اخبار سیویلیکا (499)

  • سیویلیکا در دومین همایش مناسب سازی محیط شهری

    سیویلیکا در دومین همایش مناسب سازی محیط شهری

    سایت سیویلیکا به عنوان تولید کننده برتر محتوای الکترونیکی، در دومین کنفرانس مناسب سازی محیط شهری حضور داشت. گزارش تصویری غرفه سیویلیکا و بازدید آیت الله هاشمی رفسنجانی ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت از غرفه سیویلیکا در زیر ارائه شده است. طی این بازدید آیت الله هاشمی رفسنجانی از نزدیک با فعالیتهای مرجع دانش آشنا شدند و با مسئولان سایت در مورد نحوه کار و سرویس دهی سیویلیکا صحبت کردند.

    این همایش با هدف مناسب سازی سامانه های حمل و نقل درون شهری و برون شهری و کاربرد دسترسی الکترونیک و فناوری اطلاعات برای جانبازان، معلولان و سالمندان روز سه شنبه 20 آذرماه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.

    غرفه سایت سیویلیکا (مرجع دانش) در سالن اجراس سران کشورهای اسلامی غرفه سایت سیویلیکا (مرجع دانش) در سالن اجراس سران کشورهای اسلامی غرفه سایت سیویلیکا (مرجع دانش) در سالن اجراس سران کشورهای اسلامی غرفه سایت سیویلیکا (مرجع دانش) در سالن اجراس سران کشورهای اسلامی غرفه سایت سیویلیکا (مرجع دانش) در سالن اجراس سران کشورهای اسلامی

    22 آذر 1386
  • پشتیبانی تلفنی سیویلیکا در ماه مبارک رمضان

    پشتیبانی تلفنی سیویلیکا در ماه مبارک رمضان

    ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، در ماه مبارک رمضان با توجه به تغییر ساعات کاری دفتر، بخش پاسخگویی تلفنی سیویلیکا (امور کاربران) طی روزهای کاری هفته از ساعت ۹ صبح - ۳ بعد از ظهر است.

    25 شهریور 1386
  • گزارش ارتقاء بانک مقالات سیویلیکا

    گزارش ارتقاء بانک مقالات سیویلیکا

     

    همانطور که قبلا اعلام شده بود، سیستم بانک مقالات سیویلیکا در حال ارتقاء می باشد. در سیستم جدید که همزمان با آغاز سومین سال فعالیت سایت فاز اول آن به بهره برداری می رسد، کاربران می توانند جستجوی خود را بر اساس طبقه بندی علوم انجام داده و به نتایج دقیقتری برسند. تقسیم بندی علوم بر اساس مطالعات گسترده گروه توسعه سیویلیکا انجام پذیرفته است. علوم در جهان به چهار دسته علوم فیزیکی و مهندسی، علوم زیستی و کشاورزی، علوم اجتماعی و علوم سلامت (پزشکی) تقسیم بندی می شوند. در سیویلیکا نیز هر یک از سرشاخه های اصلی علوم بر اساس آخرین استانداردها، در دو سطح متفاوت دوباره طبقه بندی می شوند.

    در حال حاضر برنامه نویسی ساختاری طبقه بندی علوم به اتمام رسیده و 24،000 مقاله موجود در حال تقسیم بندی و اختصاص طبقه های مورد نظر هستند.

    12 شهریور 1386
  • تخفیف ویژه نمایشگاه

    تخفیف ویژه نمایشگاه

    دعوت به بازدید از غرفه سیویلیکا در جشنواره نشریات دانشجویی

     

    سیویلیکا در نمایشگاه جانبی دومین جشنواره موضوعی نشریات دانشجویی سراسر کشور که توسط وزارت علوم در دانشگاه تهران برگزار می شود حضور خواهد داشت.

    این نمایشگاه اول و دوم مرداد ماه (روزهای دو شنبه و سه شنبه) از صبح تا بعد از ظهر در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران (واقع در خیابان 16 آذر) برقرار بوده و بازدید برای عموم آزاد است.

    سیویلیکا ضمن دعوت از کلیه دانشجویان برای بازدید از این نمایشگاه، 20 درصد تخفیف ویژه دانشجویی برای خرید از نمایشگاه ارائه می نماید. علاوه بر این از اعضای محترم سایت دعوت می شود برای دریافت کارت هدیه خود به غرفه سیویلیکا مراجعه نمایند.

    28 تیر 1386
  • برنامه توسعه سایت و اختلال موقتی در سیستم

    برنامه توسعه سایت و اختلال موقتی در سیستم

    به استحضار کاربران محترم سیویلیکا می رسانیم که با توجه به برنامه سیویلیکا برای توسعه محورهای تحت پوشش، تیم فنی در حال انجام تغییراتی در سرور سایت می باشند که برخی موارد باعث ایجاد اختلال در دسترسی به سایت می شود. ضمن عرض پوزش به دلیل بروز چنین اختلالاتی، از اینکه با شکیبایی خود ما را در ارتقاء خدمات سایت یاری می رسانید متشکریم.

    با توجه به برنامه ریزیهای انجام شده، طی چند هفته آینده سیستم جستجوی مقالات برای ایجاد ظرفیت پذیرش کلیه رشته های تخصصی در چهار محور اصلی «علوم فیزیکی و مهندسی»، «علوم زیستی»، «علوم سلامت» و «علوم اجتماعی» تغییر خواهد یافت.

    26 تیر 1386
  • پشتیبانی تلفنی سیویلیکا

    پشتیبانی تلفنی سیویلیکا

    به اطلاع کاربران و اعضای محترم سیویلیکا می رساند، طی هفته آینده (از روز شنبه 12 خرداد لغایت پنجشنبه 17 خرداد ماه) پشتیبانی تلفنی سیویلیکا غیر فعال خواهد بود. لذا در صورت نیاز به راهنمایی و یا بروز مشکل، از طریق بخش ارتباط با امور کاربران (پشتیبانی) اقدام نمایید تا از طریق ایمیل راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

    10 خرداد 1386
  • قابل توجه کاربران و اعضای سیویلیکا

    قابل توجه کاربران و اعضای سیویلیکا

    ابلاغ هزینه های ثبت نام

     

    به اطلاع کلیه کاربران و اعضای محترم سایت سیویلیکا می رسانیم که هزینه های ثبت نام این سایت، از اول اردیبهشت ماه ۱۳۸۶ به شرح زیر توسط هیات مدیره سیویلیکا تصویب و ابلاغ شده است:
    - حق ورودیه (20،000 ریال) به صورت کامل حذف می شود و کلیه مبلغ واریزی به صورت اعتبار به اعضا تخصیص می یابد.
    - ارزش هر اعتبار از 1،000 ریال به 2،000 ریال تغییر می میکند.

    - حداقل مبلغ عضویت نیز 100،000 ریال خواهد بود که در حال حاضر، 70،000 ریال است.

     

    علاوه بر این، تاکید شده است که با توجه به اعمال تغییرات فوق، از روز اول اردیبهشت ماه، لازم است کلیه افرادی که قبل از تاریخ فوق، اقدام به واریز مبلغ نموده اند، فرم عضویت را تا تاریخ فوق تکمیل نمایند. در غیر اینصورت، در صورت اقدام به تکمیل فرم عضویت بعد از تاریخ مذکور، باید مابالتفاوتهای لازم پرداخت شود.

    12 فروردین 1386
  • تبریک سال نو

    تبریک سال نو

    دست اندرکاران مجموعه سیویلیکا، فرارسیدن سال جدید را به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض نموده و سالی پربار و پربرکت را برای شما آرزومندند.

     

    عیدی سیویلیکا، به کلیه اعضای محترم این سایت تقدیم شده که پس از ورود با شناسه کاربری خود، می توانید با مراجعه به صفحه "صورت حساب مالی" جزئیات این هدیه را مشاهده نمایید. امیدواریم در سال آینده و سالهای آتی، همچنان خدمتگذار جامعه علمی کشور باشیم.

     

    توجه: ایمیل های اطلاع رسانی ارسالی به سرور Noavar برگشت می خورند. از کلیه کاربرانی که ایمیل آنها بر روی این سرور قرار دارد، خواهشمندیم هر چه زودتر نسبت به تغییر آدرس ایمیل خود بر روی سرورهای قوی مانند Yahoo یا Gmail اقدام نمایند.

    1 فروردین 1386
  • عیدی سیویلیکا

    عیدی سیویلیکا

    هدیه نوروزی سیویلیکا

     

    سیویلیکا، هدیه ای را همزمان با نوروز 86 به کلیه کاربران خود (حقیقی و حقوقی) تقدیم می نماید.

     

    1- کاربران حقیقی: معادل 5 اعتبار به کلیه کاربران اهدا می شود.

    2- کاربرانی حقوقی (سیستم عضویت IP دانشگاهها): قرار داد کلیه دانشگاههای عضو که امکان استفاده نا محدود از مقالات سایت را برای دانشجویان و اساتید خود فراهم نموده اند، به مدت 2 ماه به صورت رایگان تمدید می شود.

     

    این هدایا همزمان با روز اول فروردین 86 به کلیه کاربران محترم که تا آن روز عضو سیویلیکا شده باشند، تقدیم می گردد.

    13 اسفند 1385
  • قابل توجه کاربران سایت سیویلیکا

    قابل توجه کاربران سایت سیویلیکا

    اطلاعیه مهم سایت سیویلیکا

    1- با توجه به مصوبه اخیر هیات مدیره سیویلیکا مبنی بر تغییر هزینه های ثبت نام و قیمت اعتبارها از سال آینده، از کلیه افرادی که کارت عضویت (سیویلیکارت) دریافت کرده و یا هزینه های عضویت را واریز نموده اند، درخواست می شود که حتما تا پایان سال اقدام به تکمیل فرم ثبت نام نمایند. از سال آینده، اعتبارها بر اساس نرخ مصوب جدید محاسبه و اختصاص می یابد، و در صورتی که تا پایان سال ثبت نام انجام نشود، باید مابالتفات مربوطه پرداخت گردد. هزینه های ثبت نام و قیمت اعتبارها برای سال آینده، متعاقبا اعلام خواهد شد.

     

    2- طبق اطلاع رسانی انجام شده، اعضای سیویلیکا برای شرکت در اولین کارگاه تخصصی سد و محیط زیست که خرداد ماه سال بعد در دانشگاه تربیت مدرس برگزار خواهد شد، از 20 درصد تخفیف برخوردار هستند. ضمن بررسی شرایط و آشنایی با کارگاه از طریق وبسایت (http://www.wsret.ir/workshop.htm ) در صورت تمایل به شرکت دراین کارگاه، جهت دریافت تخفیف فوق، درخواست خود را به همراه شناسه کاربری به آدرس Sales @ Civilica . com ارسال نمایید تا اقدامات لازم از سوی سایت انجام شود. (توجه: پس از درخواست، با شماره تماسی که در قسمت اطلاعات شخصی خود وارد کرده اید، جهت هماهنگی با شما تماس گرفته خواهد شد، لذا از درست بودن اطلاعات موجود در قسمت اطلاعات شخصی خود اطمینان حاصل نمایید).

     

    3- اردیبهشت ماه سال آینده، کارگاه آموزشی مقاوم سازی و مدیریت بلایای طبیعی، در اصفهان برگزار می شود که اعضای سیویلیکا جهت حضور در این کارگاه نیز از تخفیف ویژه ای برخوردار خواهند بود. جزئیات بیشتر در این زمینه به زودی منتشر می شود.

     

    4- با توجه به حضور نماینده سیویلیکا در سیزدهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی عمران (21 - 24 اسفند - کرمان)، دانشجویان محترم برای دریافت کارت عضویت سایت با تخفیف استثنائی کنفرانس دانشجویی، می توانند به غرفه این سایت در نمایشگاه مراجعه نمایند.

    10 اسفند 1385
  • اتمام دوره تخفیف سیولیکا

    اتمام دوره تخفیف سیولیکا

    دوره تخفیف سیویلیکا به اتمام رسیده است.

    به کلیه کاربران جدیدی که در این دوره به جمع کاربران بزرگترین بانک مقالات مهندسی کشور پیوسته اند، خوش آمد می گوییم. با توجه به حجم زیاد ثبت نامها، تایید این عزیزان ممکن است تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 23 بهمن ماه طول بکشد.

     

    علاوه بر مقالات کنفرانسهای بهمن و اسفند که در سیویلیکا ارائه خواهند شد، مجموعه مقالات کنفرانسهای زیر نیز در حال آماده سازی برای درج در بانک مقالات سیویلیکا هستند که به مرور ارائه می شوند. طبق تفاهم نامه رسمی سیولیکا با دبیرخانه های اولین کنفرانس مهندسی محیط زیست  و اولین کنفرانس ملی بهسازی و مقاوم سازی ایران، انتشار مقالات این کنفرانسها تحت اینترنت، به صورت انحصاری در اختیار مجموعه سیویلیکا قرار دارد.

     

    - اولین کنفرانس ملی بهسازی و مقاوم سازی ایران (اختصاصی سیویلیکا)

    - اولین همایش مهندسی محیط زیست (اختصاصی سیویلیکا)

    - دومین و سومین کنفرانس منطقه ای تغییر اقلیم (دیجیتال شده توسط سیویلیکا)
    - اولین الی نهمین همایش انجمن زمین شناسی ایران (دیجیتال شده توسط سیویلیکا)
    - سومین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی (دیجیتال شده توسط سیویلیکا)
    - همایش ملی مدیریت اراضی - فرسایش خاک و توسعه پایدار (دیجیتال شده توسط سیویلیکا)
    - اولین سمینار زمین لغزه و کاهش خسارتهای آن (دیجیتال شده توسط سیویلیکا)
    - دومین الی چهارمین همایش تبادل تجربه های پژوهشی، فنی و مهندسی (دیجیتال شده توسط سیویلیکا)

    22 بهمن 1385
  • تخفیف ویژه برای اعضای جدید

    تخفیف ویژه برای اعضای جدید

    برای کاربران جدید سیویلیکا، که تا 22 بهمن 1385 فرم عضویت را پر کنند، تا 30 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است. در این دوره، کاربران جدید، حق ورودیه سایت را که معادل 20000 ریال است پرداخت نمیکنند و حداقل مبلغ واریزی جهت عضویت، از 70000 ریال به 50000 ریال کاهش یافته است و کل مبلغ پرداختی به صورت اعتبار به اعضا تعلق می گیرد.

    لازم به یاد آوری است که قانون "10 درصد تخفیف برای خرید بیش از 100 اعتبار به صورت یکجا"، همچنان برقرار است (یعنی افرادی که بیش از 100،000 ریال برای عضویت واریز نمایند، 10 درصد مبلغ واریزی به صورت هدیه به اعتبارها افزوده میشود).

    کاربران توجه نمایند که برخورداری از این تخفیف، مستلزم پر کردن فرم عضویت است و پس از اتمام دوره فوق، شرایط عضویت به صورت خودکار به حالت عادی برمیگردد و امکان استفاده از تخفیف وجود نخواهد داشت.

    سوالات متداول را در ادامه متن ببینید...

    11 بهمن 1385
  • قابل توجه دارندگان کارتهای اعتباری بانک ملت

    قابل توجه دارندگان کارتهای اعتباری بانک ملت

    بانک ملت به عنوان اولین بانک دولتی، امکان پرداخت اینترنتی از طریق کارتهای خود را فعال نموده است. لذا کاربران دارنده کارت های صادره از بانک ملت می توانند از طریق پرداخت آنلاین به عضویت سیویلیکا درآیند.

    راهنمای فعال سازی کد CVV2 و دریافت رمز اینترنتی برای این کارتها را از سایت بانک ملت ببینید: http://bankmellat.ir/cvv2.htm

    5 بهمن 1385
  • راه اندازی پرداخت اینترنتی

    راه اندازی پرداخت اینترنتی

    با راه اندازی پرداخت الکترونیکی سایت سیویلیکا، طلای زمان را به شما هدیه می دهیم!

     

    به زودی - پرداخت الکترونیکی برای دارندگان کارتهای اعتباری عضو شتاباز این پس، علاقه مندان به عضویت در سایت مرجع مهندسی عمران، بدون محدودیت زمانی و مشکلاتی همچون ترافیک و مراجعه به بانک، می توانند از طریق پرداخت الکترونیکی از مقالات سایت استفاده نمایند. روند عضویت از طریق پرداخت الکترونیکی طی چند ثانیه انجام شده و هیچ گونه هزینه اضافی برای کاربران سایت ندارد.

    قرارداد پرداخت آنلاین با بانک سامان منعقد شده و کلیه تراکنشهای مالی از طریق وبسایت این بانک انجام می پذیرد. جهت عضویت با پرداخت آنلاین، از طریق صفحه عضویت سیویلیکا، گزینه پرداخت الکترونیکی را انتخاب و مبلغ مورد نظر را وارد نمایید. به زودی امکان خرید اعتبار اینترنتی نیز افزوده خواهد شد.

    کلیه کارتهای بانکهای غیردولتی مانند سامان، پارسیان، اقتصاد نوین و ... به صورت پیشفرض این قابلیت را دارا هستند ولی قابلیت پرداخت اینترنتی کارتهای دولتی باید از طریق شعبه صادر کننده کارت فعال سازی شوند و کد امنیتی CVV2 برای آنها دریافت شود.

    به زودی راهنمای جامع پرداخت الکترونیکی در راهنمای جدید سایت که تا 3 روز دیگر منتشر می شود، ارائه خواهد شد.

    15 دی 1385
  • برخورداری از حمایتهای سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور

    برخورداری از حمایتهای سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور

    عضو نظام صنفی رایانه ای کشورسایت مرجع مهندسی عمران، عضو رسمی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور شد.

     

    به منظور ارائه حداکثر خدمات به کاربران سیویلیکا و نیز استفاده از تمام بسترهای اعتماد سازی، سایت مرجع مهندسی عمران به عضویت سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور درآمد. از این پس این سایت از حمایتهای صنفی این سازمان برخوردار خواهد بود.

    12 دی 1385
  • ثبت رسمی CIVILICA در اداره کل ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی

    ثبت رسمی CIVILICA در اداره کل ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی

    کلمه "CIVILICA" به صورت رسمی تحت شماره 136353 در سازمان ثبت اسناد کشور به نام شرکت توسعه فناوری ساختمان بوم سازه ثبت گردید. این عنوان و آرم مربوط به آن، در طبقات 38 - 42 اداره کل ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی، جهت وب سایت مرجع مهندسی عمران ثبت شده و کلیه حقوق استفاده از این نام (Brand) به شرکت توسعه فناوری ساختمان بوم سازه (مجری و صاحب امتیاز سایت مرجع مهندسی عمران) تعلق گرفته است.

    هرگونه استفاده غیر مجاز از کلمه سیویلیکا (CIVILICA) پیگرد قانونی دارد. از سوی دیگر، از این پس در کلیه آرمهای مربوط به سایت، علامت ® که به معنی "علامت ثبت شده - Registered Mark" می باشد، درج می شود.

    14 آذر 1385
  • قابل توجه کاربران محترم سیویلیکا

    قابل توجه کاربران محترم سیویلیکا

    با توجه به اینکه بخش پروژه های دانشجویی سیویلیکا در حال ارتقاء و برنامه نویسی مجدد است، ممکن است به صورت مقطعی غیر قابل دسترس باشد. این تغییرات تا پایان هفته جاری به صورت کامل اعمال و این بخش با ظاهری متفاوت و کارآیی بالا آغاز به کار خواهد نمود. از سوی دیگر مطالب و پروژه های جدید به این بخش افزوده می شود.
    12 آذر 1385
  • استانهای کشور از منظر آمار سیویلیکا

    استانهای کشور از منظر آمار سیویلیکا

    سایت مرجع مهندسی عمران، به عنوان بانک مقالات تخصصی دانش مهندسی عمران و رشته های وابسته، هر ماهه اقدام به تجزیه و تحلیل آمار استفاده از این بانک می نماید. آخرین سری این آمار مربوط به آبان ماه 85 است که مختصری از آن ارائه می شود. طی آبان ماه گذشته، بیشترین اعضای ورودی سیویلیکا مربوط به استان تهران بودند که پس از آن استانهای فارس، خوزستان و مازندران در رتبه های بعدی قرار دارند. در این بین استانهای قم، کرمانشاه و مرکزی سه استانی هستند که هیچ عضوی از آنها نداشته ایم. از طرف دیگر حدود 80 درصد اعضا مربوط به شهرستانها (خارج از پایتخت) هستند که نشان می دهد سیویلیکا در حذف مرزهای جغرافیایی در دسترسی عمومی به منابع علمی موفق بوده است.
    لازم به ذکر است، آمار بر اساس شعبه واریز حق عضویت اعضای حقیقی تهیه شده اند و شامل عضویت های حقوقی دانشگاهها و موسسات آموزشی نیستند، لذا نمیتوان گفت از دقت صد در صد برخوردار است. در ادامه متن، میتوانید جدول کامل رتبه بندی استانها را مشاهده نمایید.
    5 آذر 1385
  • قابل توجه اعضای جدید

    قابل توجه اعضای جدید

    طبق اعلام شرکت ارائه کننده خدمات SMS به سیویلیکا، تا چند روز آینده خدمات ارسال SMS از سیویلیکا (شامل ارسال شناسه کاربری و رمز عبور) به مدت چند روز غیرفعال خواهد بود. لذا کاربران محترم مشخصات حساب کاربری خود را فقط از طریق ایمیل دریافت خواهند نمود.
    3 آذر 1385
  • مقالات آینده سیویلیکا

    مقالات آینده سیویلیکا

    تا پایان هفته آینده، مقالات پنج کنفرانس دیگر به بانک مقالات سیویلیکا اضافه می شود.

    مقالات مربوط به کنفرانسهای زیر در حال آماده سازی برای درج در بانک مقالات هستند که سه مورد اول کنفرانسهایی هستند که آبان ماه امسال برگزار شده اند:

    - اولین همایش ملی شهر و ورزش (آبان 85)
    - سومین کنفرانس منطقه ای مدیریت ترافیک (آبان 85)
    - اولین همایش ملی تخصصی گاز ایران (آبان 85)

    - چهارمین همایش ملی صنایع دریایی ایران
    - دومین کنفرانس منطقه ای مدیریت ترافیک

    29 آبان 1385