Speech: سمینار تخصصی ایده‌های نوین هنرپژوهی در مطالعات بین‌فردی

سمینار تخصصی ایده‌های نوین هنرپژوهی در مطالعات بین‌فردی روز چهارشنبه، 8 آذر، 1396 توسط موسسه آموزش عالی زند شیراز در شهر شیراز استان فارس برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: Arts and Humanities

برگزار کننده: موسسه آموزش عالی زند شیراز

همه هنرها متضمن وجهی نو و جدید هستند که اگر غیر از این باشند ، هنر نیست.
جدید بودن شرط کافی نیست که چیزی را تبدیل به اثر هنری کند، اما شرطی ضروری است؛ تولید اندیشه ، خلاقیت، زایش هنر منجر به یک اثر است پس خود هنری نو می باشد. چیزی که فکر را تبدیل به اثر می کند خلاقیت و زایش هنری است . ارائه ایده و راه حل مناسب که به زیبا شناختی بصری و خلق و کاربردی اندیشه مزین شده باشد می تواند در ارتباطات فرهنگی و فردی مثوله ای حائز اهمیت را باز کند .
فرایندی که به سریعترین و فراگیرترین راه بنیادی تبدیل شود و پیام و فکر را به زیبایی منتقل کند.بدیهی است آموزش ارتباطی برای توانمتدی معلمانی که با امر آموزش و پرورش در ارتباطند می تواند آنها را توانمند تر و شایسته تر نشان دهد . خلاقیت بصری و هنری در معیار خلق ایده های ارتباطی به زیبایی هر چه تمامتر ارتباط را غنی می بخشد و بدیهی است که هنر خوب دیدن و نو اندیشی و خلق ایده ای دیگر را میسر می کند .هنر پژوهی یکی از فنون خلق پژوهشهای عملیاتی است که نی تواند در آموزش و پرورش به ویژه دست مایه ابزاری برای پژوهشگران فرهنگی باشد تا با استفاده از فناوری ارتباطی فرصتهای آموزشی مطلوبتری ایجاد گردد.

سرفصلها :
نظام تربیتی اسلام
فلسفه کاربردی در قوانین سازمانی آموزش و پرورش
نقش اجتماعی معلم
کاربرد هنر در آموزش
تکنیکهای پژوهشی و کاربرد هنر پژوهی در ارتباطات کلامی و بدن ( طراحی سه بعدی ایده)
پژوهش های روایی و اقدام پژوهی با ابزار هنر

درج در سایت: 1 آذر 1396 - تعداد مشاهده 344 بار