راهنمای کامل پایگاه سیویلیکا

2020-10-13
راهنمای کامل پایگاه سیویلیکا

سیویلیکا، ناشر تخصصی محتوای علمی کشور است. این پایگاه بسیار گسترده بوده و خدمات متنوعی را به پژوهشگران ارائه مینماید. سعی شده راهنمای حاضر بر اساس نیاز مخاطبان مختلف طبقه بندی شود تا به صورت مستقیم به بخش مورد نظر مراجعه نمایید.

۱. راهنمای پژوهشگران: در صورتی که برای جستجو و دریافت مقاله به پایگاه سیویلیکا مراجعه نموده اید، در این بخش می توانید با روشهای جستجو، و دریافت مقالات و همچنین رفع مشکلات احتمالی فایلهای PDF آشنا شوید.

۲. راهنمای کتابداران: این بخش ویژه مسئولان و مدیران کتابخانه های مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی است که به مایل به ایجاد دسترسی عمومی به منابع پایگاه سیویلیکا می باشند. در این صفحه با روشهای مختلف عضویت گروهی و IP Base آشنا می شوید و می توانید از روشهای متنوعی که سیویلیکا به دانشگاهها و موسسات ارائه می نماید استفاده نمایید.

  • عضویت کتابخانه ها و دانشگاهها در سیویلیکا
  • مدیریت دسترسی کاربران دانشگاهی
  • خدمات علم سنجی و رتبه بندی دانشگاهها

۳. راهنمای دبیرخانه همایشها:
پایگاه سیویلیکا خدمات متنوعی را برای کنفرانسها و همایشها ارائه می نماید و با استفاده از گستردگی خود، می تواند بهترین ابزار برای معرفی کنفرانس و فراخوان مقالات باشد. مسئولان دبیرخانه ها می توانند برای آشنایی با خدمات سیویلیکا به همایشها و همچنین نحوه مدیریت کنفرانس خود از طریق پنل سازمانی دبیرخانه به این بخش مراجعه نمایند.

۴. راهنمای دبیرخانه ژورنالها و مجلات علمی:
دبیرخانه های محترم ژورنالها، دارای دسترسی اختصاصی برای مدیریت کامل اطلاعات مجله، شماره ها، مقالات و ساختار سازمانی می باشند. برای آشنایی دبیرخانه ها با این دسترسی ها این بخش آماده شده است.

۵. راهنمای دانشگاهها و مراکز علمی:
سیویلیکا راهکار جامعی برای انتشار تولیدات علمی و پژوهشی سازمانها دارد.

  • عضویت سازمانی در سیویلیکا
  • روشهای دسترسی سازمانی به منابع علمی

۶. راهنمای نویسندگان مقالات

۷. درباره سیویلیکا: اگر به مجموعه سیویلیکا و فعالیتهای آن علاقه مند هستید و می خواهید بیشتر درباره آن بدانید، به این صفحه مراجعه فرمایید.

در صورتی که اطلاعات ارائه شده در این راهنما کافی نیست و همچنان مشکل شما باقی مانده است، لطفا از طریق بخش پشتیبانی کاربران مطرح فرمایید.