سیویلیکا ۱۹ ساله شد...

2023-10-9

مجموعه سیویلیکا وارد نوزدهمین سال فعالیت خود شد. آرزومندیم همچنان بتوانیم مثل دو دهه گذشته که در خدمت جامعه علمی کشور بودیم و پا به پای اندیشمندان و پژوهشگران کشور رشد و به بالندگی جامعه علمی کمک کردیم، با نوآوری در سرویسها و صداقت و پشتکار در خدمات، طی سالهای آتی نیز این مسیر را ادامه دهیم.

به مناسبت نوزدهمین سال فعالیت سیویلیکا با جشنواره سیویلیکا همراه باشید.

از ۱۹ مهر ماه تا 29 مهرماه به مدت ۱۰ روز روی خدمات مجموعه سیویلیکا ۱۹٪ تخفیف دریافت کنید. کدهای تخفیف از روز نوزدهم مهرماه بر روی شبکه های اجتماعی سیویلیکا در تلگرام و اینستاگرام اعلام می شوند. لذا برای اینکه این کدها را از دست ندهید، حتما ما را در شبکه های اجتماعی سیویلیکا دنبال کنید:

نحوه استفاده از کد تخفیف:

کدهای تخفیف جشنواره نوزده، به صورت نامحدود و برای هر تعداد اعتبار خریداری شده در بخش افزایش اعتبار کاربران عضو قابل اعمال است. پس از عضویت رایگان، در حساب کاربری خود، وارد بخش افزایش اعتبار شده و کد تخفیف را وارد نموده و گزینه اعمال تخفیف را بزنید. ۱۹ درصد تخفیف روی مبلغ نهایی به صورت خودکار اعمال می شود.

نحوه استفاده از کد تخفیف:

کدهای تخفیف جشنواره نوزده، به صورت نامحدود و برای هر تعداد اعتبار خریداری شده در بخش افزایش اعتبار کاربران عضو قابل اعمال است. پس از عضویت، برای افزایش و خرید اعتبار میتوانید از این کد استفاده فرمایید.