Senior Defense: ارزیابی تاثیر عوامل درون سازمانی بر ارزش ویژه ی برند با میانجی گری مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک سپه شیراز

IMPACT OF INTRA ORGANIZATIONAL FACTORS ON BRAND EQUITY BY THE MEDIAITON ROLE OF CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGMENT

ارزیابی تاثیر عوامل درون سازمانی بر ارزش ویژه ی برند با میانجی گری مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک سپه شیراز روز سه شنبه، 27 شهریور، 1397 توسط موسسه آموزش عالی زند شیراز در شهر شیراز استان فارس برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: Industrial Engineering

برگزار کننده: موسسه آموزش عالی زند شیراز

این پژوهش با هدف بررسی تاثیر عوامل درون سازمانی یعنی فناوری اطلاعات و فرهنگ سازمانی بر ارزش ویژه با در نظر گرفتن نقش میانجیگرانه مدیریت ارتباط با مشتری صورت گرفت. پژوهش حاضر از جهت هدف؛ کاربردی و از حیث نحوه گردآوری دادهها؛ توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش شامل کارکنان شعب بانک سپه شهر شیراز بود که تعداد نمونه آماری، 92 نفر تعیین شد. روش نمونهگیری، تصادفی در دسترس و ابزارگردآوری دادهها، پرسشنامه بود. روایی ابزار با استفاده از نظرات استاد راهنما و خبرگان و پایایی ابزار نیز با روشمحاسبه آلفای کرونباخ مورد بررسی و تایید قرار گرفت. جهت تجزیه و تحلیل دادهها، از روشهای تحلیل عاملیتأییدی و مدلسازی معادلات ساختاری و نرمافزار Smart PLS نسخه 2 استفاده شد. نتایج پژوهش نشان دادفناوری اطلاعات و فرهنگ سازمانی تاثیر مثبت و معناداری بر مدیریت ارتباط با مشتری دارند. همچنین تاثیرمثبت و معنادار مدیریت ارتباط با مشتری بر ارزش ویژه برند تایید شد. نهایتاً نقش میانجیگر مدیریت ارتباط بامشتری در رابطه بین فرهنگ سازمانی و ارزش ویژه برند تایید شد ولی نقش میانجیگر مدیریت ارتباط با مشتریدر رابطه بین فناوری اطلاعات و ارزش ویژه برند تایید نگردید.

***

سرکار خانم نیلوفر صابری، دانشجوی کارشناسی ارشد موسسه آموزش عالی زند شیراز
جناب آقای دکتر علی رمضانی قطب آبادی، استاد راهنما
جناب آقای دکتر پیام فرهادی، استاد مشاور

درج در سایت: 24 شهریور 1397 - تعداد مشاهده 517 بار