Senior Defense: بررسی ارتباط کیفیت خدمات بر عوامل تاثیرپذیر از ارزش چرخه عمر مشتری (مطالعه موردی: شرکت بیمه کوثر استان فارس)

Investigating the Relationship between Quality of Service on Factors Affecting Customer Life Cycle Value (Case Study: Kowsar Insurance Company of Fars Province)

بررسی ارتباط کیفیت خدمات بر عوامل تاثیرپذیر از ارزش چرخه عمر مشتری (مطالعه موردی: شرکت بیمه کوثر استان فارس) روز یکشنبه، 31 شهریور، 1398 توسط موسسه آموزش عالی زند شیراز در شهر شیراز استان فارس برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: Economic Systems

برگزار کننده: موسسه آموزش عالی زند شیراز

در سال های اخیر تحولات بزرگی در ارایه خدمات بیمه ای در دنیا رخ داده است . شرکت ها ی بیمه ای در ایران نیز در این تغییرات بی تأثیر نبوده اند. با توجه به فعالیت شرکت های بیمه خصوصی سطح رقابت در میان شرکت های بیمه افزایش یافته و چیزی که بیش از همه کانون توجه شرکت های بیمه ای در کشور قرارگرفته است ، جذب مشتریانی با بالاترین سودآوری است. شرکت ها ی بیمه برای باقی ماندن در سطح رقابت علاوه بر اینکه نیازمند جذب مشتریان جدید هستند بیش از آن باید هرچه بیشتر سعی در بالا بردن کیفیت خدمات و حفظ مشتریان ارزشمند خود نمایند لذا این مطالعه در سال 1398 و با هدف بررسی ارتباط کیفیت خدمات بر عوامل تاثیرپذیر از ارزش چرخه عمر مشتری انجام شد. جامعه آماری این پژوهش را مشتریان و نمایندگان شرکت بیمه کوثر استان فارس تشکیل می دهند ، که از بین آنها 297 نفر با استفاده از روش لیزرل و نمونه گیری تصادفی محاسبه شده است.روایی و پایایی پرسشنامه با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی و آلفای کرونباخ بررسی و تایید شد. در سطح استنباطی از ابزار تحلیل عاملی تاییدی جهت بررسی روایی و پایایی مدل، از مدلیابی معادلات ساختاری و آزمون سوبل جهت آزمون فرضیه‌های تحقیق استفاده شده است. نسخه 2/10 نرم افزار لیزرل برای تدوین مدل معادلات ساختاری و اس پی اس اس نسخه 24 برای آمار توصیفی استفاده شده است.
واژه های کلیدی: کیفیت خدمات ، رضایتمندی، اعتماد،تعهد، ارزش چرخه عمر مشتری ، ارزش سهام ،تبلیغات شفاهی، استراتژی ارتباطی بازاریابی

---

نگارنده: محمد مهدی حسین پور
استاد راهنما:جناب آقای دکتر رمضانی قطب آبادی
استاد مشاور:جناب آقای دکتر فرهادی
استاد داور:جناب آقای دکتر صفری نژاد

درج در سایت: 26 شهریور 1398 - تعداد مشاهده 593 بار