فصلنامه پژوهش های اقتصاد صنعتی

Industrial Economic Reseaches

 بر اساس ارزیابی  کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۳۹۸، نشریه پژوهش های اقتصاد صنعتی به عنوان نشریه ای علمی با رتبه ب شناخته شد.

 فصلنامه پژوهش های اقتصاد صنعتی به صورت دسترسی آزاد و داوری ناشناس  توسط دانشگاه پیام نور منتشر می شود. هدف از انتشار این فصلنامه ایجاد زمینه برای آگاهی و تبادل نظر  اساتید،پژوهشگران و دانشجویان علاقه مند به پیشرفت های اخیر در شاخه اقتصاد صنعتی است. همچنین تشویق مطالعات بین رشته ای  اقتصاد و حقوق با هدف ارتقای کارایی در تدوین قوانین رقابتی، ضد انحصار و تنظیم اقتصادی از اهداف انتشار این فصلنامه می باشد. بر این اساس  از علاقه مندان دعوت می شود نتایج پژوهش های اصیل خود  در تمامی شاخه های علم اقتصاد و حقوق، مرتبط با ساختار، رفتار و عملکر بازار، قوانین رقابتی و تنظیم اقتصادی را جهت بررسی و انتشار به این فصلنامه ارسال کنند.

از پژوهشگران دعوت می شود نتایج تحقیقات خود  به صورت مقاله پژوهشی یا کاربردی یا مروری  یا ترویجی را جهت برسی و انتشار به این فصلنامه به آدرس indeco.journals.pnu.ac.ir  ارسال کنند و جهت مکاتبه در سایر موارد از ایمیل فصلنامه indeco.journal@pnu.ac.ir  استفاده نمایند.

مقالات مهم ژورنال از کلیه شماره ها (بیشترین دریافت)

مشاهده همه مقالات