Speech: نقش هوش مصنوعی در نظام حکمرانی کشور

The role of artificial intelligence in the governance system of the country

نقش هوش مصنوعی در نظام حکمرانی کشور روز سه شنبه، 5 دی، 1402 توسط مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری در شهر تهران استان تهران برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: Artificial Intelligence

برگزار کننده: مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری

یک صد و پنجاه و یکمین نشست علمی-تخصصی با عنوان" نقش هوش مصنوعی در نظام حکمرانی کشور "روز سه شنبه ۵ دی ماه ۱۴۰۲، از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۱:۰۰، با حضور جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهی، صاحب نظران، مدیران، کارشناسان دستگاه های اجرایی ملی و استانی برگزار می شود. در این نشست سارا بوربور؛ عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس و سرپرست ستاد فراداده مرکز ملی فضای مجازی به عنوان مدیر علمی نشست و حسین میرزاپور؛ مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و عضو هیئت مدیره همراه اول و جواد الهی؛ مدرس و پژوهشگر هوش مدیریت به عنوان سخنرانان در این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند. علاقه مندان می توانند با مراجعه به تالار مجازی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به نشانی http://connect.mporg.ir/cdrf در این نشست شرکت نمایند.
معرفی سخنرانان: در این نشست سارا بوربور؛ عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس و سرپرست ستاد فراداده مرکز ملی فضای مجازی به عنوان مدیر علمی نشست و سخنران : آقای حسین میرزاپوربنیان گذار آزمایشگاه داده و حکمرانی و عضو هیئت مدیره همراه اول و جواد الهی؛ مدرس و پژوهشگر هوش مدیریت به عنوان سخنرانان در این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند.

درج در سایت: 3 دی 1402 - تعداد مشاهده 241 بار