جشنواره ملی نوآوری در علوم اجتماعی

National Festival of Innovation in Social Sciences

National Festival of Innovation in Social Sciences روز سه شنبه، 20 مهر، 1400 توسط انجمن علوم اجتماعی و مدیریت اجتماعی دانشگاه تبریز, دانشگاه تبریز و تحت حمایت سیویلیکا در شهر Tabriz برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

اطلاعات کنفرانس

National Festival of Innovation in Social Sciences

محل برگزاری: تبریز
سال برگزاری: 1400
شناسه ملی این کنفرانس: SSFEST01

توضیحات کنفرانس

این جشنواره توسط انجمن علمی-دانشجویی علوم اجتماعی دانشگاه تبریز و با حمایت مستقیم مدیریت اجتماعی این دانشگاه و معاونت پژوهشی دانشکده حقوق و علوم اجتماعی دانشگاه تبریز برگزار می شود.

هدف از برگزاری این جشنواره، فراهم آوردن بستری برای عرضه ایده های ناب دانشجویان علوم اجتماعی است. اساتید و اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه ها کم و بیش از امکاناتی برای ارائه دیدگاه های نو و بدیع برخوردار هستند اما دانشجویان رشته های علوم انسانی بسترهای لازم را برای بیان ایده های خود ندارند. این جشنواره برای اولین بار در کشور بستری را فراهم می کند که ایده های نو و ناب در قالب یک کتاب به جامعه علمی عرضه شود.

 

درج در تقویم: 25 تیر 1400 - تعداد مشاهده 3618 بار