اخبار سیویلیکا (499)

  • دسترسی دانشجویان و اساتید دانشگاه علم و صنعت ایران

    دسترسی دانشجویان و اساتید دانشگاه علم و صنعت ایران

    دسترسی رایگان کلیه اساتید و دانشجویان بزرگوار دانشگاه علم و صنعت ایران، به منابع علمی سیویلیکا بدون نیاز به حضور در محل دانشگاه و یا استفاده از VPN به صورت مستقیم فراهم گردید.

    اگر از اساتید و دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران هستید، در سیویلیکا به صورت رایگان ثبت نام نمایید (https://civilica.com/register)، و در فرم عضویت حتما آدرس ایمیل دانشگاهی خود (iust.ac.ir@) را وارد نمایید.
    پس از عضویت، وارد پنل کاربری خود شده (https://civilica.com/profile) و آدرس ایمیل خود را با ایمیلی که به شما ارسال می شود تایید نمایید.

    پس از تایید آدرس ایمیل سازمانی خود، با مراجعه به صفحات مقالات، در بخش دانلود مقاله دو گزینه برای شما نمایش داده می شود. گزینه اول، دریافت رایگان از طریق دسترسی دانشگاه و دومی دریافت مقاله با اعتبار شخصی شما می باشد. در صورتی که از ظرفیت دریافتهای رایگان روزانه خود استفاده نموده باشید و نیاز فوری به دریافت مقالات داشته باشید، می توانید از طریق اعتبارهای شخصی مقالات اضافی را دریافت نمایید.

    راهنمای کامل دسترسی از طریق ایمیل سازمانی کاربران

    8 دی 1399
  • دسترسی خارج از دانشگاه برای اساتید و دانشجویان دانشگاه تهران

    دسترسی خارج از دانشگاه برای اساتید و دانشجویان دانشگاه تهران

    دانشجویان گرامی و اساتید بزرگوار دانشگاه تهران، از این پس می توانند با عضویت در پایگاه سیویلیکا به صورت رایگان با دسترسی دانشگاهی، مقالات را از پایگاه سیویلیکا دریافت نمایند. تایید هویت و مجوز دسترسی این عزیزان بر اساس آدرس ایمیل دانشگاهی می باشد


    اگر از اساتید و دانشجویان دانشگاه تهران هستید، در سیویلیکا به صورت رایگان ثبت نام نمایید (https://civilica.com/register)، و در فرم عضویت حتما آدرس ایمیل دانشگاهی خود (ut.ac.ir@) را وارد نمایید.
    پس از عضویت، وارد پنل کاربری خود شده (https://civilica.com/profile) و آدرس ایمیل خود را با ایمیلی که به شما ارسال می شود تایید نمایید. 

     

    کلیه اعضای سایت، که آدرس ایمیل تایید شده دانشگاه تهران در پروفایل آنها ثبت شده است،  با مراجعه به صفحه دریافت مقالات، در بخش دریافت مقاله، امکان دریافت رایگان با حساب کاربری دانشگاه را دارند. 

    راهنمای دسترسی سازمانی بر اساس آدرس ایمیل را از اینجا مطالعه نمایید: https://civilica.com/post/7955

    2 دی 1399
  • راه اندازی تقویم علمی ایران

    راه اندازی تقویم علمی ایران

    همزمان با آغاز هفته پژوهش، بخش «تقویم علمی ایران» که شامل کلیه رویدادها، نشستها و مناسبتهای علمی ملی و بین المللی است در پایگاه سیویلیکا آغاز به کار کرد. 

    این تقویم به پژوهشگران و برنامه ریزان پژوهشی کشور کمک میکند تا رویدادها و همایشهای تخصصی خود را با در نظر گرفتن مناسبتهای علمی بین المللی، و ملی برنامه ریزی نمایند. 

    در این تقویم، کلیه رویدادهای علمی ماهانه و روزنه نمایش داده می شود و پژوهشگران می توانند برای شرکت و حضور در هر یک از این رویدادها برنامه ریزی نمایند. 

    همایشهای علمی، شامل کنفرانسها و رویدادهایی هستند که شامل فراخوان مقاله و پروسه داوری مقالات هستند. 

    نشستهای علمی، رویدادهایی هستند که به صورت سخنرانی، جلسه علمی و ارائه پایان نامه می باشند.

    مناسبتهای علمی، روزهایی هستند که به مناسبت یک اتفاق مهم علمی برای یکی از جنبه های علمی نام گذاری شده اند. نامگذاری می تواند در سطح بین المللی توسط ارگانهایی مانند یونسکو و سازمان ملل باشد، یا در سطح ملی در تقویم کشور درج شده باشد. علاوه بر این مناسبتهای محلی در سطح دانشگاهها را نیز در این تقویم درج میکنیم. همچنین برخی مناسبتها، در جمع متخصصان آن رشته شناخته شده است ولی در سایر تقویمها درج نمی شوند که این موارد هم جزو مناسبتهای علمی در این تقویم ثبت می شوند. برای مشاهده تقویم لطفا به صفحه زیر مراجعه نمایید:

    https://civilica.com/events

    25 آذر 1399
  • دسترسی خارج از دانشگاه برای اساتید و دانشجویان دانشگاه تبریز

    دسترسی خارج از دانشگاه برای اساتید و دانشجویان دانشگاه تبریز

     

    دانشجویان گرامی و اساتید بزرگوار دانشگاه تبریز، از این پس می توانند با عضویت در پایگاه سیویلیکا به صورت رایگان با دسترسی دانشگاهی، مقالات را از پایگاه سیویلیکا دریافت نمایند. تایید هویت و مجوز دسترسی این عزیزان بر اساس شماره تلفن همراه می باشد که توسط دانشگاه در سیویلیکا ثبت شده است. 
    اگر از اساتید و دانشجویان دانشگاه تبریز هستید، با شماره تلفن همراهی که در سامانه دانشگاه ثبت شده است، در سیویلیکا عضو شوید (https://civilica.com/register) . با مراجعه به صفحه دریافت مقالات، در بخش دریافت مقاله، گزینه دریافت رایگان با حساب کاربری دانشگاه به شما نمایش داده می شود. 

    راهنمای دسترسی سازمانی بر اساس شماره تلفن همراه (موبایل) را از اینجا مطالعه نمایید: https://civilica.com/post/۷۹۵۴

    17 آبان 1399
  • دسترسی Off-Campus دانشجویان و اساتید دانشگاه هنر تهران به سیویلیکا

    دسترسی Off-Campus دانشجویان و اساتید دانشگاه هنر تهران به سیویلیکا

    به اطلاع دانشجویان و اساتید محترم دانشگاه هنر تهران می رسانیم، دسترسی غیرمتمرکز (Off-Campus) این عزیزان به منابع علمی پایگاه سیویلیکا فراهم شده است.

    کافیست به رایگان در سیویلیکا عضو شوید، و یا اگر از قبل در این مرجع عضو هستید، در قسمت پروفایل کاربری، آدرس ایمیل دانشگاهی خود را وارد و تایید نمایید.

    پس از طی مراحل فوق، با ورود به صفحه هر مقاله، گزینه دریافت رایگان دانشگاهی در بخش دریافت مقالات برای شما نمایش داده می شود.
    محدودیت دریافت دانشگاهی برای هر کاربر، ۱۰ مقاله در روز است.
    توجه نمایید که برای استفاده از دسترسی رایگان دانشگاهی، حتما باید شماره موبایل و آدرس ایمیل شما در پنل کاربری تایید شده باشد.

    14 مهر 1399
  • انتقال سیویلیکا به زیر ساخت جدید نرم افزاری و سخت افزاری در پایان شهریور

    انتقال سیویلیکا به زیر ساخت جدید نرم افزاری و سخت افزاری در پایان شهریور

    طبق برنامه ریزی انجام شده، آخر شهریور ماه پایگاه سیویلیکا به مدت چند ساعت غیرفعال خواهد بود. 

    این توقف به منظور انتقال سخت افزاری و مهاجرت سیویلیکا بر روی زیرساخت نرم افزاری جدید است که طی یکسال گذشته همکاران ما در بخش فنی در حال پیاده سازی آن بودند. 

    در نسخه جدید راهکارهای غیرمتمرکز متعددی برای دسترسی دانشجویان دانشگاهها و سازمانهای عضو بدون نیاز به حضور در محل دانشگاه در نظر گرفته شده است تا پژوهشگران از راه دور از دسترسی رایگان دانشگاه به مقالات سیویلیکا استفاده نمایند.

    با توجه حجم گسترده تغییرات زیر ساخت دیتابیس و نرم افزار، انتظار داریم طی چند روز پس از انتقال مشکلاتی در فعالیت سایت پیش بیاید که پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما تشکر میکنیم.

    24 شهریور 1399
  • دسترسی سازمانی بانک سپه به منابع علمی پایگاه سیویلیکا

    دسترسی سازمانی بانک سپه به منابع علمی پایگاه سیویلیکا

    با آغاز دسترسی سازمانی بانک سپه، از این به بعد کلیه پژوهشگران، کارشناسان و کارمندان بانک سپه،  به مقالات علمی پایگاه سیویلیکا به صورت رایگان دسترسی خواهند داشت.

    دسترسی رایگان کارشناسان بانک سپه به منابع سیویلیکا

    اگر از همکاران بانک سپه هستید، با مراجعه به سیویلیکا از طریق پورتال سازمانی این بانک، به صورت خودکار نام بانک بالای صفحات درج شده و می توانید به صورت رایگان نسبت به دریافت مقالات اقدام نمایید. اگر در دسترسی و استفاده از مقالات هر گونه مشکلی پیش بیاید همکاران ما در بخش پشتیبانی سیویلیکا آماده راهنمایی و رفع مشکل هستند.

    بانک سپه جزو بانکهای برتر ایران در حوزه پژوهش و تحقیق و انتشار مقالات علمی در حوزه بانکداری ایران است. بر اساس داده های ثبت شده در مجموعه سیویلیکا تاکنون ۳۰۹ عنوان مقاله با موضوع بانک سپه منتشر شده است. کلیه مقالات و فعالیتهای علمی بانک سپه در صفحه اختصاصی این بانک در پایگاه رتبه بندی علمی بانکهای ایران قابل مشاهده و رصد می باشد. 

    کلیدواژه های مهم در مقالات بانک تجارت عبارتند از:

    • بانک سپه
    • کیفیت خدمات
    • رضایت مشتری
    • مدیریت دانش
    • مدیریت ارتباط با مشتری
    • رضایت شغلی
    • رضایت مشتریان
    • بانکداری الکترونیک
    • بهره وری
    • کارایی
    • مشتری
    • وفاداری مشتریان
    • فرهنگ سازمانی
    • تحلیل پوششی داده ها
    • فناوری اطلاعات
    • اعتماد مشتری
    • ارزیابی عملکرد
    • بازاریابی رابطه مند
    • سودآوری

    در پایگاه رتبه بندی بانکهای ایران می توانید عملکرد علمی و تخصصی کلیه بانکهای ایران را رصد نموده و فراخوانها و طرح ها و اولویتهای پژوهشی بانکها را مشاهده نمایید. 

    31 خرداد 1399
  • عضویت رسمی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان

    عضویت رسمی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان

    شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، عضو رسمی پایگاه سیویلیکا شد. بدین ترتیب دسترسی پرسنل عزیز و اعضاء این شرکت به مقالات کنفرانسهای کشور در سایت سیویلیکا فراهم می باشد.کاربران این مرکز در این دوره می توانند با مراجعه به سایت سیویلیکا از محل مرکز از مقالات استفاده نمایند.

      در صورت بروز هر گونه مشکل در دسترسی کاربران این سازمان می توانند از طریق بخش پشتیبانی کاربران راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.

    عضویت آزمایشی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم

    13 خرداد 1399
  • عضویت آزمایشی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم

    عضویت آزمایشی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم

    دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، به عضویت آزمایشی پایگاه سیویلیکا در آمد. طی دوره آزمایشی هئیت مدیره،اساتید و دانشجویان محترم این مرکز از تاریخ ۲۱ بهمن تا ۳۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ به مقالات کنفرانسهای کشور در سایت سیویلیکا فراهم می باشد.

    کاربران مرکز در این دوره می توانند با مراجعه به سایت سیویلیکا از محل دانشگاه از مقالات استفاده نمایند

      در صورت بروز هر گونه مشکل در دسترسی کاربران این مرکز می توانند از طریق بخش پشتیبانی کاربران راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.

      عضویت آزمایشی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم

    21 بهمن 1398
  • عضوت رسمی موسسه آموزش عالی حکیمان

    عضوت رسمی موسسه آموزش عالی حکیمان

    موسسه آموزش عالی حکیمان ، عضو رسمی پایگاه سیویلیکا شد. بدین ترتیب دسترسی پرسنل عزیز و اعضاء این موسسه به مقالات کنفرانسهای کشور در سایت سیویلیکا فراهم می باشد.کاربران این مرکز در این دوره می توانند با مراجعه به سایت سیویلیکا از محل مرکز از مقالات استفاده نمایند.

      در صورت بروز هر گونه مشکل در دسترسی کاربران این سازمان می توانند از طریق بخش پشتیبانی کاربران راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.

    16 آذر 1398
  • عضویت آزمایشی موسسه آموزش عالی حکمت رضوی

    عضویت آزمایشی موسسه آموزش عالی حکمت رضوی

    موسسه آموزش عالی حکمت رضوی ، به عضویت آزمایشی پایگاه سیویلیکا در آمد. طی دوره آزمایشی پرسنل محترم این مرکز از تاریخ ۲۸ مهر تا ۲۸ آذر  ۱۳۹۸ به مقالات کنفرانسهای کشور در سایت سیویلیکا فراهم می باشد.

    کاربران موسسه در این دوره می توانند با مراجعه به سایت سیویلیکا از محل کتابخانه از مقالات استفاده نمایند

      در صورت بروز هر گونه مشکل در دسترسی کاربران این مرکز می توانند از طریق بخش پشتیبانی کاربران راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.

      

    7 مهر 1398
  • برای اولین بار ارائه شاخص کارآفرینی و نوآوری به دانشگاهها

    برای اولین بار ارائه شاخص کارآفرینی و نوآوری به دانشگاهها

    با افتخار، برای اولین بار تحلیل و ارائه شاخص کارآفرینی دانشگاههای کشور بر اساس داده های شفاف و مستند با همکاری پایگاه یونیرف و اکوسیستم کارآفرینی ایران آغاز شده است. 

    طی شش ماه گذشته، همکاران ما در پایگاه اکوسیستم (EcoSystem.ir)  به شدت مشغول جمع آوری و پالایش داده های پایه کارآفرینی کشور بودند و با ارتباط این داده ها با یونیرف (UniRef.ir) که تنها مرجع مستقل و شفاف رتبه بندی دانشگاههای کشور است، از امروز "شاخص کارآفرینی" و بخش اطلاعات زیر مجموعه های کارآفرین به صفحه هر دانشگاه به صورت آزمایشی در یونیرف افزوده شد.

    تمام پارکهای علم و فناوری، مراکز نوآوری، شتابدهنده ها، مراکز رشد، شرکتهای دانش بنیان و استارتاپها می توانند به رایگان دادههای خود را در اکوسیستم تکمیل نمایند. 

    برای مشاهده شاخص و اجزای اکوسیستم کارآفرینی هر دانشگاه، به صفحه دانشگاه مربوطه در سایت مرجع دانشگاههای ایران (UniRef.ir)  مراجعه فرمایید. 

    2 مهر 1398
  • دسترسی رسمی پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر

    دسترسی رسمی پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر

    پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر  ، عضو رسمی پایگاه سیویلیکا شد. بدین ترتیب دسترسی پرسنل عزیز و اعضاء این پژوهشکده به مقالات کنفرانسهای کشور در سایت سیویلیکا فراهم می باشد.کاربران این مرکز در این دوره می توانند با مراجعه به سایت سیویلیکا از محل مرکز از مقالات استفاده نمایند.

      عضویت رسمی پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکردر صورت بروز هر گونه مشکل در دسترسی کاربران این سازمان می توانند از طریق بخش پشتیبانی کاربران راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.

    10 شهریور 1398
  • عضویت آزمایشی دانشگاه تربیت مدرس

    عضویت آزمایشی دانشگاه تربیت مدرس

    دانشگاه تربیت مدرس، به عضویت آزمایشی پایگاه سیویلیکا در آمد. طی دوره آزمایشی هئیت مدیره،اساتید و دانشجویان محترم این مرکز از تاریخ 9 شهریور ۱۳۹۸ به مقالات کنفرانسهای کشور در سایت سیویلیکا فراهم می باشد.

    کاربران مرکز در این دوره می توانند با مراجعه به سایت سیویلیکا از محل دانشگاه از مقالات استفاده نمایند

      در صورت بروز هر گونه مشکل در دسترسی کاربران این مرکز می توانند از طریق بخش پشتیبانی کاربران راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.

      عضویت آزمایشی دانشگاه تربیت مدرس

    10 شهریور 1398
  • آغاز دسترسی اساتید و دانشجویان کشور افغانستان به منابع علمی فارسی

    آغاز دسترسی اساتید و دانشجویان کشور افغانستان به منابع علمی فارسی

    با افتخار اعلام میکنیم با آغاز دسترسی دانشگاه تاج افغانستان، امکان دریافت مقالات کامل زبان فارسی برای دانشجویان، اساتید و پژوهشگران این دانشگاه با بیش از یک هزار دانشجو فراهم گردیده است.

    پایگاه سیویلیکا کاربران زیادی از کشور افغانستان دارد و امیدوار هستیم با دسترسی این دانشگاه، به زودی امکان دسترسی سایر دانشگاههای کشور افغانستان به بیش از یک میلیون مقاله نمایه شده در پایگاه سیویلیکا فراهم شد.

    در صورت بروز هر گونه مشکل در دسترسی کاربران این مرکز می توانند از طریق بخش پشتیبانی کاربران راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.

    13 مرداد 1398
  • عضویت رسمی پتروشیمی پارس

    عضویت رسمی پتروشیمی پارس

    پتروشیمی پارس ، عضو رسمی پایگاه سیویلیکا شد. بدین ترتیب دسترسی پرسنل عزیز و اعضاء این مرکز به مقالات کنفرانسهای کشور در سایت سیویلیکا فراهم می باشد.کاربران این مرکز در این دوره می توانند با مراجعه به سایت سیویلیکا از محل مرکز از مقالات استفاده نمایند.

      عضویت رسمی پتروشیمی پارس در صورت بروز هر گونه مشکل در دسترسی کاربران این سازمان می توانند از طریق بخش پشتیبانی کاربران راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.

    12 مرداد 1398
  • دسترسی آزمایشی نهاد کتابخانه های عمومی( کتابخانه مرکزی امام خمینی(ره) مشهد )

    دسترسی آزمایشی نهاد کتابخانه های عمومی( کتابخانه مرکزی امام خمینی(ره) مشهد )

    کتابخانه مرکزی امام خمینی(ره) مشهد، به عضویت آزمایشی پایگاه سیویلیکا در آمد. طی دوره آزمایشی پرسنل محترم این مرکز از تاریخ ۱۲ مرداد تا ۱۲ مهر ۱۳۹۸ به مقالات کنفرانسهای کشور در سایت سیویلیکا فراهم می باشد.

    کاربران مرکز در این دوره می توانند با مراجعه به سایت سیویلیکا از محل کتابخانه از مقالات استفاده نمایند

      در صورت بروز هر گونه مشکل در دسترسی کاربران این مرکز می توانند از طریق بخش پشتیبانی کاربران راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.

      عضویت آزمایشیعضویت آزمایشی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

    12 مرداد 1398
  • دسترسی رسمی واحد تحقیق و توسعه شرکت بهاوند دارو

    دسترسی رسمی واحد تحقیق و توسعه شرکت بهاوند دارو

    واحد تحقیق و توسعه شرکت بهاوند دارو ،  عضو رسمی پایگاه سیویلیکا شد. بدین ترتیب دسترسی پرسنل عزیز و اعضاء این مرکز به مقالات کنفرانسهای کشور در سایت سیویلیکا فراهم می باشد.کاربران این مرکز در این دوره می توانند با مراجعه به سایت سیویلیکا از محل مرکز از مقالات استفاده نمایند.

      عضویت رسمی واحد تحقیق و توسعه شرکت بهاوند دارودر صورت بروز هر گونه مشکل در دسترسی کاربران این سازمان می توانند از طریق بخش پشتیبانی کاربران راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.

    26 تیر 1398
  • استان مازندران، چهارمین استان از نظر تعداد مراکز آموزش عالی در کشور

    استان مازندران، چهارمین استان از نظر تعداد مراکز آموزش عالی در کشور

    استان مازندران، از نظر تعداد مراکز آموزش عالی در رده چهارم استانهای کشور قرار دارد. اطلاعات کامل و لیست دانشگاههای استانهای کشور  را در پایگاه مرجع دانشگاههای ایران می توانید مشاهده نمایید:

    https://www.uniref.ir/Province

    مرجع دانشگاههای ایران (یونیرف)، تنها پایگاه خصوصی است که به صورت شفاف و مستقل به رتبه بندی و ارائه آمار مستند از مراکز آموزشی عالی کشور (شامل دانشگاههای دولتی، آزاد، پژوهشگاهها و موسسات آموزش عالی) می پردازد.

    11 تیر 1398
  • دسترسی آزمایشی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

    دسترسی آزمایشی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

    شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، به عضویت آزمایشی پایگاه سیویلیکا در آمد. طی دوره آزمایشی پرسنل محترم این مرکز از تاریخ ۲۰ خرداد تا ۲۰ مرداد ۱۳۹۸  به مقالات کنفرانسهای کشور در سایت سیویلیکا فراهم می باشد.

    کاربران شرکت در این دوره می توانند با مراجعه به سایت سیویلیکا از محل مرکز از مقالات استفاده نمایند

      در صورت بروز هر گونه مشکل در دسترسی کاربران این مرکز می توانند از طریق بخش پشتیبانی کاربران راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.

      عضویت آزمایشی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

    21 خرداد 1398