فصلنامه خانواده پژوهی

Family research

کرونا و پیامدهای ناشی از آن بر روابط عاطفی ما چه تاثیری گذاشته است؟ ما به عنوان همسر، فرزند و والد چه جنبه ها و تغییراتی را تجربه کرده ایم؟ کدام ساحت از روابط بین فردی مان را بهتر و بیشتر شناختیم؟ کرونا بیشتر تهدید بود یا فرصت؟ فرصتی فراهم کرد برای معاشرت، صمیمیت و درک متقابل یا تنش ها و ناآرامی ها را به واسطه افزایش حضور در فضای خانه تشدید کرد؟ و شاید پیچیدگی های روابط بین فردی و خصوصا روابط عاطفی را بیشتر معلوم و اهمیت توجه به ساخت و کارکرد نهاد خانواده را نمایان تر ساخت.

مسائلی اینچنین در کنار شرایط فوق العاده و غیرقابل پیش بینی ناشی از قرنطینه، مسائل اقتصادی پیش آمده و تاثیر آن در حقوق و تکالیف زوجین و همچنین نقش و تکلیف حاکمیت در حمایت از خانواده، فصلنامه خانواده پژوهی را بر آن داشت تا از پژوهشگران حوزه خانواده دعوت به عمل آورد، نتایج تاملات خود را در قالب مقالات علمی مرتبط با حوزه خانواده و تاثیرات کرونا بر آن، به این فصلنامه ارسال نمایند.

فصلنامه خانواده پژوهی با تسریع در فرآیند داوری این مقالات، نسبت به انتشار آنها با اولویت بالا اقدام خواهد نمود.

فصلنامه خانواده ­پژوهی فصلنامه ­ای علمی- پژوهشی و بین رشته ­ای به زبان فارسی است که با هدف ارایه نتایج مطالعات و پژوهش ­های علمی، فراهم آوردن زمینه تبادل افکار و اطلاعات، ترویج مباحثات علمی بین پژوهشگران و محققان حوزه­ های مختلف علمی در گستره مسایل خانواده و در دو سطح بنیادی و کاربردی، مقاله می ­پذیرد. این حوزه های علمی می تواند یک یا چند حوزه از موارد زیر باشد:

روانشناسی
جامعه شناسی
مشاوره
مددکاری اجتماعی
حقوق
روانپزشکی
پزشکی اجتماعی
سلامت اجتماعی
آموزش و پرورش
مذهب
تاریخ
فرهنگ
ارتباطات

مقالات مهم ژورنال از کلیه شماره ها (بیشترین دریافت)

مشاهده همه مقالات