Speech: کارگاه آموزشی اصول مدیریت و بازاریابی و برندسازی لاکچری

کارگاه آموزشی اصول مدیریت و بازاریابی و برندسازی لاکچری روز یکشنبه، 15 بهمن، 1396 در شهر تهران استان تهران برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: Administration and Marketing

استفاده از محصولات لوکس دیگر یک اقدام تجملی نیست و این موضوع به روند روزانه زندگی طیف وسعی از مردم جهان تبدیل شده است. اما مهمتر از آن روند  رو به رشد این بازار است . بخصوص اینکه یکی از قسمتهای عمده این بازار در همسایه های حاشیه جنوبی ایران در حال شکل گیری است. توجه به بازار محصولات لوکس نماینگر رشد این بازار است به صورتی که در همه حوزه های مرتبط به سبک زندگی می توان حضور لوکس گرایی را دید. علاوه بر ورود این محصولات به ایران که شاید به عنوان تهدیدی بخصوص در وضعیت کنونی درآمد و ذخیره ارزی ایران به حساب بیایید باید گفت فرصت بزرگی نیز برای ایران در حال شکل گیری است. این فرصت در تولید محصولات خاص و صنایع دستی ایران نهفته و قابل ارزیابی است. همانطور که فرش ایرانی به عنوان کالایی لوکس در سراسر جهان شناخته شده است و اگر امروزه به محاق می رود به علت عدم دانش مربوط به مدیریت و برندسازی لاکچری است. گسترش و تکمیل علم برندینگ و تفاوت پاردایم آن با علم بازاریابی نیز یکی از زمینه های رشد صنعت لاکچری در دنیاست. همه این موضوعات نشانگر آن است که نمی توان بی تفاوت از کنار رشد این صنعت گذشت. با این دیدگاه مجموعه دنیای اقتصاد طی کارگاه آموزشی به این موضوع پرداخته است و با دعوت از مدیران و کارشناسان برندسازی و بازاریابی به بررسی ادبیات این بازار خاص خواهد پرداخت.
این کارگاه آموزشی در روز یکشنبه ۱۵ بهمن، با محوریت تحلیل بازار و برندینگ محصولات لوکس برگزار خواهد شد. در این کارگاه به موضوعات زیر پرداخته خواهد شد: تعریف لاکچری، تحلیل بازار و چالش های لاکچری، تفاوت دیدگاه بازاریابی و برندینگ در صنعت لاکچری، استراتژی های آنلاین، خدمات لاکچری و لاکچری جدید.

درج در سایت: 11 بهمن 1396 - تعداد مشاهده 546 بار