درخواست گواهی رسمی نمایه سازی مقاله

احتراما به اطلاع پژوهشگران محترم می رساند، گواهی های ثبت شده تا ۲۲ اسفند ماه، تا پایان سال جاری از طریق پست پیشتاز ارسال خواهد شد. گواهی های درخواست شده بعد از تاریخ فوق، پس از تعطیلات سال نو، تحویل پست داده می شود. 

پژوهشگر گرامی؛
شما می توانید در این بخش گواهی چاپی نفیس نمایه سازی مقاله خود را که دارای هولوگرام، QR-Code اصالت و لینک استعلام آنلاین می باشد را سفارش دهید تا به صورت چاپ شده بر روی فرم رسمی گواهی سیویلیکا از طریق پست به آدرس شما ارسال شود.
برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید توضیحات کاملتر را از اینجا مطالعه فرمایید.

مشخصات مقاله برای صدور گواهی

گواهی نامه به نام چه کسی صادر شود؟

  • سارا صرافان چهارسوقی - گروه مدیریت، دانشکده علوم انسانی، واحد نجف آباد، دانشگاه آزاد اسلامی، نجف آباد، اصفهان، ایران
  • نادرجعفر یوسفی - گروه مدیریت، دانشکده علوم انسانی، واحد نجف آباد، دانشگاه آزاد اسلامی، نجف آباد، اصفهان، ایران
  • ناصر خانی - گروه مدیریت، دانشکده علوم انسانی، واحد نجف آباد، دانشگاه آزاد اسلامی، نجف آباد، اصفهان، ایران

توجه: تا ابتدای اردیبهشت 1402 امکان سفارش جلد گواهی وجود ندارد

گواهی به چه زبانی صادر شود؟

برای مقالات فارسی، گواهی نامه نمایه سازی به دو زبان فارسی و انگلیسی قابل ارائه می باشد. صدور گواهی فارسی بر اساس اطلاعات ثبت شده برای مقاله در پایگاه انجام می پذیرد. ولی در صورتی که مقاله شما به زبان فارسی ارائه شده است و علاقه مند به دریافت گواهی به زبان انگلیسی می باشید، باید نام نویسنده و عنوان مقاله را به صورت دقیق به زبان انگلیسی وارد نمایید تا در متن گواهی نامه درج شود.در صورت درخواست گواهی انگلیسی برای مقالات فارسی، مسئولیت صحت ترجمه انگلیسی عنوان و نگارش نام نویسنده برعهده شما خواهد بود.

متن گواهی را کنترل نمایید

پژوهشگر گرامی؛

[نام نویسنده را انتخاب نمایید]

بدین وسیله گواهی می شود مقاله جنابعالی با عنوان «بررسی فرهنگ قومی در سازمان ها» پس از ارزیابی و تایید داوران دبیرخانه "اولین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات" که در سال 1394 در شهر اصفهان برگزار گردیده است، با تعداد 8 صفحه، در پایگاه استنادی سیویلیکا با شناسه ملی: CSSM01_052 نمایه گردیده است.

ضمن تبریک به مناسبت نمایه شدن مقاله جنابعالی، به استحضار میرساند این گواهی با توجه به اطلاعات ارسالی از طرف دبیرخانه آن همایش و اطلاعات مندرج در پایگاه سیویلیکا تهیه شده و صحت مندرجات آن در هر لحظه از طریق لینک زیر و یا اسکن تصویر کد، قابل استعلام است.

با تقدیم احترام و آرزوی موفقیت
پایگاه سیویلیکا

تایید نهایی و پرداخت آنلاین

هزینه صدور و ارسال گواهی نامه چاپی نفیس (بدون جلد) برای کاربران غیرعضو سیویلیکا 260,000 تومان می باشد. برای ثبت نهایی سفارش صدور گواهی نمایه سازی برای مقاله با مشخصات فوق، ابتدا اطلاعات کامل آدرس و شماره تماس اضطراری را در زیر درج نمایید. با زدن کلید تایید نهایی و پرداخت، شما به درگاه پرداخت بانک هدایت می شوید و پس از پرداخت موفق سفارش شما ثبت می شود.
کد پستی از نظر اداره پست برای ارسال مرسوله ها الزامی است. خواهشمندیم با دقت تکمیل فرمایید.