راهنمای عضویت در سیویلیکا

2022-7-30

به منظور عضویت در پایگاه سیویلیکا به سادگی میتوانید از گزینه بالای سایت برای انجام فرایند عضویت استفاده نمایید. اگر داخل کشور حضور ندارید و به شماره ایران دسترسی ندارید، میتوانید از طریق ربات سیویلیکا برای عضویت اقدام نمایید. (راهنمای عضویت کاربران خارج از کشور در سیویلیکا)

گزینه عضویت در سیویلیکا

عضویت در پایگاه سیویلیکا رایگان است. برای عضویت باید یک شماره تلفن همراه فعال داشته باشید. با ورود به صفحه "عضویت در سیویلیکا" (https://civilica.com/register/) پس از درج شماره تلفن همراه خود، یک کد تایید به شما پیامک می شود که در صفحه بعدی در کادر مشخص شده باید کد تایید را وارد فرمایید. توجه نمایید در صورتی که با این شماره همراه، قبلا ثبت نام انجام داده باشید، خطایی مبنی بر تکراری بودن شماره همراه دریافت میکنید در این صورت کافیست به صفحه ورود به حساب کاربری مراجعه نموده و با شماره همراه و رمز عبوری که از قبل داشتید وارد حساب کاربری خود شوید.

فرم عضویت در سیویلیکا


پس از درج کد تایید ارسال شده به شماره تلفن همراه، در مرحله بعدی یکسری اطلاعات پایه ای شامل نام و ایمیل از شما دریافت می شود. توجه فرمایید که کلیه اطلاعاتی که در این مرحله از شما دریافت می شود محرمانه است و در هیچ بخشی از پایگاه به صورت عمومی نمایش داده نخواهد شد.

فرم کد تایید عضویت

مطلب بعدی: راهنمای عضویت کاربران خارج از کشور در سیویلیکا

بازگشت به: راهنمای پژوهشگران