Course: دوره آنلاین یک روزه مدیریت منابع انسانی پیشرفته

One-day Online Course in Advanced Human Resource Management

دوره آنلاین یک روزه مدیریت منابع انسانی پیشرفته روز چهارشنبه، 8 مرداد، 1399 توسط مرکز توسعه آموزش های مدیریت آزما پارسیان در شهر تهران استان تهران برگزار می شود.


برگزار کننده: مرکز توسعه آموزش های مدیریت آزما پارسیان

از آنجا که امروزه منابع انسانی با ارزش ترین عامل تولید و مهم ترین سرمایه و زاینده مزیت رقابتی هر سازمان است، و یکی از عمده ترین برنامه ریزی های سازمانی، برنامه ریزی منابع انسانی است، موثرترین راه برای این برنامه ریزی در شرایط فعلی، کارآمدتر کردن کارکنان سازمان ها از طریق بهبود و بهسازی آنان است. برنامه ریزی در سازمان ها در قالب تولیدی و خدماتی انجام می گیرد که سریعاً نیز درحال تغییر هستند. در چنین موقعیتی، برنامه ریزی ممکن است یک یا دو بار در سال به صورت مراحل جامع و جزئی و با توجه به ماموریت، چشم انداز، ارزش ها، کنکاش محیطی، استراتژی ها، بودجه و غیره صورت پذیرد. به همین دلیل مدیریت منابع انسانی نیز باید به صورت پیشرفته حداقل سالی ۱ بار در این مسیر استراتژیک قرار گیرد و اگر سازمان در حال تغییر و دگرگونی است، این برنامه ها باید هر سال مورد بازبینی قرار گیرند. در همین راستا، “دپارتمان آموزش آزما پارسیان”، (دوره آنلاین ۱ روزه مدیریت منابع انسانی پیشرفته) را برای مدیران منابع انسانی طراحی کرده که مقرر است در روز (چهارشنبه مورخ ۸ مرداد ۱۳۹۹) در (فضای اینترنتی وب کنفرانس) برگزار گردد.

---

دکتر بهزاد ابوالعلایی
دارای دکترای مدیریت دولتی گرایش مدیریت منابع انسانی-عضو هیئت علمی سازمان مدیریت صنعتی
ارائه: عملکرد کارکنان، عوامل موثر و شیوه های بهبود
در این ارایه ابتدا عوامل موثر بر عملکرد کارکنان معرفی شده و سپس فهرستی از روش ها و فنون موثر برای بهبود رفتار و عملکرد بر اساس نظریه های مشهور طرح و بحث خواهد شد.


مهندس آرمین خوشوقتی
مدیر منابع انسانی شرکت طبیعت زنده، Cinere-عضو هیئت مدیره انجمن مدیریت منابع انسانی ایران
ارائه: بررسی چالش های نظام جبران خدمات در تحولات پیش رو
اگر یکی از کارکنان شرکت شما متوجه شود که حقوقش از بقیه همکارانش کمتر است ، چه پاسخی از شما به عنوان مسئول حوزه مدیریت منابع انسانی شرکت دریافت خواهد کرد؟ پاسخ شما را می پذیرد ؟ فقط می پذیرد یا اینکه قانع هم می شود ؟ اگر یکی از کارکنان شرکت شما متوجه شود که حقوقش از بقیه همکارانش بیشتر است چه حسی پیدا می کند؟ ممکن است در ابتدا خوشحال شود ، ولی اگر نتواند خودش را قانع کند ، چه حسی در مورد وجود عدالت مزدی در سازمان پیدا خواهد کرد؟ بزرگترین چالش متصدیان حوزه مدیریت منابع انسانی، رعایت عدالت در طراحی نظام جبران خدمت است ، اما این تنها چالش نیست. در این ارائه، به چالش های طراحان نظام های جبران خدمت در کشورمان خواهیم پرداخت.


دکتر سعید شهبازمرادی
دارای دکترای تخصصی مدیریت منابع انسانی-رئیس استراتژیک منابع انسانی و اثربخشی در سازمان
ارائه: مدیریت عملکرد منابع انسانی و اثربخشی در سازمان
۱-تعریف معیار و شاخصهای صحیح عملکرد کارکنان. ۲-چالشهای اندازه گیری. ۳-مصاحبه عملکرد.


دکتر صدرالدین نجاتی گیلانی
دارای دکترای مدیریت کسب و کار DBA از فرانسه-دارای درجه پروفسور تمام از انگلستان
ارائه: بررسی نظام جدید جانشین پروری و ارزشمندسازی کارکنان
برای حصول اطمینان از ثبات مدیریتی و جانشین‌پروری، نیاز است روش‌های سنتی «ارزیابی عملکرد» با روش‌های نوین «ارزشیابی عملکرد» جایگزین شوند تا بدین ترتیب انتقال قابلیتهای کلیدی یک شرکت از نسل قبلی به راهبران آینده، با تداوم و هم‌افزایی صورت گیرد و توسعه یابد.

درج در سایت: 26 خرداد 1399 - تعداد مشاهده 571 بار