Speech: روند کاهشی نرخ تورم در شش ماهه دوم سال ادامه دارد

The downward trend of the inflation rate continues in the second half of the year

روند کاهشی نرخ تورم در شش ماهه دوم سال ادامه دارد روز چهارشنبه، 17 آبان، 1402 توسط مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری در شهر تهران استان تهران برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: Economics and Finance

برگزار کننده: مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری
، یک صد و چهل و چهارمین نشست علمی-تخصصی با عنوان" تبادلات اقتصادی مرزی؛ معیشت مرزنشینان و توسعه منطقه ای"روز چهار شنبه ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۲، از ساعت ۹ الی ۱۱:۳۰، با حضور جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهی، صاحب نظران، مدیران، کارشناسان دستگاه های اجرایی ملی و استانی برگزار می شود. در این نشست حامد ملک زاده؛ معاون فرهنگی و اجتماعی معاون اول رئیس جمهور به عنوان مدیر علمی نشست و بهزاد رحیمی؛ نماینده مردم شهرستان های مرزی سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، علیرضا زاور؛ معاون امور عمومی، قضایی، دفاعی و امنیتی سازمان برنامه وبودجه کشور و محمدحسام محمدی فرد؛ صاحب نظر و پژوهشگر مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنرانان در این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند. علاقه مندان می توانند با مراجعه به تالار مجازی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به نشانی http://connect.mporg.ir/cdrf در این نشست شرکت نمایند.
معرفی سخنرانان: حامد ملک زاده؛ معاون فرهنگی و اجتماعی معاون اول رئیس جمهور به عنوان مدیر علمی نشست و بهزاد رحیمی؛ نماینده مردم شهرستان های مرزی سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، علیرضا زاور؛ معاون امور عمومی، قضایی، دفاعی و امنیتی سازمان برنامه وبودجه کشور و محمدحسام محمدی فرد؛ صاحب نظر و پژوهشگر مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنرانان
درج در سایت: 14 آبان 1402 - تعداد مشاهده 183 بار