Speech: مهار تورم و رشد تولید؛ بایدها و نبایدها

curbing inflation and production growth; Dos and don'ts

مهار تورم و رشد تولید؛ بایدها و نبایدها روز سه شنبه، 22 فروردین، 1402 توسط مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری در شهر تهران استان تهران برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: Economics and Finance

برگزار کننده: مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری
هم راستا با شعار سال ۱۴۰۲؛ یکصد و شانزدهمین نشست علمی-تخصصی با عنوان" مهار تورم و رشد تولید؛ بایدها و نبایدها "روز سه شنبه ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۲، از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۴:۳۰، با حضور جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهی، صاحب نظران، مدیران، کارشناسان دستگاه های اجرایی ملی و استانی برگزار می شود. در این نشست دکتر امیر باقری؛ معاون پایش و سیاست های اقتصادی موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی به عنوان مدیر علمی و آقایان دکتر محمدرضا پورابراهیمی؛ رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و دکتر داود دانش جعفری؛ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و وزیر اسبق امور اقتصادی و دارایی به عنوان سخنرانان این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند. علاقه مندان می توانند با مراجعه به تالار مجازی مرکز به نشانی http://connect.mporg.ir/dfrc در این نشست شرکت نمایند.
معرفی سخنرانان: دکتر امیر باقری؛ معاون پایش و سیاست های اقتصادی موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی به عنوان مدیر علمی و آقایان دکتر محمدرضا پورابراهیمی؛ رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و دکتر داود دانش جعفری؛ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و وزیر اسبق امور اقتصادی و دارایی به عنوان سخنرانان این نشست
درج در سایت: 20 فروردین 1402 - تعداد مشاهده 511 بار