Entrepreneurship event: رویداد کارآفرینی ایده‌شو تخصصی روانشناسی، علوم تربیتی و مشاوره

رویداد کارآفرینی ایده‌شو تخصصی روانشناسی، علوم تربیتی و مشاوره روز سه شنبه، 23 آبان، 1396 توسط موسسه آموزش عالی زند شیراز در شهر شیراز استان فارس برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: Psychology

برگزار کننده: موسسه آموزش عالی زند شیراز

ایده شو یک رویداد جالب کارآفرینی است که شبیه به اولین روز استارتاپ ویکند برگزار می‌شود. در این رویداد به افراد این امکان داده می‌شود تا در محیطی دوستانه به بیان ایده‌های نوآورانه خود بپردازند و ضمن کسب مهارت‌های ایده پردازی و ارائه ایده، ایده‌های خود را در بوته نقد برای بهبود آن‌ها و مبنا قرار گرفتن برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار نوپای موفق قرار دهند.
به این صورت که شرکت کنندگان پس از ثبت نام، ایده‌های خود را برای داوران و شرکت کنندگان در مدت زمان محدود و کوتاهی بیان می‌کنند، پس از رآی‌گیری ایده‌های برتر انتخاب شده و به آنان جوایزی اهدا می‌شود.
حضور و ثبت نام در این رویداد چند ساعته برای علاقه‌مندان به کارآفرینی آزاد و بدون پیش‌نیاز است. در هنگام ثبت نام کافی‌است انتخاب کنید که به عنوان ایده‌پرداز یا تماشاچی شرکت می‌کنید، در صورتیکه ایده‌ای دارید، شرح مختصری از ایده خود را نوشته و ثبت‌نام می‌کنید تا ایده شما برای تأیید به هیئت داوران ارسال شود.
در همین راستا نیز از کلیه علاقه‌مندان به ارائه ایده های نوآورانه خود دعوت می‌گردد تا در زمینه مورد نظر ایده‌های خود را دراین رویداد به اشتراک گذاشته و مقدمات تجاری‌سازی ایده‌های خود را دنبال کنند.

درج در سایت: 21 آبان 1396 - تعداد مشاهده 1173 بار