Speech: نقش توسعه کسب و کار و کارآفرینی در رشد تولید؛ چالش ها و توصیه های سیاستی

The role of business development and entrepreneurship in production growth; Policy challenges and recommendations

نقش توسعه کسب و کار و کارآفرینی در رشد تولید؛ چالش ها و توصیه های سیاستی روز سه شنبه، 12 اردیبهشت، 1402 توسط مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری در شهر تهران استان تهران برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: Business

برگزار کننده: مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری
یکصد و نوزدهمین نشست علمی-تخصصی با عنوان" نقش توسعه کسب و کار و کارآفرینی در رشد تولید؛ چالش ها و توصیه های سیاستی"روز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، از ساعت ۱۰ الی ۱۲، با حضور جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهی، صاحب نظران، مدیران، کارشناسان دستگاه های اجرایی ملی و استانی برگزار می شود. در این نشست دکتر علی حسین پور؛ مدیرکل دفتر امور ارتباط با مراکز علمی و پژوهشی خارجی و سازمان های بین المللی مرکز به عنوان مدیر علمی نشست و دکتر محمد قاسمی؛ رئیس مرکز پژوهش های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و دکتر ابوالقاسم عربیون؛ مدیر گروه کارآفرینی فناورانه دانشگاه تهران به عنوان سخنرانان این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند. علاقه مندان می توانند با مراجعه به تالار مجازی مرکز به نشانی http://connect.mporg.ir/dfrc در این نشست شرکت نمایند.
معرفی سخنرانان: دکتر علی حسین پور؛ مدیرکل دفتر امور ارتباط با مراکز علمی و پژوهشی خارجی و سازمان های بین المللی مرکز به عنوان مدیر علمی نشست و دکتر محمد قاسمی؛ رئیس مرکز پژوهش های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و دکتر ابوالقاسم عربیون؛ مدیر گروه کارآفرینی فناورانه دانشگاه تهران
درج در سایت: 11 اردیبهشت 1402 - تعداد مشاهده 200 بار