فصلنامه مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی

Quarterly Journal of Interdisciplinary Marketing Management

فصلنامه مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی، نشریه ای است با رویکرد علمی که با رسالت توسعه دانش مدیریت بازاریابی در کشور، شناسایی مسائل بازاریابی و فروش سازمان ها و موسسات و ارائه راهکار برای آن، مقاله های علمی در این حوزه را بصورت فصلنامه منتشر می کند.

پیشرفت روز افزون دانش بازاریابی، ضرورت ارائه نتایج حاصل از پژوهش ها و تحقیقات بازاریابی برای استفاده محققان و علاقه مندان را ایجاب کرده است. در این راستا فصلنامه های علمی و پژوهشی، نقش کلیدی و اساسی در نشر و ارتقای سطح این پژوهش ها و نیز ایجاد بستر مناسب برای توسعه ارتباط میان پژوهشگران عرصه بازاریابی داشته اند. مجوز فصلنامه مطالعات میان رشته ای بازاریابی با عنایت خداوند و همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول در سال۱۴۰۰ اخذ و راه اندازی شده است. این فصلنامه ناشر یافته های پژوهشگران و محققان کشور می باشد و در راه کسب مرجعیت علمی تلاش می کند؛ از این رو از همه متخصصان، محققان و دانشجویان عرصه بازاریابی دعوت می شود که با ارسال مقالات علمی خود، ما را یاری نمایند.

شایسته است که از همکاری پژوهشگران و داوران محترم، حمایت های اعضای محترم هیات تحریریه و تلاش های همکاران و همه دست اندرکاران تهیه و انتشار فصلنامه تشکر و قدردانی ویژه را داشته باشم. امید است بتوانیم بستر مناسبی را برای ارائه و انتشار هرچه بهتر تحقیقات و دستاوردهای پژوهشگران عزیز فراهم نماییم و تلاش امروز ما بتواند راهی برای نزدیکی به مرزهای دانش فراهم آورد و آیندگان از خرمن (نتایج) آن بهره مند شوند.

مقالات مهم ژورنال از کلیه شماره ها (بیشترین دریافت)

مشاهده همه مقالات