دومین همایش ملی تحقیقات بین رشته ای در علوم مهندسی

2nd national conference on interdisciplinary research in engineering sciences

2nd national conference on interdisciplinary research in engineering sciences روز پنجشنبه، 8 خرداد، 1399 توسط موسسه آموزش عالی روزبهان, مؤسسه آموزش عالي روزبهان و تحت حمایت سیویلیکا در شهر Sari برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

اطلاعات کنفرانس

2nd national conference on interdisciplinary research in engineering sciences

محل برگزاری: ساری
سال برگزاری: 1399
شناسه ملی این کنفرانس: NCIRES02

توضیحات کنفرانس

امروزه همايش ها و كنفرانس هاي علمي به عنوان يكي از عوامل موثر در فرايند توسعه ملي، نمايانگر حركت فعال علمي براي برقراري ارتباط ميان دانشگاهيان و صاحب نظران و مديران در جهت تبادل افكار و اشتراك گذاري دانش و تجربه، ارائه يافته ها و نظريه هاي جديد و در نهايت كمك به رشد علم و توسعه كشور مي باشد.
با ياري و عنايت خداوند

، مؤسسه آموزش عالي روزبهان دومين همايش ملي تحقيقات بين رشته اي در علوم مهندسي  را برگزار مي كند. برنامه هاي همايش امسال به همت اعضاي محترم هيات علمي و دبيران علمي و اجرايي تدوين شده است و به صورتي سازمان يافته با همراهي وهمفكري اعضاي محترم كميته علمي واجرايي و با تلاش هاي صادقانه مسئولين شروع به كاركرده و با ياري خداوند متعال در تاريخ هشتم خردادماه سال 1399 شاهد برگزاري آن خواهيم بود.
برنامه همايش به گونه اي طراحي شده است كه علاوه بر ارائه و مرور تازه هاي علمي و پژوهشي در حوزه هاي مختلف علوم پايه، فني مهندسي، علوم انساني و مديريتي امكان مشاركت حداكثري اساتيد و دانشجويان در بحث ها و تبادل انديشه فراهم گردد و از حضور همزمان صاحب نظران و اساتيد برجسته در پانل هاي مختلف استفاده شود. ضمن تشكر از تمامي همكاران محترم كه در برگزاري اين همايش اعلام آمادگي نموده اند، با افتخار از تمامي اساتيد گرامي و دانشجويان عزيز براي به اشتراك گزاردن دستاوردهاي علمي پژوهشي خود، دعوت به عمل مي آيد تا با حضور فعال خود ما را در برگزاري هر چه باشكوه تر دومين همايش ملي تحقيقات بين رشته اي در علوم مهندسي همراهي فرمايند.   
 

محورهاي همايش:

  • مهندسي انرژي
  • مهندسي برق
  • مهندسي كامپيوتر
  • مهندسي عمران
  • مهندسي مكانيك
  • مهندسي صنايع
  • مديريت و حسابداري
  • روانشناسي
درج در تقویم: 20 آذر 1398 - تعداد مشاهده 6413 بار