Speech: تبیین پیامدهای اجتماعی - اقتصادی مهاجرت های بین المللی بر جامعه ایران

Explaining the socio-economic consequences of international migrations on Iranian society

تبیین پیامدهای اجتماعی - اقتصادی مهاجرت های بین المللی بر جامعه ایران روز سه شنبه، 2 آبان، 1402 توسط مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری در شهر تهران استان تهران برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: Economics and Finance

برگزار کننده: مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری
یک صد و چهل و دومین نشست علمی-تخصصی با عنوان" تبیین پیامدهای اجتماعی-اقتصادی مهاجرت های بین المللی بر جامعه ایران "روز سه شنبه ۲ آبان ماه ۱۴۰۲، از ساعت ۹ الی ۱۱:۳۰، با حضور جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهی، صاحب نظران، مدیران، کارشناسان دستگاه های اجرایی ملی و استانی برگزار می شود. در این نشست اصغر بلوکیان؛ مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور به عنوان مدیر علمی نشست و شهریار حیدری؛ نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، فداحسین مالکی؛ سفیر پیشین ایران در افغانستان و نماینده مجلس شورای اسلامی و رسول صادقی؛ عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران به عنوان سخنرانان در این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند. علاقه مندان می توانند با مراجعه به تالار مجازی مرکز به نشانی http://connect.mporg.ir/cdrf در این نشست شرکت نمایند.
معرفی سخنرانان: در این نشست اصغر بلوکیان؛ مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور به عنوان مدیر علمی نشست و شهریار حیدری؛ نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، فداحسین مالکی؛ سفیر پیشین ایران در افغانستان و نماینده مجلس شورای اسلامی و رسول صادقی؛ عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران به عنوان سخنرانان در این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند.
درج در سایت: 2 آبان 1402 - تعداد مشاهده 156 بار