Workshop: کارگاه "یارانه ها و خط مشی های حمایتی و رفاهی"

"Subsidies and support and welfare policies" workshop will be held

کارگاه "یارانه ها و خط مشی های حمایتی و رفاهی" روز یکشنبه، 14 اسفند، 1401 توسط مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری در شهر تهران استان تهران برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: Economics and Finance

برگزار کننده: مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری
پنجمین کارگاه تخصصی از سلسله کارگاه های "همایش بهبود روند بودجه ریزی در ایران؛ حکمرانی بودجه از تفریغ تا تدوین" با عنوان" یارانه ها و خط مشی های حمایتی و رفاهی، نگاهی به قوانین " یک شنبه ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ ، از ساعت ۱۲ الی ۱۴، با حضور جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهی، صاحب نظران، مدیران، کارشناسان دستگاه های اجرایی ملی و استانی به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود. دکتر سید احمد حبیب نژاد، معاون قانون اساسی معاونت حقوقی رئیس جمهور، دانشیار دانشگاه تهران و دبیر هیئت پیگیری اجرای قانون اساسی؛ سخنران این کارگاه تخصصی می باشد. علاقه مندان می توانند با مراجعه تالار مجازی مرکز به نشانی http://connect.mporg.ir/dfrc در این کارگاه شرکت نمایند. لازم به ذکر است ، این همایش با همکاری مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودجه کشور، مرکز آموزش و برنامه ریزی دیوان محاسبات کشور،دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران و پژوهشگاه اقتصاد وزارت اقتصاد و دارائی در حال برگزاری است.
معرفی سخنرانان: دکتر سید احمد حبیب نژاد، معاون قانون اساسی معاونت حقوقی رئیس جمهور، دانشیار دانشگاه تهران و دبیر هیئت پیگیری اجرای قانون اساسی؛ سخنران این کارگاه تخصصی می باشد.
درج در سایت: 13 اسفند 1401 - تعداد مشاهده 426 بار