دهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و سیستم­ ها

The 10th International Conference on Industrial and Systems Engineering

The 10th International Conference on Industrial and Systems Engineering روز چهارشنبه، 28 شهریور، 1403 لغایت پنجشنبه، 29 شهریور، 1403 توسط دانشگاه فردوسی مشهد و تحت حمایت سیویلیکا در شهر Mashhad برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

اطلاعات کنفرانس

The 10th International Conference on Industrial and Systems Engineering

تاریخ برگزاری: 28 شهریور 1403 تا 29 شهریور 1403

مهلت ارسال اصل مقالات: 31 تیر 1403
تاریخ اعلام داوری مقالات: 31 مرداد 1403
مهلت ثبت نام در کنفرانس: 15 شهریور 1403
محل برگزاری: مشهد
سال برگزاری: 1403
شناسه ملی این کنفرانس: ICISE10

توضیحات کنفرانس


با استعانت از پروردگار متعال، دهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و سیستم ها در روزهای ۲۸ و ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۳ توسط گروه مهندسی صنایع دانشگاه فردوسی مشهد به صورت حضوری و مجازی برگزار می گردد. این کنفرانس با هدف گسترش دانش فنی از طریق ایجاد محیطی جهت تبادل نظر علمی و فنی پژوهشگران و خبرگان دانشگاه و صنعت، ارائه آخرین یافته های پژوهشی و همچنین بهره بردن از یافته های جدید جهت بکارگیری در بخش صنعت کشور برنامه ریزی گردیده است.

لذا، با افتخار از کلیه پژوهشگران، صاحب نظران، متخصصان و علاقمندان در رشته های مهندسی صنایع، مدیریت و سیستم ها در سراسر دنیا، جهت شرکت در این کنفرانس و ارسال مقالات علمی دعوت می شود.

محورهای همایش:

هوش مصنوعی و سیستم های خبره

علوم داده و تصمیم گیری

نوآوری و کارآفرینی

و...

درج در تقویم: 8 اسفند 1402 - تعداد مشاهده 1711 بار