اخبار سیویلیکا (499)

  • سیویلیکا بر روی سرور جدید

    سیویلیکا بر روی سرور جدید

    روز دوشنبه، 29 تیرماه 1388، مصادف با مبعث حضرت رسول اکرم (ص)، سیویلیکا از طریق سرور اختصاصی جدید خود منتشر شد.
    کلیه فایلهای مقالات و دیتابیس بر روی سرور جدید منتقل گردید که فرآیند کامل انتقال حدود یک ماه به طول انجامید و در نهایت با حدود ۲ ساعت خاموش بودن سایت مراحل انتقال نهایی شد.
    امید است سیویلیکا در خانه جدید همانند معمول با بالاترین کیفیت و سرعت خدمات خود را ارائه نماید.
    به زودی سیستم جدید پشتیبانی کاربران نیز راه اندازی می شود تا امکان پیگیری مراحل مختلف رسیدگی به درخواستها را برای کاربران فراهم نماید.

    خواهشمندیم در صورت مشاهده هر گونه نقص در بخشهای مختلف سیستم و یا داشتن هرگونه پیشنهاد در خصوص ارائه خدمات قویتر به اطلاع مدیریت امورکاربران سیویلیکا (از طریق بخش پشتیبانی کاربران) برسانید.

    مدیریت امورکاربران سیویلیکا

    31 تیر 1388
  • تغییر تعرفه های فروش تک مقاله

    تغییر تعرفه های فروش تک مقاله

    به اطلاع کاربران محترم سایت سیویلیکا می رساند، از ابتدای مرداد ماه 1388 تعرفه خرید تک مقاله ای به بیست هزار ریـال تغییر می یابد.
    لازم به ذکر است که هزینه های عضویت مطابق همان شرایط قبلی خواهد بود. علاوه بر این تعرفه های عضویت دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی نیز هیچگونه تغییری نخواهد داشت.
    10 تیر 1388
  • دسترسی رایگان دانشگاه‌ها به بانک مقالات کنفرانس‌های کشور فراهم شد

    دسترسی رایگان دانشگاه‌ها به بانک مقالات کنفرانس‌های کشور فراهم شد

    پایگاه مرجع دانش به عنوان بزرگ‌ترین و کامل‌ترین بانک مقالات تخصصی کنفرانسهای کشور با بیش از 60 هزار عنوان مقاله تمام متن، دوره رایگان عضویت مراکز پژوهشی و دانشگاهی کشور را به منظور آشنایی پژوهشگران و محققان کشور با این مجموعه عظیم علمی فراهم کرده است.

    در این دوره که بر اساس IP مراکز دانشگاهی ارائه می شود، مراجعه کنندگان از IP های مجاز مراکز مربوطه به صورت رایگان امکان دریافت متن کامل مقالات را خواهند داشت.

    برای برخورداری از این امکان، مراکز دانشگاهی و پژوهشی درخواست خود را مبنی بر دسترسی دوره آزمایشی که شامل آی پی های مجموعه، و یک آدرس ایمیل جهت ارتباط با مرکز را به دفتر سایت سیویلیکا ارسال می کنند و حداکثر تا دو روز کاری دسترسی مرکز به بزرگترین بانک مقالات تمام متن کشور ایجاد می شود. تا به حال دانشگاه های تهران، سیستان، سهند، آب و برق عباسپور اصفهان و صنعتی اصفهان و کتابخانه هایی چون آستان قدس رضوی و پژوهشگاه نیرو(وزرات نیرو) به این سیستم دسترسی مقالات پیوسته اند. پایگاه سیویلیکا پوشش دهنده مقالات کنفرانسهای کشور است که از سال 1365 تا 1388 یعنی دوره 22 ساله کنفرانس های کشور را پوشش می دهد. در این بانک بیش از 60 هزار مقاله تمام متن از 500 کنفرانس کشور شامل 600 هزار صفحه ارائه شده است. این بانک آخرین استانداردهای جستجو و دسته بندی مقالات را که شامل جستجوی متنوع در عنوان، نویسندگان، کلمات کلیدی و نیز چکیده مقاله است را به تفکیک موضوعات علمی در اختیار دانش پژوهان قرار می دهد. علاوه بر این سیستم کاملا هوشمند پیشنهاد مقاله بر اساس هوش جمعی، مقالات مرتبط را استخراج کرده و در کنار هر مقاله نمایش می دهد.

    به معاونت پژوهشی تمام دانشگاههای سراسر کشور نامه معرفی این خدمات ارسال شده است و اگر دانشگاه شما هنوز عضوی از این سایت نیست و دوره آزمایشی دریافت نکرده است می توانیداز طریق معاونت پژوهشی روند مذکور را پیگیری نمایید. [راهنمای عضویت ویژه کتابخانه ها]

    20 خرداد 1388
  • حل مشکل سامانه پرداخت اینترنتی

    حل مشکل سامانه پرداخت اینترنتی

    3 خرداد 1388: مشکل پیش آمده برای پرداخت اینترنتی بانک سامان حل شده است..

    2 خرداد 1388: بنا به اعلام همکاران ما در سامانه پرداخت اینترنتی بانک سامان، این سامانه دچار مشکل شده و بانک مربوطه در حال رفع مشکل می باشد. در حال حاضر در پس از کلیک بر روی کلید "برو به بانک سامان" صفحه بارگذاری نمی شود و اعلام خطا می کند. امیدواریم همین امروز مشکل حل شود.

    2 خرداد 1388
  • اصلاح بخش لیست کنفرانسها و نمایش مقالات مرتبط

    اصلاح بخش لیست کنفرانسها و نمایش مقالات مرتبط

    در راستای ارتقاء بخشهای مختلف سایت، و نیز سهولت بیشتر در استفاده، در قسمت لیست کنفرانسها گزینه جدیدی برای ترتیب مرتب سازی تحت عنوان "ترتیب درج" افزوده شد. از این پس کاربران برای اطلاع از آخرین کنفرانسهایی که در بانک مقالات افزوده شده اند با انتخاب گزینه "مرتب سازی با ترتیب درج" می توانند لیست کنفرانسها را بر اساس تاریخ درج در سایت مرتب کنند. در صورت انتخاب وضعیت نزولی، آخرین کنفرانس افزوده شده در ابتدا نمایش داده می شود.

     

    علاوه بر این از این پس مقالات پیشنهادی مرتبط، و مقالات مرتبط جدید، علاوه بر صفحه نمایش خلاصه مقاله، پس از دریافت اصل مقاله در صفحه نمایش لینک دریافت اصل مقاله نیز نمایش داده می شود. بر اساس بررسی های انجام شده، صفحه ذکر شده، صفحه ای است که کاربران تصمیم به جستجوی دوباره و مشاهده مقالات مرتبت می نمایند. از این رو این اصلاحیه، باعث می شود تا کاربران به سادگی به صفحه سایر مقالات مرتبط نیز مراجعه نمایند.

    12 اردیبهشت 1388
  • اهدای هدیه سیویلیکا به کلیه کاربران

    اهدای هدیه سیویلیکا به کلیه کاربران

    ضمن عرض تبریک سال نو، به استحضار کلیه اعضای محترم می رساند روز سوم فروردین ماه ۱۳۸۸، هدیه نوروزی سیویلیکا معادل ۱۰ اعتبار (۵۰،۰۰۰ ریال) به کلیه اعضایی که تا پایان سال گذشته عضو سایت شده بودند اعطا شد.

    سیویلیکا با آرزوی سالی نیک و سرشار از موفقیت برای محققان و دانش پژوهان گرامی، امیدوار است در سال جدید نیز با گسترش سرویسها و خدمات خود همچنان در حوزه خدمات علمی پیشتاز بوده و در خدمت جامعه علمی کشور باشد.

    مدیریت روابط عمومی سیویلیکا

    فروردین ۱۳۸۸

    8 فروردین 1388
  • مهلت برخورداری از هدیه نوروزی سیویلیکا، پایان اسفند ماه

    مهلت برخورداری از هدیه نوروزی سیویلیکا، پایان اسفند ماه

    ضمن عرض تبریک سال نو، به استحضار کلیه اعضای محترم می رساند روز سوم فروردین ماه ۱۳۸۸، هدیه نوروزی سیویلیکا معادل ۱۰ اعتبار (۵۰،۰۰۰ ریال) به کلیه اعضایی که تا پایان سال گذشته عضو سایت شده بودند اعطا شد.

    سیویلیکا با آرزوی سالی نیک و سرشار از موفقیت برای محققان و دانش پژوهان گرامی، امیدوار است در سال جدید نیز با گسترش سرویسها و خدمات خود همچنان در حوزه خدمات علمی پیشتاز بوده و در خدمت جامعه علمی کشور باشد.

    مدیریت روابط عمومی سیویلیکا

    فروردین ۱۳۸۸

    بنا به رسم هر سال، سایت سیویلیکا هدیه نوروزی خود را، امسال نیز به کلیه کاربران خود اعطا خواهد کرد.  این هدیه به صورت اعتبار در آغاز سال نو به کاربران اختصاص می یابد، از این رو هر کاربری که تا پایان اسفند سال 1387 عضو سایت شده باشد، دریافت کننده این هدیه خواهد بود.

    افرادی که از طریق واریز به بانک اقدام به عضویت می نمایند باید دقت کنند که حتما تا پایان اسفند فرم عضویت را تکمیل نمایند. (تاریخ تکمیل فرم و عضویت ملاک است).

    این هدیه فقط ویژه کاربران عضو می باشد و شامل افرادی که خرید تک مقاله ای انجام داده اند نمی شود.

    امورکاربران سیویلیکا

    13 اسفند 1387
  • سیستم هوشمند پیشنهاد مقالات مرتبط راه اندازی شد

    سیستم هوشمند پیشنهاد مقالات مرتبط راه اندازی شد

    برای اولین بار سیستم پیشنهاد مقاله مرتبط بر اساس دانش جمعی در سایت سیویلیکا (www.CIVILICA.com) که مرجع انتشار مقالات کنفرانسهای کشور می باشد، راه اندازی شد.

    این سیستم بر اساس پردازش لحظه ای بیش از چندصدهزار رکورد مربوط به مراجعه متخصصان و دانش پژوهان به مقالات عمل میکند و می تواند با دقت قابل قبولی مقالات مرتبط با یک موضوع را برای خواننده پیشنهاد دهد.

    از این پس خوانندگان در صفحه نمایش خلاصه مقاله، دو بلوک جدید در سمت چپ مشاهده میکنند که یکی از آنها مقالات پیشنهادی مرتبط است که بر اساس الگوریتم هوشمند استخراج شده اند، و دیگری مقالات مرتبط جدید است که عموما برای مقالاتی نشان داده خواهد شد که اخیرا بر روی سایت گذاشته شده اند و هنوز دریافتی نداشته اند.

    تفاوت این سیستم پیشنهاد مقاله با سایر روشهای متداول در این است که الگوریتم های کنونی معمولا بر اساس کلیدواژه های انتخاب شده برای هر مقاله توسط یک فرد (که غالبا نویسنده مقاله است) مقالات مرتبط را جستجو میکنند. ولی این الگوریتم به صورت هوشمند، تعداد دفعات مطالعه هر مقاله را مورد تحلیل قرار داده و سایر مقالاتی که مراجعان به یک مقاله خاص مورد مطالعه قرار داده اند را رتبه بندی نموده و بر اساس آن مقالاتی را به خواننده پیشنهاد میدهد که درواقع منتخب سایر پژوهشگران است. در این روش درواقع عصاره ای از دانش جمعی متخصصان که مقالات خاصی در یک حوزه را برای مطالعه انتخاب نموده اند در اختیار هر کاربر قرار میگیرد تا انتخاب بهتری انجام دهد.

    با توجه به اینکه کاربران این مجموعه متخصصان و دانش پژوهان کشور هستند که هر کدام در یک موضوع خاصی تخصص دارند، لذا هر متخصص در حوزه فعالیت خود مقالات مناسب را انتخاب و مطالعه می نماید که با جمع بندی نظرات متخصصان در انتخاب مقالات برای مطالعه امکان استخراج مقالات مشابه که از نظر سایر متخصصان معتبر هستند، وجود دارد. بدین ترتیب به صورت غیرمستقیم سیستم از ارجاعات انجام شده به مقالات آموزش می بیند و در نتیجه هر کاربر به صورت غیر مستقیم نظر متخصصان را در قالب پیشنهاد مقاله دریافت میکند.

    این روش به صورت ضمنی بر اساس نظر افراد خبره عمل میکند، لذا این الگوریتم فقط برای مقالاتی می تواند پیشنهاد ارائه کند که حداقل توسط دو پژوهشگر مطالعه شده باشند که یک محدودیت برای این الگوریتم به شمار می رود که اجتناب ناپذیر است و برای پوشش این محدودیت، برای مقالاتی که جدید منتشر شده اند و هنوز پژوهشگری آن را مطالعه نکرده است، بر اساس کلیدواژه ها و محورها (بر اساس الگوریتم های معمول) مقالات مرتبط استخراج می شوند. قابل ذکر است که با افزایش تعداد ارجاعها به هر مقاله، خطا کمتر شده و نتایج پالایش بیشتری می شوند.

     

    30 دی 1387
  • راهنمای خرید اینترنتی برای دارندگان کارت بانکهای عضو شتاب

    راهنمای خرید اینترنتی برای دارندگان کارت بانکهای عضو شتاب

    راهنمای پرداخت اینترنتی دارندگان کارتهای عضو شبکه شتاببا توجه به ناهماهنگی های موجود در بانکهای کشور و اینکه برخی از بانکها هنوز قابلیت پرداخت اینترنتی کارتهای خود را فعال ننموده اند، راهنمای کاملی برای آشنایی کاربران با پرداخت اینترنتی تهیه شده است که علاوه بر آموزش مفاهیم پرداخت اینترنتی شامل رمز دوم، CVV2، و تاریخ انقضا، امکانات و وضعیت بانکهای کشور از نظر پرداخت اینترنتی را مشخص می کند.

     

    این راهنما را می توانید به صورت فایل PDF کامل از لینک http://www.civilica.com/documents/ePayment.pdf دریافت و یا به صورت خلاصه در صفحه راهنمای خرید اینترنتی مشاهده کنید.

     

    30 دی 1387
  • ۵۰ درصد تخفیف ویژه کتابخانه ها و موسسات در دسترسی به منابع

    ۵۰ درصد تخفیف ویژه کتابخانه ها و موسسات در دسترسی به منابع

    به استحضار می رساند سایت سیویلیکا (www.CIVILICA.com) به عنوان بزرگترین بانک مقالات تخصصی کنفرانسهای کشور با بیش از 50000 عنوان مقاله، 50 درصد تخفیف ویژه برای استفاده و عضویت کتابخانه ها در نظر گرفته است.
    این سرویس به دو صورت عضویت بر اساس IP اختصاصی و نیز عضویت بر اساس شناسه کاربری قابل ارائه است. خلاصه اطلاعات مربوط به درخواست و نحوه استفاده از این فرصت ویژه در زیر ارائه شده است.

     

    کلیه فرمها و راهنمای کامل و جامع استفاده از این تخفیف و نحوه اقدام در راهنمای عضویت کتابخانه ای ارائه شده است. [دریافت فایل راهنمای عضویت کتابخانه ها به فرمت PDF]
     

    لازم به ذکر است اعتبار قیمتهای اعلام شده تا پایان سال 1387 است و در صورت تمدید اعلام خواهد شد.
    در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از طریق بخش پشتیبانی کاربران سایت سیویلیکا، سوالات خود را مطرح نمایید.

     

     

    خلاصه راهنمای عضویت ویژه کتابخانه ها و موسسات:
    کتابخانه ها و مراکز تحقیقاتی کشور برای دسترسی به بانک مقالات تخصصی سیویلیکا (www.CIVILICA.com) از 50 درصد تخفیف ویژه در خرید اعتبار برخوردار هستند. امکان استفاده از این تسهیلات به دو صورت عضویت بر اساس IP مجاز و نیز عضویت به صورت شناسه کاربری امکان پذیر است.
    1- عضویت بر اساس IP اختصاصی:
    اگر موسسه و کتابخانه شما از IP های مشخصی برای ارتباط با اینترنت استفاده می کند می توانید از سیستم IP اختصاصی استفاده نمایید. در این صورت، هر کاربری که از IP مربوط به موسسه وارد سایت سیویلیکا شود، به صورت خودکار شناسایی شده و امکان دریافت مقالات را خواهد داشت.
    2- عضویت به صورت شناسه کاربری
    در صورتی که کتابخانه ای دارای IP اختصاصی نیست، می تواند اقدام به عضویت از طریق شناسه کاربری نماید. این نوع عضویت برای مراکزی پیشنهاد می شود که می خواهند از طریق تعداد محدودی رایانه موجود در کتابخانه، امکان استفاده از مقالات را برای کاربران خود فراهم نمایند و برای مراکزی با تعداد کاربران زیاد توصیه نمی شود.

    هزینه ها:
    هزینه های عضویت ویژه کتابخانه ها و موسسات تحقیقاتی در هر دو روش IP و شناسه ای، یکسان است و با 50 درصد تخفیف ارائه می شود. در این روش هر اعتبار معادل 2500 ریال می باشد. علاوه بر هزینه خرید اعتبار، هیچ هزینه دیگری از جمله هزینه تعریف شناسه یا IP و یا هزینه عضویت سالانه وجود ندارد.
    توجه: هزینه ذکر شده در فوق تا پایان سال 1387 معتبر می باشد و در صورت اقدام در سال 1388 به منظور اطلاع از تعرفه های جدید و یا تمدید هزینه ها، لطفا آخرین راهنما و متون را از سایت و از بخش عضویت ویژه کتابخانه ها دریافت نمایید.

    نحوه درخواست و شرایط استفاده از تسهیلات:
    به منظور استفاده از تسهیلات در نظر گرفته شده برای کتابخانه ها و موسسات تحقیقاتی موارد زیر لازم است:
    1- واریز مبلغ عضویت بر اساس تعداد اعتبار خریداری شده (توجه شود که برای استفاده از تخفیف اعتبار خریداری شده نباید کمتر از 1000 اعتبار یا معادل 2،500،000 ریال باشد).
    2- تکمیل فرم درخواست ویژه کتابخانه ها و موسسات تحقیقاتی ممهور به مهر موسسه یا کتابخانه
    پس از تکمیل فرم آن را از طریق شماره تلفن 88008044 و یا 88335451 به دفتر سایت فکس نمایید. پس از دریافت درخواست، حداکثر تا یک هفته اقدامات لازم برای استفاده از سایت فراهم و به صورت کتبی به اطلاع می رسد. این نامه کتبی به همراه رسید دریافت مبلغ عضویت خواهد بود.
    اطلاعات تکمیلی و فرمهای مربوطه را از طریق فایل راهنمای ویژه کتابخانه ها مطالعه فرمایید.

    7 دی 1387
  • پشتیبانی کاربران فقط از طریق بخش پشتیبانی

    پشتیبانی کاربران فقط از طریق بخش پشتیبانی

    به اطلاع کلیه کاربران سایت سیویلیکا می رساند، طی یک هفته آینده، پشتیبانی فقط از طریق بخش "پشتیبانی کاربران" ارائه می شود و امکان پشتیبانی به صورت تلفنی غیرفعال خواهد بود. پس از راه اندازی مجدد پشتیبانی تلفنی از طریق همین بخش به اطلاع کاربران می رسد.
    20 آذر 1387
  • نمایه سازی پنجاه هزار مقاله در سیویلیکا

    نمایه سازی پنجاه هزار مقاله در سیویلیکا

    مجموعه مقاله های نمایه سازی شده در بانک مقالات کنفرانسهای کشور (سیویلیکا) از مرز پنجاه هزار مقاله گذشت. این مقالات از سه حوزه علوم شامل علوم فیزیکی و مهندسی، علوم زیستی و علوم اجتماعی نمایه سازی شده اند.
    تا پایان سال پیش بینی می شود بیش از هفتاد هزار مقاله وارد دیتابیس این مجموعه شود.
    28 آبان 1387
  • دریافت نشان محصول نوآورانه

    دریافت نشان محصول نوآورانه

    وب سایت سیویلیکا، در دومین جشنواره رسانه های دیجیتال، به تایید کمیته ویژه نوآوری لوح نوآوری دریافت نمود.

     

    دریافت نشان محصول نوآورانه از دومین جشنواره رسانه های دیجیتال برای سایت سیویلیکا

     

    11 آبان 1387
  • تغییر در طراحی و ظاهر سایت سیویلیکا

    تغییر در طراحی و ظاهر سایت سیویلیکا

    به استحضار کلیه اعضای محترم و کاربران گرامی سایت سیویلیکا می رساند، در آستانه آغاز چهارمین سال فعالیت رسمی این مجموعه و همزمان با عید سعید فطر، تغییرات ظاهری بنیادی در طراحی سایت سیویلیکا در حال اعمال است. از این رو ممکن است وقفه هایی در سرویس دهی این سایت تا ۱۰ روز آینده اتفاق بیفتد. از این رو پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما همراهان همیشگی تشکر می کنیم.

    تا دهم مهرماه امکان استفاده از برخی از قسمتهای سایت مانند بخش پروژه ها وجود نخواهد داشت. لازم به ذکر است سایت جدیدی برای پروژه های دانشگاهی در نظر گرفته شده است که روز دهم مهرماه (عید سعید فطر) رونمایی می شود. کلیه کاربران کنونی و افرادی که تا دهم مهرماه عضو این مجموعه می شوند، به صورت رایگان در سایت جدید عضو خواهند شد.

    سایت سیویلیکا
    31 شهریور ۱۳۸۷
    31 شهریور 1387
  • خبرنامه تیرماه به کلیه اعضای سایت ارسال شد

    خبرنامه تیرماه به کلیه اعضای سایت ارسال شد

    خبرنامه شماره 7 (سال سوم) سایت سیویلیکا به کلیه اعضای این سایت ارسال گردید. این خبرنامه به صورت ایمیل به شما عضو گرامی ارسال شده است. اگر این ایمیل را دریافت نکرده اید خواهشمند است موارد زیر را بررسی نمایید:

        - کنترل کنید که ایمیلی که در سایت وارد نموده اید صحیح بوده و فعال می باشد.

        - ممکن است ایمیل به پوشه بالک (Bulk Mail) رسیده باشد. در این صورت این پوشه را باز کنید، ایمیل سایت سیویلیکا را پیدا کرده و باز نمایید. در بالای ایمیل کلیدی به نام Not Spam وجود دارد. آن را کلیک کنید تا ایمیل به پوشه اصلی منتقل شود و بتوانید آن را باز نمایید.

    15 تیر 1387
  • تعرفه های جدید سایت سیویلیکا از اول مرداد ماه اعمال می شود

    تعرفه های جدید سایت سیویلیکا از اول مرداد ماه اعمال می شود

    بدین وسیله به اطلاع کلیه کاربران و اعضای محترم سایت سیویلیکا می رساند، تعرفه های عضویت و خرید اعتبار در سیویلیکا از اول مرداد ماه سال جاری به شرح زیر تغییر می یابد:

     

    حداقل مبلغ عضویت: 100،000 ریال (بدون تغییر)

    هزینه هر اعتبار: 5،000 ریال (پنج هزار ریال)

     

    هزینه خرید تک مقاله ای: 10،000 ریال (ده هزار ریال)

     

    لازم به ذکر است که هیچ گونه تغییری در میزان اعتبار کاربران کنونی و کاربرانی که تا پایان تیر ماه اقدام به تکمیل فرم عضویت نمایند اعمال نخواهد شد. تاکید می شود که تاریخ تکمیل فرم معیار می باشد و در صورتی که فردی قبل از پایان تیر ماه مبلغ عضویت را واریز نماید و یا کارت عضویت خریداری کند، ولی فرم عضویت را بعد از اول مرداد تکمیل نموده و اقدام به عضویت کند، میزان اعتبار تخصیص داده شده، بر اساس تعرفه های جدید خواهد بود.

     

    لطفا در ادامه، سوالات متداولی که در زمینه عضویت و تعرفه های جدید وجود دارد را مطالعه فرمایید.

     

    5 تیر 1387
  • ارتقاء سیستم جستجو و دریافت مقالات تخصصی کنفرانسها

    ارتقاء سیستم جستجو و دریافت مقالات تخصصی کنفرانسها

    سومین نگارش جستجو در بانک مقالات آغاز به کار نمود. در این نگارش جدید، امکانات زیر در نظر گرفته شده است:

     

    امکان جستجوی نام و نام خانوادگی به صورت همزمان: در نسخه قبلی امکان جستجوی مقالات فقط بر اساس نام خانوادگی وجود داشت که به دلیل افزایش تعداد مقالات موجود، جستجو فقط بر اساس نام خانوادگی پاسخگو نبود.

     

    امکان جستجوی تقسیم بندی شده بر اساس سرفصل علوم: با توجه به پوشش کلیه سرفصلهای علوم در سیویلیکا، نیاز به یک موتور جستجوی سرفصل بندی شده وجود داشت که در نگارش جدید بانک مقالات این امکان فراهم شده است. از این پس کاربران می توانند نتایج جستجوی خود را در یک یا چند حوزه علمی محدود نمایند.

     

    امکان خرید تک مقاله ای: از این پس کاربران غیر عضو می توانند مقالات سایت را بدون عضویت و به صورت آنلاین خریداری نمایند. این کاربران با مراجعه به صفحه نمایش خلاصه مقاله و فقط با وارد کردن آدرس ایمیل خود، به سایت بانک سامان راهنمایی می شوند و پس از پرداخت مبلغ، بلافاصله امکان دریافت مقالات را خواهند داشت.

     

    کنترل هوشمند دریافتها و جلوگیری از کسر اعتبارهای مضاعف: از این پس اعضای سایت با مراجعه به صفحه نمایش خلاصه هر مقاله، در صورتی که قبلا آن را دریافت نموده باشند، تاریخ دریافت قبلی را مشاهده می نمایند. از طرف دیگر در صورتی که دوره مجاز دریافت متن کامل مقاله خریداری شده سپری نشده باشد، به صورت خودکار بدون کسر اعتبار لینک دریافت مقاله به کاربر ارائه می شود.

     

    راهنمایی های لازم برای استفاده از خرید تک مقاله ای به صورت کامل در راهنمای سایت (نسخه 1/6 اردیبهشت ماه) ارائه شده است.

    31 فروردین 1387
  • سال نو مبارک

    سال نو مبارک

    بامدادی که تفاوت نکند لیل و نهار 

    خوش بود دامن صحرا و تماشای بهار 

    صوفی از صومعه گو خیمه بزن بر گلزار 

    که نه وقتست که در خانه بخفتی بیکار 

     

    ضمن تبریک سال نو و آرزوی سالی سرشار از کامیابی و سلامتی برای ایران و ایرانی، به اطلاع اعضای محترم سیویلیکا میرسانیم مطابق اعلام قبلی، هدیه نوروزی به حساب کاربری این عزیزان افزوده شده است. اعضا می توانند پس از ورود به سایت با مراجعه به بخش "صورت حساب مالی" درمنوی کاربران جزئیات آن را مشاهده نمایند.

    توجه: یک پیامک برای تبریک سال نو و اعلام خبر فوق به اعضا ارسال شده است. اعضا توجه نمایند که پیامک فوق توسط موبایل GSM ارسال شده و امکان دریافت پیامکهای شما عزیزان را ندارد. لذا خواهشمندیم همچنان برای دریافت راهنمایی و پشتیبانی از طریق بخش ارتباط با امور کاربران اقدام فرایید.

    1 فروردین 1387
  • مجموعه مقالات 300 کنفرانس در سیویلیکا

    مجموعه مقالات 300 کنفرانس در سیویلیکا

    با افتخار اعلام می کنیم، طی سال 1386 سیویلیکا® توانست با ارائه مقالات 170 کنفرانس تخصصی داخلی موفق به ارائه 34524 مقاله تولید شده در داخل کشور شود. در حال حاضر مقالات داخلی موجود در بانک مقالات سیویلیکا بیش از 300،000 صفحه است که به صورت متن PDF ارائه می شوند.

     

    مجموعه مقالات موجود از سال 1365 تا کنفرانسهای هفته سوم اسفند  1386 را شامل می شوند.

     

    28 اسفند 1386
  • یک میلیون نمایش صفحه در ماه

    یک میلیون نمایش صفحه در ماه

    سایت سیویلیکا به عنوان بزرگترین و جامعترین بانک مقالات تخصصی کنفرانسهای کشور با بیش از 33،000 مقاله تمام متن، طی دوره یک ماهه، میزبان بیش از 1،000،000 بازدید بود. از سوی دیگر طی همین دوره بیش از یک میلیون و سیصد هزار صفحه مقاله توسط کاربران سیویلیکا از بانک مقالات آن دریافت شده است.

     

    به زودی سایت سیویلیکا، به عنوان اولین سایت بخش خصوصی کشور، پذیرنده کارتهای اعتباری بانکهای دولتی از طریق سامانه پرداخت الکترونیک بانک ملت خواهد بود. بانک ملت اولین بانک دولتی کشور است که ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیک بوده و در حال حاضر فقط به شرکت رجا سرویس می دهد.

     

    منتظر خدمات و سرویسهای فوق تخصصی ویژه پژوهشگران در سیویلیکا باشید...

    22 دی 1386