مجله پژوهش های میان رشته ای هنر

Journal of Interdisciplinary Research of Art

دانشگاه گیلان از اساتید، محققان و دانشجویان حوزه هنر و علوم انسانی دعوت به عمل می آورد تا مقالات علمی خود را به آدرس نشریه ارسال نمایند. مطالعات میان‌رشته‌ای، رویکردی است که بیانگر تعامل و پیوند میان دانش‌ها، روش‌ها و ابزارهای مختلف میان دو یا چند رشتۀ مختلف بوده که در دهه‌های اخیر مورد توجه جدی مراکز دانشگاهی جهان قرار گرفته است.  پژوهشگران محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای اختصاصی نشریه و بخش راهنمای نویسندگان مراجعه نمایند.

 

نشریه «پژوهش‌های میان‌رشته‌ای هنر» یکی از نشریات انتشارات دانشگاه گیلان است که تحت مسئولیت علمی سردبیر و هیئت تحریریه منتشر می‌شود. پروانه انتشار مجله «پژوهش‌های میان‌رشته‌ای هنر» از سوی اداره کل مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی مجوز شماره ۹۱۳۰۶ مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۷ صادر شده است.

اهداف و چشم‌اندازهای نشریه:

ترویج و غنای علمی دانش‌های میان‌رشته‌ای در حوزه‌های مختلف هنر؛

گسترش مباحث جدید در تعامل و پیوند منطقی بین رشته‌های هنر و سایر دانش‌ها به‌ویژه علوم انسانی؛

بسط نظریه‌پردازی در رشته‌های هنر با تاکید بر دانش‌های نظری سایر علوم؛

گسترش تعامل و گفتمان میان شاخه‌های مختلف هنر.

دانشگاه گیلان از اساتید، محققان و دانشجویان حوزه هنر و علوم انسانی دعوت به عمل می آورد تا مقالات علمی خود را به آدرس نشریه ارسال نمایند. مطالعات میان‌رشته‌ای، رویکردی است که بیانگر تعامل و پیوند میان دانش‌ها، روش‌ها و ابزارهای مختلف میان دو یا چند رشته مختلف بوده که در دهه‌های اخیر مورد توجه جدی مراکز دانشگاهی جهان قرار گرفته است. پژوهشگران محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای اختصاصی نشریه و بخش راهنمای نویسندگان مراجعه نمایند:

https:/ira.guilan.ac.ir