Speech: پنجمین همایش بین‌المللی مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها

پنجمین همایش بین‌المللی مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها روز دوشنبه، 6 اسفند، 1397 در شهر تهران استان تهران برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: Health Science

مؤسسه خیریه محک پنجمین همایش بین‌المللی مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها؛ «مدل‌های برنامه‌ریزی، مدل‌های اجرا و استانداردهای گزارش‌دهی» به مناسبت روز جهانی سرطان کودک، 6 اسفند ماه سال جاری برگزار می‌کند.

محک علاوه بر تحقق مأموریتش در حمایت همه‌جانبه از کودکان مبتلا به سرطان و در راستای ترویج اندیشه کمک به همنوع به عنوان یکی از جلوه‌های بیانیه چشم‌انداز این سازمان، خود را نسبت به جامعه و ظرفیت‌های مشارکت مدنی که ارائه خدمات درمانی و رفاهی را به فرزندانش ممکن می‌کند، مسئول می‌داند. بر همین اساس با طراحی و برگزاری این رویداد تخصصی در حوزه مسئولیت اجتماعی تلاش می‌کند تا در ارتقای عملکرد خود و هم‌افزایی تجارب نوین این حوزه و توانمندسازی دیگر سازمان‌های مشابه خود گام بردارد.

بر همین اساس چهار دوره همایش بین‌المللی مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در سال‌های 1389،1391،1393 و 1395 با این نگاه برگزار کرده است.

نخستین همایش با  رویکرد طرح موضوع مسئولیت اجحتماعی شرکت‌ها و دغدغه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان برگزار شد و مباحث آکادمیکی همچون تاریخچه مسئولیت اجتماعی در ایران و نقش بنگاه‌های اقتصادی در شکل دادن به این مفهوم مطرح شد. همایش دوم با رویکرد بین‌المللی «مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها و سرطان کودک» در بهمن 1391 و همچنین همایش سوم و چهارم به ترتیب با محورهای «توسعه پایدار» و «تجارب عملی در جامعه مدنی« در بهمن ماعه سال‌های 1393 و 1395 برگزار شدند. در پنجمین دوره از این همایش تخصصی دو روزه صاحبان صنایع، فعالان اتاق‌های بازرگانی، بنگاه‌های اقتصادی، استادان و دانشجویان حوزه مدیریت و اقتصاد، پژوهشگران، مدیران ارشد شرکت‌های خصوصی و دولتی مخاطبان اصلی را تشکیل می‌دهند که با تمرکز بر فعالیت در حوزه مسئولیت اجتماعی، سازمان‌های مردم‌نهاد و ؤسسات همکار بین‌المللی برگزار می‌شود.

 

محور همایش

  • مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها؛مدل‌های برنامه‌ریزی، مدل‌های اجرا و استانداردهای گزارش‌دهی
درج در سایت: 1 بهمن 1397 - تعداد مشاهده 477 بار