اخبار سیویلیکا (499)

  • ICOPMAS 6

    ICOPMAS 6

    همکارانی که در زمینه سازه های دریایی و بنادر فعالیت میکنند، میدانند که یکی از مهمترین و معتبرترین کنفرانسها در این زمینه، کنفرانس بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی است که توسط سازمان سواحل و بنادر کشور برگزار میشود. امروز مجموعه مقالات ششمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی (آخرین کنفرانس ICOPMAS) که در برگیرنده 202 مقاله (151 مقاله فارسی و 51 مقاله انگلیسی) میباشد در مرجع جهت استفاده کاربران محترم درج گردید. این مقالات جمعا 1630 صفحه میباشند. از جناب مهندس اله دادی که کمک بسیار بزرگی را جهت تهیه این مقالات به ما نمودند تشکر و قدردانی میکنیم.

    مشخصات بخش مقالات سایت سیویلیکا به شرح زیر است:
    جمعا 3401 مقاله از 25 کنفرانس ایرانی شامل 31106 صفحه که فایل این مقالات حجمی بیش از یک و نیم گیگابایت میباشد.

    مجموعه بعدی که در مرجع درج خواهد شد، پنجمین کنفرانس هیدرولیک ایران است که آبان ماه امسال در دانشگاه باهنر کرمان برگزار گردید و ۲۳۷ مقاله دارد.

    13 آذر 1384
  • مقالات کنفرانسهای خارجی

    مقالات کنفرانسهای خارجی

    مرجع مهندسی عمران (سیویلیکا) مقدمات ارائه مقالات کنفرانسهای خارجی را نیز در سایت فراهم نموده است. این بخش که طی ماه آینده راه اندازی خواهد شد، ارائه کننده مقالات کنفرانسهای برگزار شده در خارج از کشور خواهد بود.
    به دلیل محدودیتهای فنی که سایت با آنها مواجه است، بخش جستجوی مقالات خارجی فقط ویژه اعضای محترم سایت عرضه خواهد شد.

    مرجع منتظر حمایت همکاران محترم در زمینه دسترسی به مجموعه مقالات کنفرانسها معتبر (به صورت سی دی) میباشد.

    11 آذر 1384
  • مقالات با ارزش مهندسی ارزش

    مقالات با ارزش مهندسی ارزش

    مرجع مهندسی عمران (سیویلیکا) افتخار دارد تا در کوتاهترین فاصله زمانی ممکن, مجموعه مقالات دومین کنفرانس مهندسی ارزش را که هفته قبل (2 و 3 آذرماه 84) برگزار گردیده بود را جهت استفاده کاربران محترم در سایت درج نماید. همکاری بسیار صمیمانه مجریان این کنفرانس که بلافاصله مجموعه مقالات را جهت درج در سایت به دفتر شرکت ارسال نمودند، قابل تقدیر میباشد و نشان از همت این عزیزان در ترویج علم و دانش مهندسی ارزش دارد. در کنار این مقالات متن کامل مقالات اولین کنفرانس ملی مهندسی ارزش نیز که در سال 1380 برگزار گردیده بود نیز در سایت درج گردید.

    مقالات کنفرانس دوم شامل 59 مقاله در 8 سرفصل بوده و مشتمل بر 610 صفحه است. در کنفرانس اول نیز 26 مقاله در 321 صفحه ارائه گردیده است.

    11 آذر 1384
  • سیویلیکا در اخبار

    سیویلیکا در اخبار

    خبر راه اندازی مرجع مهندسی عمران در سایت باشگاه خبرنگاران جوان منتشر شد: http://www.yjc.ir/Negaresh_site/FullStory/?Id=65839

    لازم به ذکر است که قبلا اوایل مهرماه، همزمان با افتتاح سایت، خبر سیویلیکا در خبرگزاری ایسنا نیز منتشر شده بود.

    از دست اندرکاران محترم این دو خبرگزاری که جهت معرفی مرجع با ما همکاری مینمایند تشکر و قدردانی مینماییم.

    10 آذر 1384
  • چهارمین کنفرانس بین المللی سواحل و بنادر

    چهارمین کنفرانس بین المللی سواحل و بنادر

     مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی سواحل و بنادر و سازه های دریایی (ICOPMAS4) که در سال ۱۳۷۹ در شهر بندرعباس توسط سازمان بنادر و کشتیرانی برگزار گردیده بود به مرجع افزوده شد. متن کامل ۱۸۷ مقاله این کنفرانس آماده جستجو و دریافت توسط کاربران محترم میباشد.

    بدین ترتیب تاکنون ۳۱۱۴ مقاله از ۲۲ کنفرانس مربوط به رشته مهندسی عمران در کشور ایران، وارد مرجع مهندسی عمران گردیده است که شامل ۲۸۵۴۵ صفحه متن PDF میباشد.

    مجموعه بعدی که در طول هفته آینده به مرجع افزوده خواهد شد، ششمین کنفرانس بین المللی سواحل و بنادر و سازه های دریایی (۱۳۸۴)، و همچنین مجموعه مقالات دومین کنفرانس مهندسی ارزش میباشد که هفته پیش در تهران برگزار گردید.

    متاسفانه مجموعه مقالات دوازدهمین کنفرانس دانشجویی که توسط دبیرخانه این کنفرانس تهیه گردیده است، به صورت تصویر PDF شده با حجم بسیار بسیار بالا (۴۰۰ مگابایت برای ۱۴۲ مقاله) میباشد که از نظر این سایت به هیچ عنوان چنین حجمی قابل قبول نبوده و امکان ارائه آن در این وبسایت وجود ندارد. مگر اینکه فایلهای word مقالات توسط دبیرخانه این کنفرانس در اختیار مرجع قرار بگیرد که تاکنون موفق به اخذ این فایلها نشده ایم.

    5 آذر 1384
  • مقالات همایش ژئوتکنیک

    مقالات همایش ژئوتکنیک

    بیست و یکمین مجموعه مقالات به مرجع مهندسی عمران افزوده شد. این مجموعه مربوط به سومین همایش بین المللی مهندسی ژئوتکنیک و مکانیک خاک ایران است که در سال ۱۳۸۱ برگزار گردیده است. در این کنفرانس ۱۴۱ مقاله ارائه گردیده بود که متن کامل مقالات اماده جستجو و دریافت توسط کاربران محترم میباشد.

    بدین ترتیب تاکنون ۲۹۲۷ مقاله از ۲۱ کنفرانس مربوط به رشته مهندسی عمران در کشور ایران، وارد مرجع مهندسی عمران گردیده است که شامل ۲۶۹۰۴ صفحه متن PDF میباشد.

    مجموعه بعدی که در طول هفته آینده به مرجع افزوده خواهد شد، چهارمین کنفرانس بین المللی سواحل و بنادر و سازه های دریایی است.

    19 آبان 1384
  • ارتقاء راهنمای سایت

    ارتقاء راهنمای سایت

    به اطلاع کاربران محترم سایت میرساند که راهنمای سایت ویرایش 2/0 آماده دریافت گردیده است. (فایل PDF به حجم ۴۳۲ کیلوبایت)

    مطالب اضافه شده در نگارش 2/0 نسبت به نسخه اولیه 1/0:
    • راهنمای تالارهای گفتگو (بخش 7) افزوده شد.
    • راهنمای مدیران خبری و مدیران انجمنها از راهنمای کاربران عادی حذف گردید.
    • ضمیمه 2 (اشکالات احتمالی) افزوده شد.
    • سایر بخشهای وبسایت (بخش 8) افزوده شد.
    • کل راهنما ویرایش مجدد گردید.

    کاربرانی که با کوکیها مشکل دارند و یا اینکه ایمیلهای ارسالی از طرف مرجع به پوشه Bulk Mail آنها منتقل میشود، حتما پیوست ۲ را مطالعه بفرمایند.

    19 آبان 1384
  • بیستمین مجموعه مقالات سیویلیکا

    بیستمین مجموعه مقالات سیویلیکا

    مقالات ششمین کنفرانس تونل ایران به عنوان بیستمین کنفرانس به بخش مجموعه مقالات افزوده شد. در این کنفرانس که در سال 1382 برگزار شده، 72 مقاله ارائه گردیده است که در 806 صفحه فایل PDF میباشد. کلیه این مقالات وارد موتور جستجوی سایت شده اند و شما میتوانید در میان تمام فیلدها به جستجو بپردازید.

    هم اکنون 27۹۲ عنوان مقاله از ۲۰ کنفرانس در سایت درج گردیده اند که شامل 25۸۰۸ صفحه متن میباشد.

    9 آبان 1384
  • سومین و چهارمین همایش بهینه سازی مصرف سوخت

    سومین و چهارمین همایش بهینه سازی مصرف سوخت

    مجموعه مقالات سومین و  چهارمین  همایش بهینه سازی مصرف سوخت امروز به صورت کامل به سایت اضافه شد.
    سومین همایش شامل 198 مقاله در 2301 صفحه
    چهارمین همایش شمال 76 مقاله در 903 صفحه
    بدین ترتیب کلیه کنفرانسهای برگزار شده بهینه سازی مصرف سوخت وارد سایت شده اند و منتظر برگزاری همایش پنجم در اردیبهشت ماه ۱۳۸۵ هستیم.
    کلیه مقالات فوق وارد بانک اطلاعاتی شده اند و امکان جستجوی کامل در این مقالات همانند سایر مقالات قبلی وجود دارد.
    هم اکنون 2720 عنوان مقاله از 19 کنفرانس در سایت درج گردیده اند که در 25002 صفحه متن PDF میباشد.

    7 آبان 1384
  • مقالات دومین همایش بهینه سازی مصرف سوخت

    مقالات دومین همایش بهینه سازی مصرف سوخت

    مجموعه مقالات دومین همایش بهینه سازی مصرف سوخت شامل 165 مقاله در 2025 صفحه وارد بانک اطلاعاتی سایت گردید و اعضای محترم میتوانند مقالات این همایش را نیز دریافت نمایند. لیست کامل مقالات: دومین همایش بهینه سازی مصرف سوخت در ساختمان
    27 مهر 1384
  • مجموعه مقالات جدید در سیویلیکا

    مجموعه مقالات جدید در سیویلیکا

    مجموعه مقالات سه کنفرانس دیگر به بانک مقالات سایت اضافه گردید. این سه کنفرانس عبارتند از:
    1. اولین همایش بهینه سازی مصرف سوخت در ساختمان - 58 مقاله (اسفند 1380)
    2. چهارمین کنفرانس بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله - 240 مقاله (1382)
    3. هفتمین همایش حمل و نقل ریلی - 126 مقاله (1383) 
    از بخش جستجو در مقالات میتوانید به صورت کامل بین فیلد های مختلف به جستجو بپردازید.

    با این تغییرات، مجموع تعداد مقالات سایت به 2281 عنوان میرسد که شامل 19773 صفحه میباشد.
    15 مهر 1384
  • تشکر

    تشکر

    بدین وسیله از بخش ساختمان سازمان محترم بهینه سازی مصرف سوخت که مجموعه مقالات چهار همایش پیشین در ارتباط با "بهینه سازی مصرف سوخت در ساختمان" را جهت درج در سیویلیکا به دفتر این شرکت ارسال نمودند تشکر مینماییم. در این چهار کنفرانس که از سال 1380 تا کنون برگزار گردیده است، بیش از 500 مقاله تخصصی در زمینه کاهش مصرف انرژی در بخش ساختمان ارائه گردیده است. تا پایان مهر ماه تمام این مقالات در بخش مجموعه مقالات سایت ارائه خواهد گردید.
    15 مهر 1384
  • مشکل در سرورهای سایت

    مشکل در سرورهای سایت

    با عرض پوزش از همکاران و اعضای محترم سایت، متاسفانه به دلیل برخی مشکلات فنی که از دست ما خارج است، و مربوط به سرور میزبان این سایت میباشد، چند روز اخیر سایت با مشکلاتی روبرو بوده است که به خاطر این موضوع پوزش می طلبیم و امیدواریم با قولهایی که از میزبان داده شده، دیگر با چنین مشلاتی روبرو نشویم.
    از شکیبایی شما متشکریم.
    تیم اجرایی سیویلیکا
    11 مهر 1384
  • راه اندازی جستجوی پیشرفته

    راه اندازی جستجوی پیشرفته

    بخش جستجوی پیشرفته سایت "مرجع مهندس عمران" راه اندازی شد. در این بخش شما توانایی جستجوی ترکیبی کامل بین تک تک اجزای یک مقاله مانند: عنوان نام نویسندگان، چکیده، کلمات کلیدی، و ... را دارید.
    7 مهر 1384
  • راه اندازی بخش نرم افزار

    راه اندازی بخش نرم افزار

    بخش نرم افزارهای سایت سیویلیکا با تعدادی نرم افزار به صورت آزمایشی به سایت اضافه شد. این بخش به زودی تکمیل خواهد شد. در حال حاضر سه بخش: خاک، سازه و مهندسی زلزله حاوی فایل میباشند.
    1 مهر 1384
  • تکمیل بخش دانشجویی

    تکمیل بخش دانشجویی

    بخش دانشجویی سایت ارائه کننده مطالب و پروژه های درسی دوره لیسانس، آغاز به کار کرد. این بخش شامل: - پروژه های محاسباتی عمران - پروژه های تحقیقاتی - گزارش آزمایشگاه - نمونه سوالات امتحانی - زبان تخصصی - گزارشهای کارآموزی - دروس عمومی میباشد. و بالغ بر 145 عنوان پروژه و مطلب در 272 فایل میباشد.
    29 شهریور 1384
  • بخش جستجوی ساده راه اندازی شد

    بخش جستجوی ساده راه اندازی شد

    همه بازدید کنندگان از این پس میتوانند از بخش جستجو، مقالات درج شده در قسمت مقالات کنفرانسها را جستجو کنند. جستجوی پیشرفته که بر اساس پیشرفته ترین و کاملترین بانکهای مقالات جهان طراحی گردیده است، به زودی قابل استفاده خواهد بود. همه کاربران میتوانند خلاصه مقالات را مشاهده نمایند.  جستجو در مقالات
    22 شهریور 1384
  • گالری تصاویر عمرانی

    گالری تصاویر عمرانی

    گالری تصاویر مهندسی عمران راه اندازی شد و تا راه اندازی رسمی سایت تکمیل خواهد شد. این گالری امکانات بیشماری همانند نظر نویسی برای تصاویر، ارائه امتیاز به عکسها، ارسال عکس به دوستان و ... را دارد. گالری عکس
    16 شهریور 1384
  • مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس تونل

    مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس تونل

    مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس تونل ایران به صورت کامل در سایت قرار گرفت. مجموعه مقالات بعدی که در حال کار بر روی آن میباشیم اولین کنگره ملی مهندسی عمران است که به زودی تمام مقالات آن که شامل 358 مقاله در زمینه های مختلف بوده و در سایت 1383 در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد ارائه خواهد شد.
    10 شهریور 1384