فراخوان مقاله دومین کنفرانس بین المللی و پنجمین کنفرانس ملی تهویه مطبوع و تاسیسات حرارتی و برودتی

2024-7-2
فراخوان مقاله دومین کنفرانس بین المللی و پنجمین کنفرانس ملی تهویه مطبوع و تاسیسات حرارتی و برودتی
دومین کنفرانس بین المللی و پنجمین کنفرانس ملی تهویه مطبوع و تاسیسات حرارتی و برودتی روز شنبه، 14 مهر، 1403 توسط پژوهشگاه نیرو, انجمن مهندسی حرارتی و برودتی ایران در شهر تهران برگزار می شود. دانشجویان و علاقه مندان به این حوزه دعوت می گردد با توجه به محورهای اصلی کنفرانس تا تاریخ 15 شهریور ماه جهت ارسال مقالات خود اقدام نمایند

با استعانت از خداوند متعال « دومین کنفرانس بین المللی و پنجمین کنفرانس ملی تهویه مطبوع و تاسیسات حرارتی و برودتی» با همکاری مشترک انجمن علمی مهندسی حرارتی و برودتی ایران و پژوهشگاه نیرو در مهر ماه سال 1403 و همزمان با بیست و سومین نمایشگاه بین المللی تاسیسات ساختمان برگزار خواهد شد. قطعا با برگزاری این کنفرانس در نمایشگاه بین المللی تاسیسات ساختمان بستر مناسبی در کشور فراهم خواهد گردید تا بتوان در جهت پیشبرد اهداف تحقیقاتی صنایع و ارتباط عمیق تر دانشگاه و صنعت، استفاده از ظرفیتهای بالای صنایع و مراکز تحقیقاتی در رفع نیازهای صنعت کشور و ایجاد فضایی برای برآوردن نیاز صنعت به نیروی انسانی متخصص، معرفی دانشجویان و فارغ التحصیلان توانمند دانشگاهی گام های موثری برداشت.
بدینوسیله از همه پژوهشگران، اساتید، دانشجویان، صنعتگران و همه علاقه مندان دعوت می شود تا با ارائه مقالات علمی و دستاوردهای صنعتی و پژوهشی خود در زمینه های مختلف گرمایش، سرمایش، تبرید و تهویه مطبوع، با این همایش همکاری نموده و بر غنای آن بیفزایند.
در این راستا، نشست های صنعتی و کارگاه های آموزشی تخصصی از توانمندی ها، نیازها و چالش های صنایع و سازمانهای مرتبط، به موازات نشست های پژوهشی برگزار خواهد شد. همچنین با دعوت از اساتید، نخبگان و صاحب نظران ملی و بین المللی چندین سخنرانی کلیدی علمی و صنعتی در زمینه های مرتبط با گرمایش، سرمایش، تبرید و تهویه مطبوع، ارائه خواهد شد. امید است با برگزاری این گونه همایش ها اصل ایجاد انگیزه و امید به آینده روشن برای دانشجویان و دانش آموختگان کشور که مورد تعهد تمامی دانشگاه های کشور و انجمن های علمی است، تحقق یابد. امید است این گردهمایی بتواند گامی موثر و استوار در عرصه احقاق اهداف چرخه صنعت و تولید کشور با وحدت جامعه دانشگاهی بردارد و به رشد و ترقی دانشگاه و صنعت میهن عزیزمان ایران بینجامد. در پایان به نمایندگی از پژوهشگاه نیرو و انجمن علمی مهندسی حرارتی و برودتی ایران از همه صنایع، پژوهشگران، دانشگاهیان، حمایت کنندگان و دستگاه های اجرایی که شرایط برگزاری بهتر و پربارتر این همایش را فراهم می نمایند، تشکر و قدردانی می نمایم.

***

محورهای همایش:

1- روش های نوین طراحی سیستم های گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع
2- مقررات ملی ساختمان و استانداردهای ملی مرتبط
3- کاربرد انرژی های تجدیدپذیر در تجهیزات گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع
4- فناوری های نوین در سیستم های گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع
5- سیستم های تهویه مطبوع و تبرید سازگار با رویکرد افزایش بهره وری و حفظ محیط زیست
6- ساختمان های با مصرف انرژی پایین و صفر
7- ساختمان های سبز و معماری پایدار
8- بهینه سازی مصرف انرژی در سامانه های تهویه مطبوع
9- سامانه های تبرید، سردسازی و کرایوژنیک
10- سیستم های تولید همزمان برق، حرارت و برودت
11- ذخیره سازی انرژی در سامانه های تهویه مطبوع

و... (اطلاعات کامل کنفرانس)