Workshop: رابطه ارزی دولت و نظام بانکی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲

The currency relationship between the government and the banking system in the 1402 budget bill

رابطه ارزی دولت و نظام بانکی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ روز دوشنبه، 8 اسفند، 1401 توسط مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری در شهر تهران استان تهران برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: Economics and Finance

برگزار کننده: مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری
کارگاه رابطه ارزی دولت و نظام بانکی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ برگزار می شود سومین کارگاه تخصصی از سلسله کارگاه­های "همایش بهبود روند بودجه ­ریزی در ایران؛ حکمرانی بودجه از تفریغ تا تدوین" با عنوان"رابطه ارزی دولت و نظام بانکی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲" برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی مرکز؛ سومین کارگاه تخصصی از سلسله کارگاه ­های "همایش بهبود روند بودجه­ ریزی در ایران؛ حکمرانی بودجه از تفریغ تا تدوین" با عنوان"رابطه ارزی دولت و نظام بانکی در لایحه بودجه سال۱۴۰۲" دوشنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۱ ، از ساعت ۱۰ الی ۱۲، با حضور جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهی، صاحب­ نظران، مدیران، کارشناسان دستگاه­ های اجرایی ملی و استانی به­ صورت مجازی برگزار می­ کند. دکتر میثم خسروی، مدیر گروه پولی و بانکی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی می باشد. علاقه مندان می توانند با مراجعه تالار مجازی مرکز به نشانی http://connect.mporg.ir/dfr در این کارگاه شرکت نمایند. لازم به ذکر است ، این همایش با همکاری مرکز پژوهش ­های توسعه و آینده­ نگری سازمان برنامه و بودجه کشور، مرکز آموزش و برنامه­ ریزی دیوان محاسبات کشور، پژوهشکده اقتصاد وزارت اقتصاد و دارائی و دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران و پژوهشگاه اقتصاد وزارت اقتصاد و دارائی برگزار می شود.
معرفی سخنرانان: دکتر میثم خسروی، مدیر گروه پولی و بانکی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی می باشد. علاقه مندان می توانند با مراجعه تالار مجازی مرکز به نشانی http://connect.mporg.ir/dfr در این کارگاه شرکت نمایند.
درج در سایت: 6 اسفند 1401 - تعداد مشاهده 396 بار