Speech: مرز تعادل میان نرخ حقوق و دستمزد و تورم اقتصادی کشور

The balance between the salary rate and the country's economic inflation

مرز تعادل میان نرخ حقوق و دستمزد و تورم اقتصادی کشور روز سه شنبه، 29 فروردین، 1402 توسط مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری در شهر تهران استان تهران برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: Economics and Finance

برگزار کننده: مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری
یکصد و هفدهمین نشست علمی-تخصصی با عنوان"مرز تعادل میان نرخ حقوق و دستمزد و تورم اقتصادی کشور"روز سه شنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۲، از ساعت ۱۰ الی ۱۲، با حضور جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهی، صاحب نظران، مدیران، کارشناسان دستگاه های اجرایی ملی و استانی برگزار می شود. در این نشست محمد جعفری؛ رئیس امور اقتصاد کلان سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان مدیر علمی و احسان ولدان؛ قائم مقام اندیشکده قصد ، حجت الله میرزایی؛ عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی به عنوان سخنرانان این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند. علاقه مندان می توانند با مراجعه به تالار مجازی مرکز به نشانی http://connect.mporg.ir/dfrcدر این نشست شرکت نمایند.
معرفی سخنرانان: در این نشست محمد جعفری؛ رئیس امور اقتصاد کلان سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان مدیر علمی و احسان ولدان؛ قائم مقام اندیشکده قصد ، حجت الله میرزایی؛ عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی به عنوان سخنرانان این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند.
درج در سایت: 27 فروردین 1402 - تعداد مشاهده 286 بار