اخبار سیویلیکا (498)

  • پنجمین همایش ایمنی، بهداشت و محیط زیست در معادن

    پنجمین همایش ایمنی، بهداشت و محیط زیست در معادن

    مجموعه مقالات پنجمین همایش ایمنی، بهداشت و محیط زیست در معادن و صنایع معدنی به بانک مقالات سیویلیکا اضافه شد.

     

    مجموعه مقالات ارائه شده در پنجمین همایش ایمنی، بهداشت و محیط زیست در معادن و صنایع معدنی که سال 1382 توسط شرکت معدنی و صنعتی چادرملو برگزار شده به صورت کامل در بانک مقالات سایت مرجع مهندسی عمران منتشر شد. در این کنفرانس 44 مقاله مشتمل بر 355 صفحه ارائه گردیده که در چهار محور اصلی مقالات معدنی، مدیریت فرهنگ ایمنی، مقالات بهداشت و مقالات محیط زیست تنظیم شده است. لازم به ذکر است، که نمونه مقالات این کنفرانس فقط به صورت یک نسخه چاپ شده در دبیرخانه کنفرانس موجود بود که توسط سیویلیکا اسکن و به صورت عمومی منتشر میشود و جا دارد از همکاری صمیمانه شرکت صنایع معدنی چادرملو تشکر نماییم. سایر کنفرانسهای این سری نیز در حال آماده سازی برای درج در سایت هستند که قبلا آخرین کنفرانس (ششمین همایش ایمنی، بهداشت و محیط زیست در معادن و صنایع معدنی) در بانک درج شده است.

    از اعضای گرامی خواهشمندیم حتما نظرات خود را در ارتباط با هر یک از مقالات موجود در بانک سیویلیکا در قسمتی که به همین منظور اختصاص یافته است ارائه نمایند.

     

    مقالات آینده سیویلیکا:

    - همایش شهر و ورزش (1385): که عمدتا مقالات مربوط به معماری و شهرسازی هستند

    - دومین کنفرانس منطقه ای مدیریت ترافیک

    - سومین کنفرانس منطقه ای مدیریت ترافیک (1385)

    - همایش خاک، محیط زیست و توسعه پایدار (1385)

    22 آبان 1385
  • بخش نقد و بررسی مقالات تخصصی

    بخش نقد و بررسی مقالات تخصصی

    به منظور ارتقاء سطح علمی مقالات، بخش نقد و بررسی مقالات راه اندازی شد. در صفحه هر یک از مقالات، یک لینک قرار داده شده است که اعضای سایت میتوانند نظرات خود را برای هر یک از مقالات درج نمایند.
    در صورتی که مقاله ای نقد داشته باشد، در صفحه نمایش خلاصه مقاله، توسط کلیه بازدید کنندگان قابل مشاهده خواهد بود. امیدواریم بدین ترتیب نویسندگان مقالات بتوانند از نظرات سایر متخصصان در زمینه مربوطه مطلع شده و در جهت ارتقاء تحقیقات انجام شده اقدام نمایند.
    با توجه به اینکه بخش پروژه ها نیز در حال تغییر میباشد، بخش نظرات به زودی برای پروژه ها و مطالب تحقیقاتی نیز فعال خواهد شد.
    21 آبان 1385
  • اختلال در سیستم اینترنتی بانک ملت

    اختلال در سیستم اینترنتی بانک ملت

    کاربران گرامی، متاسفانه به دلیل خرابی کامل سیستم اینترنتی بانک ملت در ارائه گزارشهای مالی، تا روز شنبه، بیستم آبان، امکان تایید کاربرانی که پنجشنبه و جمعه ثبت نام نموده اند را نخواهیم داشت. متاسفانه سیستم اینترنتی بانک ملت طی هفته گذشته با اختلالهای دوره ای، مدت زمان تایید کاربران را تحت تاثیر قرار داده است. در صورت ادامه چنین اختلالهایی مجبور به تغییر بانک خواهیم بود تا زمان انتظار کاربران را به حداقل برسانیم.
    18 آبان 1385
  • اتمام دوره تخفیف

    اتمام دوره تخفیف

    ضمن خوش آمد گویی به کلیه همکاران محترم که در دوره تخفیف به جمع کاربران مرجع مهندسی عمران پیوسته اند، بدین وسیله به اطلاع کلیه کاربران سایت می رساند که طبق اعلام قبلی، از روز یکشنبه هفتم آبان 1385 و پس از 12 روز تخفیف 50 درصدی، تعرفه های ثبت نام دوباره به روال عادی بازگشت.
    7 آبان 1385
  • بیش از دو میلیون کاربر سایت مرجع مهندسی عمران

    بیش از دو میلیون کاربر سایت مرجع مهندسی عمران

    طی یکسال فعالیت سایت مرجع مهندسی عمران، افتخار سرویس دهی به بیش از دو میلیون بازدید کننده متخصص کشور را داشته ایم. که طبق آمارهای جدید سایت، این رقم در سال آتی به دو برابر افزایش خواهد یافت. (آمار بازدید کنندگان)
    طی هفته آتی، مجموعه مقالات سه کنفرانس زیر در مجموعه مقالات سایت درج میگردد:
    1- کنفرانس مهندسی معدن ایران (سال 1383 - 175 مقاله)
    2- دومین همایش قیر و آسفالت ایران (سال 1381 - 55 مقاله)
    3- اولین کنفرانس مکانیک سنگ ایران (سال 1380 - 60 مقاله)
    علاوه بر سه کنفرانس فوق که سالهای گذشته برگزار شده اند، طبق هماهنگی های انجام شده، مجموعه مقالات کلیه کنفرانسهای برگزار شده در آبان ماه سال جاری نیز به بانک مقالات سیویلیکا افزوده خواهد شد. این کنفرانسها عبارتند از:
    1- هشتمین همایش صنایع دریایی
    2- سومین همایش قیر و آسفالت
    3- سمینار ملی رنگهای ترافیکی، خط کشی، و ایمنی راهها

    دوره تخفیف: طبق تصمیم هیات مدیره سایت، دوره تخفیف که به مناسبت عید سعید فطر در نظر گرفته شده بود، تا پایان روز شنبه (ششم آبان ماه) ادامه خواهد داشت. توجه کنید که به صورت خودکار تعرفه ها در پایان روز فوق به حالت عادی بازمیگردد. لذا از کلیه افرادی که مبلغ عضویت را واریز نموده اند، خواهشمندیم تا قبل از موعد فوق نسبت به تکمیل فرم عضویت و یا افزایش اعتبار اقدام نمایند.

    1 آبان 1385
  • از فردا آغاز میشود: تخفیف 50% سیویلیکا

    از فردا آغاز میشود: تخفیف 50% سیویلیکا

    از فردا، روز دوشنبه به مدت محدود فروش 50 درصدی سیویلیکا آغاز میشود. این یک فرصت استثنائی است که سیویلیکا در اختیار علاقه مندان به استفاده از مطالب سایت و نیز کاربران کنونی خود قرار داده است. در صورت ثبت نام در دوره تخفیف، 2 برابر اعتبار خریداری شده به شما تعلق خواهد گرفت. کاربران کنونی نیز در صورت افزایش اعتبار از همین تخفیف برخوردار خواهند بود.
    با توجه به اینکه میزان محدودی از ثبت نام برای این دوره در نظر گرفته شده است، پس از اتمام ظرفیت تعیین شده، فروش ویژه پایان یافته و در قسمت بالای سایت اعلام میشود. لذا خواهشمندیم جهت برخورداری از این تخفیف، بلافاصله پس از پرداخت وجه، فرم ثبت نام را تکمیل نمایید.
    23 مهر 1385
  • راه اندازی آزمایشی قسمت انگلیسی سایت

    راه اندازی آزمایشی قسمت انگلیسی سایت

    زیر مجموعه انگلیسی سیویلیکا، به صورت آزمایشی راه اندازی گردید. در حال حاضر فقط یک کنفرانس (5th Iranian Tunneling Conference) به صورت آزمایشی در این بخش قرار داده شده است و پس از طی مراحل آزمایشی کنفرانسهای مختلف به آن افزوده خواهد شد.
    ماهیت عملکردی این بخش کاملا از قسمت فارسی جدا بوده و به صورت سیستم عضویتی نخواهد بود، چرا که برای کاربران غیر فارسی زبان طراحی گردیده است. جهت مشاهده این بخش از بالای صفحه English Version را انتخاب نمایید.

    10 مهر 1385
  • اخبار داخلی سیویلیکا (اصلاحات-ارتقاء)

    اخبار داخلی سیویلیکا (اصلاحات-ارتقاء)

    رفع و اصلاح مشکلات فنی سایت

     

    از حدود یک ماه پیش به دلیل تغییر سرورهای اصلی سایت، مشکلاتی برای برخی از کابران پیش آمده بود که هم اکنون رفع گردیده است. علاوه بر این، مشکلی که کاربران دارای ویندوز XP نسخه 2002 (Service Pack 2) با کوکیهای سایت داشتند، تقریبا حل شده لذا از کاربرانی که از این نوع ویندوز استفاده میکنند خواهشمندیم در صورت مشاهده هر گونه اشکال در ورود به سیستم به ما اطلاع دهند.

    روز جمعه 31 شهریور ماه، مطابق وعده انجام شده، عضویت کاربران ثبت شده در سیستم به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می شود.

    تغییرات اعمال شده در بخش دریافت مقالات و مطالب و نیز ارتقاء موتور جستجوی مقالات، به صورت کامل در راهنمای جدید سایت (نسخه 1/2 - مهرماه) اعمال گردیده است. خواهشمندیم راهنمای جدید را نیز دریافت و مطالعه فرمایید. (بخشهایی که نسبت به راهنمای قبل تغییر داشته اند به صورت کامل مشخص گردیده است). دریافت راهنمای سیویلیکا

    31 شهریور 1385
  • ارتقاء موتور جستجوی مقالات

    ارتقاء موتور جستجوی مقالات

    موتور جستجوی مقالات داخلی(بانک مقالات) و نمایش لیست کنفرانسهای داخلی بر اساس مطالعات جدید (نظر سنجی انجام شده از کاربران و انطباق با سایر بانکهای مقالات جهانی) به منظور ارائه بالاترین امکانات به کاربران، ارتقاء یافت. در این موتور جدید، کاربران امکان اعمال تغییرات بیشتری در لیست نتایج از جمله تغییر تعداد نتایج نشان داده شده در هر صفحه، تغییر ترتیب نمایش و انتخاب اطلاعاتی که باید نمایش داده شود را دارند. در صفحه نمایش خلاصه مقاله امکانات جدید مانند ارسال/معرفی مقاله به دوستان نیز افزوده شده است و علاوه بر آن کاربران عضو قادر هستند اشکالات احتمالی موجود در هر مقاله را به اطلاع مدیر سایت برسانند. علاوه بر تغییرات ظاهری یکسری تغییرات اساسی در برنامه نویسی ها انجام شده تا کارآیی صفحات در موتورهای جستجوی عمومی مانند گوگل و یاهو ارتقاء پیدا کند. از این پس کلیه مقالات داخلی نیز از طریق لینک مستقیم دریافت خواهند شد و به ایمیل ارسال نمیگردند. روند تغییرات در این بخشها هنوز ادامه دارد. لازم به ذکر است تغییرات لازم به منظور انعکاس ارتقاء موتور جستجوی سایت طی چند روز آینده در راهنمای سایت اعمال خواهد شد.

    مجموعه مقالات زیر درحال آماده سازی برای درج در بانک مقالات هستند و طبق برنامه قابل دسترس خواهند بود:

    1- دومین سمینار ساخت و ساز در پایتخت

    2- اولین همایش آلودگی هوا و اثرات آن بر محیط زیست

    3- سومین و دومین همایش ملی مدیریت پسماند و جایگاه آن در برنامه ریزی شهری

    4- دومین کنفرانس قیر و آسفالت

    5- ششمین همایش ایمنی، بهداشت، و محیط زیست در معادن و صنایع معدنی

    6- اولین همایش منطقه ای بهره برداری از منابع آب حوضه های کارون و زاینده بود (فرصتها و چالشها)

    7- همایش ارتقاء راهکارهای مدیریت بحران در حوادث

    8- اولین کنفرانس مکانیک سنگ ایران

    27 شهریور 1385
  • پنجمین همایش ملی صنایع دریایی

    پنجمین همایش ملی صنایع دریایی

    مجموعه مقالات پنجمین همایش صنایع دریایی (5th National Symposium of Marine Industries) که آذرماه سال 1382 در جزیره کیش توسط انجمن مهندسی دریایی ایران برگزار گردیده بود در بانک مقالات سایت درج گردید. در این کنفرانس 72 مقاله با موضوعات مختلف مربوط به مهندسی دریا و کشتی سازی و مهندسی بندر ارائه گردیده است که شامل 989 صفحه است. انجمن مهندسی دریایی ایران، که از انجمنهای بسیار فعال تخصصی در کشور است، همکاری بسیار صمیمانه ای با مرجع دارد و قبلا مجموعه مقالات سومین همایش صنایع دریایی از این سری به سایت اضافه شده بود و طی چند روز آینده همایش ششم و هفتم نیز به بانک اضافه خواهد شد.

    16 شهریور 1385
  • سومین کنفرانس ملی نگهداری و تعمیرات

    سومین کنفرانس ملی نگهداری و تعمیرات

    مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی نگهداری و تعمیرات در سایت مرجع مهندسی عمران قرار گرفت. در این کنفرانس که 20 و 21 اردیبهشت ماه 1384 در محل اجلاس سران برگزار گردیده، 113 مقاله ارائه شده که مشتمل بر 1224 صفحه میباشد. عنوان مقالات این کنفرانس در ادامه متن آمده است.
    12 شهریور 1385
  • پرداخت آنلاین بدون مراجعه به بانک

    پرداخت آنلاین بدون مراجعه به بانک

    طبق قرارداد منعقد شده با بانک سامان، به زودی امکان پرداخت آنلاین از طریق سایت بدون مراجعه به بانک از طریق کارتهای اعتباری شبکه شتاب فراهم میگردد. کارهای حقوقی به اتمام رسیده و در حال آماده سازی بستر نرم افزاری در سایت برای پرداخت آنلاین هستیم. بدین ترتیب در مرحله اول کلیه دارندگان کارتهای اعتباری بانکهای خصوصی (سامان، پارسیان، اقتصاد نوین و ..) امکان پرداخت مستقیم بدون مراجعه به بانک را خواهند داشت و چون این روند کاملا خودکار انجام میشود، کوچکترین وقفه زمانی بین ثبت نام و تایید نهایی عضویت وجود نخواهد داشت. در مرحله بعد این امکان برای کلیه دارندگان کارتهای عضو شبکه بانکی شتاب فراهم میگردد.

    17 مرداد 1385
  • سیستم ارسال SMS سایت فعال گردید.

    سیستم ارسال SMS سایت فعال گردید.

    سیستم ارسال SMS سایت فعال گردیده و از این پس اعضای محترم سایت سیویلیکا، در بدو ورود به سایت، شناسه کاربری و رمز عبور خود را علاوه بر ایمیل، از طریق SMS نیز دریافت خواهند کرد. SMS های ارسالی به کاربران سایت از طریق شماره 30006863 خواهد بود.

    کلیه کاربرانی که از طریق پر کردن فرم مالی سایت و یا با استفاده از کارتهای اعتباری عضویت در سایت ثبت نام میکنند از این سرویس برخوردار خواهند بود. کاربران توجه نمایند که سایت سیویلیکا فقط از طریق شماره فوق اطلاعات لازم را ارسال خواهد نمود.

    در آینده خدمات SMS سایت گسترش خواهد یافت.

    14 مرداد 1385
  • مدیریت جامع بحران در حوادث غیرمترقبه

    مدیریت جامع بحران در حوادث غیرمترقبه

    با همکاری و حمایت دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی مدیریت بحران، مجموعه مقالات "اولین کنفرانس بین المللی مدیریت جامع بحران در حوادث غیرمترقبه (1st International Conference on Integrated Natural Disaster Management)" به صورت کامل به بانک مقالات سایت افزوده شد. این کنفرانس بهمن ماه 1384 در سالن کنفرانسهای رازی برگزار گردیده و در آن 113 مقاله در 8 محور اصلی ارائه شده است. این مقالات مشتمل بر 1228 صفحه است.

     
    14 مرداد 1385
  • همایش عمران، معماری و شهرسازی کرمان

    همایش عمران، معماری و شهرسازی کرمان

    مجموعه مقالات "همایش عمران، معماری و شهرسازی کرمان" که 27 لغایت 29 فروردین ماه سال گذشته (1384) برگزار گردیده بود با همکاری مسئول محترم اجرائی این کنفرانس، جناب آقای مهندس خواجویی، به بانک مقالات سایت افزوده شد. در این کنفرانس 39 مقاله شامل 377 صفحه ارائه گردیده است.

    کاربران گرامی برای مشاهده لیست کامل این مقالات به صفحه این کنفرانس مراجعه نمایند: همایش عمران، معماری و شهرسازی کرمان

     
    14 مرداد 1385
  • پرشین بلاگ، حامی سیویلیکا

    پرشین بلاگ، حامی سیویلیکا

    پرشین بلاگ، بزرگترین جامعه اینترنتی ایرانیان، حامی سایت سیویلیکا شد. پرشین بلاگ از سایتهای پیشرو در عمومی سازی اینترنت در ایران میباشد که با فراهم آوردن امکانات بسیار ساده وبلاگ نویسی، بسیاری از ایرانیان را با فضای اینترنت آشنا نموده است. اکنون این گروه بزرگ با اعلام حمایت خود از سایت سیویلیکا و حمایت خود از فعالیتهای انجام شده در سیویلیکا امکانات فراوانی در اختیار سایت سیویلیکا در جهت توسعه خدمات این سایت تخصصی قرار داده است. از این پس بنر سیویلیکا در بالای وبلاگهای پرشین بلاگ به صورت رندم نمایش داده میشود.

    13 مرداد 1385
  • سیویلیکا در اخبار

    سیویلیکا در اخبار

    اخبار مربوط به راه اندازی اولین واژه نامه تخصصی مهندسی عمران در سایت مرجع مهندسی عمران در خبرگزاری ایسنا منتشر شد. لینک خبر:

    http://isna.ir/Main/NewsView.aspx?ID=News-762814&Lang=P

    از دست اندر کاران محترم خبرگزاری ایسنا که همواره حامی فعالیتهای علمی و تخصصی در کشور بوده اند تشکر و قدردانی میکنیم.

     

    13 مرداد 1385
  • مقالات هفتمین کنفرانس تونل ایران

    مقالات هفتمین کنفرانس تونل ایران

    مجموعه کامل مقالات هفتمین کنفرانس تونل ایران که در تیرماه امسال در دانشگاه شریف برگزار گردیده بود به بانک مقالات سایت افزوده شد. در این کنفرانس 113 مقاله تخصصی ارائه گردیده بود که به صورت کامل و در 1169 صفحه قابل دریافت و جستجوی کامل میباشد.

    [مشاهده و دریافت مقالات این کنفرانس]

     

    بانک مقالات سایت مرجع مهندسی عمران در حال حاضر شامل 9147 مقاله می باشد که در برگیرنده 86492 صفحه است. کلیه مقالات قابلیت جستجوی پیشرفته در عنوان، نام نویسندگان، کلمات کلیدی و نیز چکیده مقاله را دارند. لازم به ذکر است که سایت سیویلیکا طی ماه گذشته با بیش از 250,000 نمایش صفحه در جایگاه 100 سایت برتری قرار داشت که ایرانیان به آن مراجعه میکردند (طبق آمار رسمی Alexa).

    8 مرداد 1385
  • مقالات سمینار ساخت و ساز در پایتخت

    مقالات سمینار ساخت و ساز در پایتخت

    گزیده ای از مجموعه مقالات اولین سمینار ساخت و ساز در پایتخت که در سال 1381 توسط دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار گردیده بود در سایت درج گردید.

    در این مرحله فقط 10 مقاله از این کنفرانس در سایت درج میگردد و امیدواریم به زودی کل مقالات این کنفرانس در بانک مقالات درج گردد.

     

    [مشاهده و دریافت مقالات این کنفرانس]

    8 مرداد 1385
  • مقالات کنفرانس ملی توسعه نظام پیمانکاری

    مقالات کنفرانس ملی توسعه نظام پیمانکاری

    مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی توسعه نظام پیمانکاری به بانک مقالات سایت مرجع مهندسی عمران افزوده شد. این کنفرانس 26 و 27 بهمن ماه سال 1384 در محل اجلاس سران برگزار گردید.

    کنفرانس فوق حاوی 30 مقاله در  محور میباشد که محورهای ارائه مقالات به صورت زیر است:

    - مباحث حقوقی و قراردادی در در نظام پیمانکاری

    - برنامه ریزی استراتژیک و نظام پیمانکاری

    - مشارکت و تامین منابع مالی پروژه ها

    - برون سپاری و زنجیره تامین در نظام پیمانکاری

    - تکنولوژی اطلاعات در نظام پیمانکاری

    - ارزیابی عملکرد در نظام پیمانکاری

    [مشاهده و دریافت مقالات این کنفرانس]

    از حمایتهای دبیرخانه محترم این کنفرانس، جناب آقای معصومی و دبیر محترم، که امکان درج مقالات این کنفرانس را در سایت فراهم نمودند نهایت تشکر را داریم.

    8 مرداد 1385