Speech: جشنواره ملی مکران گنج بی کران

جشنواره ملی مکران گنج بی کران روز سه شنبه، 24 مرداد، 1396 لغایت دوشنبه، 20 آذر، 1396 توسط دانشگاه قم در شهر قم استان قم برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: Engineering and Technology

برگزار کننده: دانشگاه قم

اولین دوره جشنواره ملی " مکران گنج بی کران " به میزبانی دانشگاه قم و با حمایت نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری و اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی مهندسی عمران به عنوان حامیان و برگزارکنندگان در آذر ماه ۱۳۹۶ برگزار خواهد گردید.
این دوره از جشنواره با رویکرد محرومیت زدایی سواحل جنوبی کشور به خصوص سواحل مکران و آشنایی و جلب توجه جامعه دانشگاهی با این محدوده جغرافیایی کار خود را شروع کرده است. اولویت و هدف اصلی برگزارکنندگان این دوره از جشنواره جذب و اطلاع رسانی حداکثری در این حوزه بوده که به لطف خدا و همکاری شما عزیزان در طول مدت برگزاری مسابقه اطلاع رسانی های مناسبی در مورد اهمیت این محدوده ارزشمند جغرافیایی به جامعه دانشگاهی و غیر دانشگاهی کشور صورت خواهد پذیرفت.
در آیین نامه این دوره از جشنواره تلاش شده که فضای جشنواره به گونه ای فراهم شود که در کنار سادگی، به ایجاد فضایی خلاق و فنی روی آورده و شرکت کنندگان را به تلاش برای خلق شرایط جدید سوق دهد. شرکت کنندگان این جشنواره در دوبخش طراحی و ایده بازار با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. در این دوره از مسابقه به منظور تقدیر و تجلیل از برگزیدگان جوایز مادی و معنوی در نظر گرفته شده است که در نوع خود قابل توجه می باشد. به امید آن که با برگزاری چنین حرکت هایی گامی مثبت در جهت محرومیت زدایی از مناطق مختلف مهین عزیزمان برداشته و زمینه رشد و بالندگی دانشجویان کشور را فراهم نماییم.

جوایز این دوره از جشنواره:
۱۲ میلیون تومان جایزه نقدی
تسهیلات کسر خدمت سربازی برای تیم های برگزیده

تقویم جشنواره
-آخرین مهلت ثبت نام : ۲۰ مهر ۱۳۹۶
-آخرین مهلت ارسال آثار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶
- اعلام نتایج و مراسم اختتامیه : ۲۰ آذر ۱۳۹۶

درج در سایت: 25 مرداد 1396 - تعداد مشاهده 843 بار