همایش بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری تبریز

Intl Tabriz Investment Opportunities Summit,2023

Intl Tabriz Investment Opportunities Summit,2023 روز دوشنبه، 15 آبان، 1402 توسط شهرداری تبریز, دانشگاه تبریز و تحت حمایت سیویلیکا در شهر Tabriz برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

اطلاعات کنفرانس

Intl Tabriz Investment Opportunities Summit,2023

محل برگزاری: تبریز
سال برگزاری: 1402
شناسه ملی این کنفرانس: TISCONF02

توضیحات کنفرانس

محورهای همایش:

با توجه به ابلاغ ماده یک قانون درآمد پایدار شهرداری‌ها توسط ریاست محترم جمهوری، شهرداری‌ها می‌توانند در چهارچوب قوانین و مقررات از انواع ابزارهای تامین مالی و روش‌های اجرایی مناسب برای اجرای طرح‌های مصوب شهری و طرح‌های سرمایه‌گذاری و مشارکتی با پیش‌بینی تضامین کافی استفاده کنند.
با توجه به اینکه یکی از مباحث اساسی در توسعه‌ی شهرها و ایجاد زیرساخت‌های آن، حضور فعال بخش خصوصی برای مشارکت و سرمایه‌گذاری در پروژههای مدیریت شهری میباشد. ضرورت گذر شهرداریها از ساختار سنتی همگام با رفع خلاءهای قانونی در حوزه سرمایهگذاری شهری اجتناب ناپذیر بوده و لزوم اتخاذ شیوه های مناسب، کارآمد و عملگرا برای جلب نظر سرمایهگذاران داخلی و خارجی در اولویت میباشد.
در این راستا شهرداری تبریز در نظر دارد برای سال ۱۴۰۲ همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز را با همراهی دانشگاه تبریز و سایر مراکز علمی و دانشگاهی کشور، بخش‌های دولتی، عمومی و خصوصی، بازرگانی، صنایع، کشاورزی، استارتاپ‌ها، دانش بنیان‌ها و سایر انجمن‌ها و مراکز مرتبط برگزار نماید.


شیوه‌های تعیین فرصت­ها و اولویت­های سرمایه ­گذاری
شیوه‌های تامین مالی و مدیریت پروژه ­های سرمایه ­گذاری
سیاست‌ها، مشوق‌ها و تجارب جهانی در راستای جذب سرمایه‌گذاری
سرمایه‌گذاری، ساختارها و ظرفیت‌های نهادی
سرمایه‌گذاری‌های راکد، چالش‌ها و راهکارها
مولدسازی دارایی‌ها
اقتصاد دانش‌بنیان، فناوری‌های نوین و شهر هوشمند
سرمایه ­گذاری و پایدارسازی درآمدهای شهری – منطقه‌ای
مشارکت‌های مردمی در سرمایه­ گذاری شهری – منطقه‌ای
پروژه‌های شهری – منطقه‌ای و توسعه پایدار
ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی
برندسازی و سرمایه‌گذاری
موضوعات دیگر مرتبط با فرصت­های سرمایه­ گذاری

درج در تقویم: 10 مهر 1402 - تعداد مشاهده 2058 بار