Senior Defense: پیشنهاد یک مدل اسنمبلی گن برای وضوح فوق العاده تصاویر

Suggestion of an assembly model for high clarity of images

پیشنهاد یک مدل اسنمبلی گن برای وضوح فوق العاده تصاویر روز چهارشنبه، 26 بهمن، 1401 توسط موسسه اموزش عالی پیشتازان شیراز در شهر شیراز استان فارس برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: Software

برگزار کننده: موسسه اموزش عالی پیشتازان شیراز
پیشرفت در دنیای دیجیتال امکان گرفتن تصاویر با کیفیت بالا را حتی با تلفن های همراه فراهم کرده است، اما اندازه عکس های گرفته شده یک مسئله چالش برانگیز است زیرا انتقال و ذخیره آنها هزینه زیادی دارد. الگوریتم های فشرده سازی به طور گسترده در صنعت و تصاویر هوایی استفاده می شوند زیرا برخی از جزئیات هنگام فشرده سازی تصاویر از بین می روند. این جزئیات از دست رفته در برخی موارد و برنامه ها مورد نیاز است. برای پرداختن به این موضوع، این مقاله یک روش یادگیری عمیق مجموعه ای را پیشنهاد می کند که اطلاعات را بین مدل های مختلف یادگیری عمیق به اشتراک می گذارد تا تصویر اصلی را بازیابی کند. این مدل ها برای بازیابی نسخه های باکیفیت تصاویر، معروف به وضوح فوق العاده استفاده می شوند. ما از تکنیک تک تصویر بهره بردیم و از یک تصویر به عنوان ورودی شبکه های عمیق استفاده کردیم. برای انجام یادگیری مجموعه، از یک شبکه عصبی کانولوشن برای ادغام خروجی های مدل های مختلف (ESRGAN ، SWINIR ، HAT-L) برای تولید تصویر با وضوح بالا استفاده شد. روش پیشنهادی می تواند به نتایج جالبی برای افزایش کیفیت بازیابی در مقایسه با روش های رقیب در این حوزه دست یابد.
معرفی سخنرانان: گردآورنده: محمد هاشم خوش رضا استاد راهنما: دکتر سید مهدی حضرتی فرد اساتید داور: دکتر ندا احرار- دکتر مهرناز نیازی
درج در سایت: 24 بهمن 1401 - تعداد مشاهده 395 بار