی شریف در شهر تهران استان تهران برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: Computer Science

برگزار کننده: دانشگاه صنعتی شریف

پایان مهلت ثبت نام: ۲۰ شهریور ماه ۱۳۹۸

هدف اصلی: شناسایی تیم های برنامه نویسی برجسته کشور، شناسایی ایده های بکر و خلاقانه و ورود این تیم ها به بازار کار

۴۸ ساعت فرصت دارید تا با دوستان برنامه نویس، گرافیست و ایده پرداز خود، یک برنامه کاربردی موبایل طراحی و پیاده سازی کنید و طرح اولیه ی پروژه مد نظر خود را ارائه دهید. در کل این مدت ۴۸ ساعت را در محل برگزاری رویداد گذرانده و اجازه خروج ندارید 
( توضیحات بیشتر در وبسایت رسمی مسابقات mpm.sharif.ir )
این رویداد از معتبرترین مسابقات برنامه نویسی تلفن همراه کشور می باشد و از سال ۱۳۹۰ تا کنون شش دوره این مسابقات در سطح کشور برگزار شده و تیم های برنامه نویسی متعددی را وارد بازار کار کرده است. 
در این مسابقات تیم های برنامه نویسی ۴۸ ساعت فرصت دارند تا نسخه اولیه یک برنامه تلفن همراه در چالش های مشخص شده توسط کمیته ارتباط با صنعت مسابقه را به تیم داوری تحویل دهند.
 در کل این مدت تیم ها در محل برگزاری رویداد قرنطینه هستند و تیم های داوری و مشاور به صورت کامل بر نحوه عملکرد تیم ها نظارت میکنند. در انتها تیم های برتر با نظر داور ها به مرحله نهایی راه پیدا میکنند و فرصت دارن تا مجددا برنامه خود را برای داوران ارائه دهند

درج در سایت: 4 شهریور 1398 - تعداد مشاهده 863 بار