Speech: مشوق ها و معافیت های مالیاتی در مناطق آزاد تجاری-صنعتی

Tax incentives and exemptions in commercial-industrial free zones

مشوق ها و معافیت های مالیاتی در مناطق آزاد تجاری-صنعتی روز سه شنبه، 23 آبان، 1402 توسط مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری در شهر تهران استان تهران برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: Business Economics

برگزار کننده: مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری
یک صد و چهل و پنجمین نشست علمی-تخصصی با عنوان" مشوق ها و معافیت های مالیاتی در مناطق آزاد تجاری-صنعتی "روز سه شنبه ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۲، از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۱:۰۰، با حضور جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهی، صاحب نظران، مدیران، کارشناسان دستگاه های اجرایی ملی و استانی برگزار می شود. در این نشست احمد جمالی؛ معاون اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی به عنوان مدیر علمی نشست و علی افضلی؛ مدیرکل دفتر مطالعات بخش عمومی وزارت امور اقتصادی و دارائی، محمد صادق مبرهن نیاکان؛ دبیر اجرایی شورای هماهنگی و همکاری فعالین اقتصادی مناطق آزاد و زهرا کاویانی؛ صاحب نظر و مدیر گروه بازرگانی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنرانان در این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند. علاقه مندان می توانند با مراجعه به تالار مجازی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به نشانی http://connect.mporg.ir/cdrf در این نشست شرکت نمایند.
معرفی سخنرانان: در این نشست احمد جمالی؛ معاون اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی به عنوان مدیر علمی نشست و علی افضلی؛ مدیرکل دفتر مطالعات بخش عمومی وزارت امور اقتصادی و دارائی، محمد صادق مبرهن نیاکان؛ دبیر اجرایی شورای هماهنگی و همکاری فعالین اقتصادی مناطق آزاد و زهرا کاویانی؛ صاحب نظر و مدیر گروه بازرگانی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنرانان در این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند.
درج در سایت: 21 آبان 1402 - تعداد مشاهده 283 بار