Speech: مسایل راهبردی صنعت کشور و راهکارهای پیشنهادی

57th Meeting of IIIE

مسایل راهبردی صنعت کشور و راهکارهای پیشنهادی روز دوشنبه، 2 دی، 1398 توسط انجمن مهندسی صنایع ایران در شهر تهران استان تهران برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: Mineral Processing

برگزار کننده: انجمن مهندسی صنایع ایران

پنجاه و هفتمین گردهمایی انجمن مهندسی صنایع ایران با همکاری شورای انجمن های علمی ایران روز دوشنبه، دوم دی ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در دانشگاه خاتم برگزار می شود.

بنابر این گزارش، در این گردهمایی با عنوان مسایل راهبردی صنعت کشور و راهکارهای پیشنهادی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت حضور خواهد یافت.

در ابتدای نشست، دکتر مهدی صادقی نیارکی پیرامون هر یک از محورهای ذیل نکاتی را بیان می نماید و پس از آن، شرکت کنندگان حاضر در جلسه پیشنهادها و راهکار‌های خود را در خصوص محورها به صورت خلاصه بیان می کنند.

راهکارهای کاهش هزینه تمام شده تولید (مدیریت بهینه افزایش هزینه تولید؛ بررسی تاثیر ادغام بنگاه ها و ...)
بررسی مدل و روش های جدید تامین منابع مالی و نحوه اجرایی شدن این ابزارها برای واحدهای تولیدی؛ با تمرکز بر تولیدات سرمایه ای نظیر صنایع ریلی، ماشین سازی و تجهیزات
بررسی دورنمای صنعت کشور در دهه ۱۴۰۰ و شناسایی چالش ها و فرصت های پیش رو‌
روش های تحریک تقاضا برای کالاهای سرمایه‌ای در سال ۱۳۹۹
توسعه نگاه صادراتی در بخش تولید (‌سیاستگذاری، برنامه ریزی و اجرا)
راهکارهای نوین احیا یا تکمیل ظرفیت واحدهای صنعتی


به همین منظور از صاحب نظران و متخصصین و اعضای محترم هیات مدیره انجمن های علمی جهت شرکت در این گردهمایی دعوت به عمل می آید.

حضور در نشست تخصصی برای عموم علاقمندان فراهم است و جهت برنامه ریزی مناسب درخواست می شود از طریق نشانی evand.com/meeting۵۷ اعلام حضور شود.

لازم به ذکر است مسیر دسترسی به دانشگاه خاتم از طریق میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی، خیابان حکیم اعظم، پلاک ۳۰ فراهم می باشد.

درج در سایت: 29 آذر 1398 - تعداد مشاهده 842 بار